Gå til innhold

angrer kjolevalg.. eller ikke..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

så er kjolen kjøpt og betalt og hentet... men er det drømmekjolen? hm.. ingen av de andre jeg prøvde var penere, men... hm... har i ettertid skjønt at den typen (stroppeløs) var mer "in" før- uten at det er så viktig, men likevel... isj.

noen som har hatt samme tvilen?

selge , beholde, selge, beholde..

Videoannonse
Annonse
Gjest Dutta
Skrevet

Spiller det noen rolle om den er "in" eller ikke, så lenge du føler deg fin i den? Det vil jo også kunne bli veldig dyrt om du skal selge en kjole (ikke sikkert du får den solgt engang), og kjøpe ny?

Skrevet

Når du velger din kjole skal du velge den du liker best, og da gjenspeiler jo den deg selv. Om du velger en som er inn, i stede for den som er deg er jo det ikke deg...

Tror at du vil stråle i den kjolen du har valgt. Men føler du at du har kjøpt feil kjole og ikke vil gå i den så ikke gjør det. Men det kan være lurt å vente en mnd å tenke på det, det gjorde jeg og det er jeg glad for i dag :)

Det er jo viktig å velge en kjole som kler din kroppsfasong også uansett om du er brud eller ikke. En du trives i og føler deg fin i :)

Jeg hadde en stund samme tanker som deg om at jeg hadde kjøpt feil kjole, men etter en liten stund viste jeg at jeg hadde valgt den kjolen som jeg alltid har ønsket meg. Planen er å gifte meg en gang her i livet og da gifter jeg med i den kjolen som jeg har lyst på :) Jeg har og valgt en stroppløs kjole for jeg føler den er nydelig og er akkurat slik jeg har lyst på med broderi og perler

Har du bilde av kjolen ? Jeg blir nysgjerrig:)

Gjest D-shol
Skrevet

For meg er "inn" eller "ut" fullstendig likegyldig. (Ble nettopp temmelig oppgitt av artikkelen "Dette er in, dette er ut). Akkurat nå er det nesten utelukkende stroppeløse kjoler i katalogene og det er helt utelukket for meg.

For de aller fleste er det kjempeviktig at brudekjolen er perfekt, og det skal være sånn. Man skal jo bruke den en gang, i det eneste bryllupet man vil ha (forhåpentligvis) og det er deres dag og du vil ta deg så bra ut som overhodet mulig.

Jeg kommer også til å være usikker, selv om jeg har bestemt meg. Vet jo at kjolen er dødslekker, men det er alltid en liten stemme som sier "kanskje en annen var enda finere?".

Uansett...ingen (bortsett fra kanskje forlover eller et par utvalgte) har sett deg i en anne kjole og kommer til å si at "kanskje en med perler hadde vært bedre?". Hvis du føler deg vakker i kjolen, kommer det til å skinne gjennom og alle andre kommer til å synes du er verdens vakreste i kjolen, stol på det:)

Lykke til med kjolen og dagen.

Skrevet

Hva er det som er "in" nå da?

Skrevet

Jeg tror det er havfruemodell som er inn nå. Det er nydelig til de som kler det :) Velg det man har lyst på selv stål !!!

Gjest Gjest_Becky_*
Skrevet

hva med å sette på stropper på kjolen din? de fleste med halterneck f.eks har satt på stroppene i ettertid, slik jeg har forstått det (ekspeditrisen sa ihvertfall så).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...