Gå til innhold

Kvise på armen?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Idag morges så jeg at jeg hadde noe som lignet en liten kvise på håndleddet. Jeg presset ut det hvite "pusset" som var inni. Det var veldig vanskelig å presse noe ut, og det gjorde vondt. Ikke som en kvise.

Hele dagen har det gjordt litt vondt.

Akkurat nå ser det ut som jeg er stukket av noe, en rød prikk i midten med en rød ring rundt den Vil si ringen har 1,5 cm i diameter. Når jeg trykker på det gjør det vondt.

Noen som vet hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SummerBaby
Idag morges så jeg at jeg hadde noe som lignet en liten kvise på håndleddet. Jeg presset ut det hvite "pusset" som var inni. Det var veldig vanskelig å presse noe ut, og det gjorde vondt. Ikke som en kvise.

Hele dagen har det gjordt litt vondt.

Akkurat nå ser det ut som jeg er stukket av noe, en rød prikk i midten med en rød ring rundt den Vil si ringen har 1,5 cm i diameter. Når jeg trykker på det gjør det vondt.

Noen som vet hva dette kan være?

Hei :)!

Det kan hende at det enten har blitt en betent kvise, eller så kan det hende at det var en papel. En papel er en umoden kvise, som ikke er moden til å bli presset ut. Hvis man presser ut denne, kan det gjøre veldig vondt, sånn som du beskriver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D-shol

Kan jo være et stikk da. Ellers kan det være smertefullt å klemme kviser på følsomme områder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Eg har ikke kvise under armen men et eller noe sånt. Når eg prøver å klemme den kommer det berre blod... Kan det vere noe farlig at eg må til lege? eller skal eg overse det? :tristbla:

Eg vil helst få det vekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...