Gjest Gjest_Milli_* Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Jeg har belegg på tunga og dårlig ånde. Jeg prøver å pusse og skrape på tunga, men det nytter ikke noe særlig. Det blir litt bedre lengst framme, men ikke bra. Og lengst bak kommer jeg ikke til for da brekker jeg meg, så der ser det stygt ut. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dette? PS: Jeg er veldig pinglete på munnskyllevann som smaker stygt. Har så lett for å brekke meg og spyr ofte av ting som smaker ille.
Gjest SummerBaby Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Jeg har belegg på tunga og dårlig ånde. Jeg prøver å pusse og skrape på tunga, men det nytter ikke noe særlig. Det blir litt bedre lengst framme, men ikke bra. Og lengst bak kommer jeg ikke til for da brekker jeg meg, så der ser det stygt ut. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dette? PS: Jeg er veldig pinglete på munnskyllevann som smaker stygt. Har så lett for å brekke meg og spyr ofte av ting som smaker ille. Hva med den der nye tyggisen til SB-12? Har ikke prøvd den, men kanskje den vil hjelpe ?
engel med sorte vinger Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Kan det være noe du spiser og/eller drikker? Det er mye som kan påvirke bakteriefloaren i munnhulen. Forsøk deg litt frem ved å kutte ut ting i kosten å se om det hjelper. Du sier at du har problemer med munnskyllevann. Er ikke så "tålug" selv, men bruker Listerin(den giftgrønn). Tannlegen jeg bruker sa at man kan vanne den ut litt. Det som har betydning er at man i det hele tatt skyller med fluor. Bra for ånden og tenna .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå