Gjest Gjest_Bille_* Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Jeg så for en stund siden en episode av flyhavarikommisjonen. Den handlet, ikke overraskende, om et fly som styrtet. Mye av flyet var intakt, og det var et nytt fly med nye deler, slik at noen av disse ble brukt i andre nye fly. På slutten av episoden ble der nevnt, at på disse andre flyene, opplevde man å se besetningsmedlemmer fra flyet som gikk ned, altså gjenferd. Som følge av dette, ble alle delene fra ulykkesflyet derfor fjernet fra de andre flyene. Da opphørte spøkeriene. Er det noen som vet noe mer om dette her? Jeg husker selvfølgelig ingenting om hvor det var eller noe, jeg har bare begynt å tenke litt på det i ettertid. Skulle gjerne hatt litt mer opplysninger…
Mann 42 Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Jeg så for en stund siden en episode av flyhavarikommisjonen. Den handlet, ikke overraskende, om et fly som styrtet. Mye av flyet var intakt, og det var et nytt fly med nye deler, slik at noen av disse ble brukt i andre nye fly. På slutten av episoden ble der nevnt, at på disse andre flyene, opplevde man å se besetningsmedlemmer fra flyet som gikk ned, altså gjenferd. Som følge av dette, ble alle delene fra ulykkesflyet derfor fjernet fra de andre flyene. Da opphørte spøkeriene. Er det noen som vet noe mer om dette her? Jeg husker selvfølgelig ingenting om hvor det var eller noe, jeg har bare begynt å tenke litt på det i ettertid. Skulle gjerne hatt litt mer opplysninger… Tror ikke noe på det. Hvor intakt er det rimelig å forvente at et fly er etter at det har ramlet uned på en måte som drepte hele besetningen?
Gjest VinglePetter Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Jeg så for en stund siden en episode av flyhavarikommisjonen. Den handlet, ikke overraskende, om et fly som styrtet. Mye av flyet var intakt, og det var et nytt fly med nye deler, slik at noen av disse ble brukt i andre nye fly. På slutten av episoden ble der nevnt, at på disse andre flyene, opplevde man å se besetningsmedlemmer fra flyet som gikk ned, altså gjenferd. Som følge av dette, ble alle delene fra ulykkesflyet derfor fjernet fra de andre flyene. Da opphørte spøkeriene. Er det noen som vet noe mer om dette her? Jeg husker selvfølgelig ingenting om hvor det var eller noe, jeg har bare begynt å tenke litt på det i ettertid. Skulle gjerne hatt litt mer opplysninger… Ja, jeg tipper det var på dagsrevyen eller noe. I hvertfall en skikkelig seriøs kilde. Det er jo helt åpenbart mer mellom himmel og jord. Sukk.
Gjest Gjest_Bille_* Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Det var da voldsomt da... Det var altså på Flyhavarikommisjonen, et program som går på national geographics. Flyet datt ned i en sump. Sikkert derfor det var såpass helt. Det var passasjerer også, og noen overlevende. Selve fakta rundt dette har jeg ingen problemer med å tro på, ei heller at deler ble brukt i nye fly, ei heller at de ble fjernet pga uro, folk som syntes de så gjenferd osv. Om de faktisk så gjenferd er jo en helt annen sak. Jeg ønsket bare litt mer informasjon rundt dette om det var noen som hadde hørt om saken.
Gjest VinglePetter Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Om de faktisk så gjenferd er jo en helt annen sak. Jeg ønsket bare litt mer informasjon rundt dette om det var noen som hadde hørt om saken. Flyhavarikommisjonen på National Geographics har jeg sett MYE på. Og jeg kan med en gang fortelle deg, at de ALDRI har tatt opp tema rundt spøkelser og åndelige forbindelser i gjenbrukte vrakrester. (hørt på maken til sprøyt??) Jeg tror i beste fall du blander sammen ett underholdningprogram om spøkelser fra TVN med flyhavarikommisjonen på national geographics.
Gjest Gjest_Bille_* Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 Flyhavarikommisjonen på National Geographics har jeg sett MYE på. Og jeg kan med en gang fortelle deg, at de ALDRI har tatt opp tema rundt spøkelser og åndelige forbindelser i gjenbrukte vrakrester. (hørt på maken til sprøyt??) Jeg tror i beste fall du blander sammen ett underholdningprogram om spøkelser fra TVN med flyhavarikommisjonen på national geographics. Nei, jeg blander ikke. Det er også eneste gang jeg har sett at de har tatt opp noe slikt noe, jeg har også sett relativt mye på dette. Det er fullstendig fakta at dette var med, i slutten av en episode. Det var ikke en viktig del av episoden som sådan, bare en liten bi-greie på slutten, og derfor jeg ønsket mer informasjon enn det lille som ble gitt vedrørende akkurat det.
Lille84 Skrevet 10. juli 2009 #7 Skrevet 10. juli 2009 Til Gjest billie. Ikke bry deg noe om all den dumme krittikken. Jeg tror deg ihvertfallm, har ikke sett det før, men har sett de seriene om flyhavarikomisjonen, og tviler ikke på at du har sett et slikt program. Har fått helt flyskrekk etter air france, så jeg holder meg fra nå av unna slike serier selv om det er interresant.
mjau-mjau Skrevet 10. juli 2009 #8 Skrevet 10. juli 2009 Jeg har også sett dette og jo det var på Flyhavarikommisjonen eller et annet sånn flyhavariprogram (mener det er et annet i tillegg til Flyhavarikommisjonen men husker ikke navnet)! Jeg har ingen flere opplysninger, men jeg tror helt og holdent det finnes mer mellom jord og himmel enn vi kan se og føle. Så hvorfor ikke?
rainbow_dash Skrevet 10. juli 2009 #9 Skrevet 10. juli 2009 http://motionempire.com/Watch_Air_Crash_In...ml#video_player Der er iallefall linken til episoden, for de som ikke trodde den fantes. Se helt på slutten! Uff, at et fly skal kræsje fordi ei lyspære feiler...
Gjest Marlo Skrevet 10. juli 2009 #10 Skrevet 10. juli 2009 Jeg vet ikke noe mer om denne saken, men jeg vet at ånder ofte kan fölge ting som var der når de döde. Altså, dör noen i et hus, det huset rives og deler av det bygges inn i et annet hus på andre siden av landet, så kan ånden fölge de delene.
Gjest brutal_mann Skrevet 10. juli 2009 #11 Skrevet 10. juli 2009 Jeg så for en stund siden en episode av flyhavarikommisjonen. Den handlet, ikke overraskende, om et fly som styrtet. Mye av flyet var intakt, og det var et nytt fly med nye deler, slik at noen av disse ble brukt i andre nye fly. På slutten av episoden ble der nevnt, at på disse andre flyene, opplevde man å se besetningsmedlemmer fra flyet som gikk ned, altså gjenferd. Som følge av dette, ble alle delene fra ulykkesflyet derfor fjernet fra de andre flyene. Da opphørte spøkeriene. Er det noen som vet noe mer om dette her? Jeg husker selvfølgelig ingenting om hvor det var eller noe, jeg har bare begynt å tenke litt på det i ettertid. Skulle gjerne hatt litt mer opplysninger… Her har du litt saklig informasjon http://aviation-safety.net/database/record.php?id=19721229-0 Resten med spøkelser og lignende burde jo ha oppstått på mange flighter da det å bruke deler fra havarerte fly er helt vanlig. Men ok.... religioner er jo kjent for sin livlige fantasi...
Gjest brutal_mann Skrevet 10. juli 2009 #12 Skrevet 10. juli 2009 http://motionempire.com/Watch_Air_Crash_In...ml#video_player Der er iallefall linken til episoden, for de som ikke trodde den fantes. Se helt på slutten! Uff, at et fly skal kræsje fordi ei lyspære feiler... Nja... Det var nå strengt tatt ikke lyspæren sin feil. Mer at arbeidsfordelingen i cockpiten ikke eksisterte. Noe som ikke ble tatt skikkelig tak i før etter KLM/Pan Am ulykken på Teneriff. I dag finnes det klare prosedyrer for hvem somgjør hva i en cockpit om noe unormalt oppstår. Selv om det angivelig sviktet under innflygningen for Turkish Airlines til Amsterdam her for noen måneder siden...
Gjest brutal_mann Skrevet 10. juli 2009 #13 Skrevet 10. juli 2009 Tror ikke noe på det. Hvor intakt er det rimelig å forvente at et fly er etter at det har ramlet uned på en måte som drepte hele besetningen? Overraskende ofte er det masse deler som kan benyttes videre. Så lenge maskinen ikke tar fyr er det alltid noe som kan brukes på ny.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #14 Skrevet 10. juli 2009 Jeg vet ikke noe mer om denne saken, men jeg vet at ånder ofte kan fölge ting som var der når de döde. Det vet du alldeles ikke, det er bare noe du tror.
Gjest Gjest_Pusemamma_* Skrevet 10. juli 2009 #15 Skrevet 10. juli 2009 Jeg har fulgt med på de episodene du snakker og det stemmer at det var brukt deler fra et kræsjet fly i et annet men delene ble fjernet da de mente at besetningen gikk igjen. Da delene ble fjernet opphørte gjenferdene. Kan det være Helios flyet som kræsjet du tenkte på? Vet det har vært en del kræsj siste 30 årne så det er ikke så lett huske hvilken episode det er snakk om.
Gjest brutal_mann Skrevet 10. juli 2009 #16 Skrevet 10. juli 2009 Jeg har fulgt med på de episodene du snakker og det stemmer at det var brukt deler fra et kræsjet fly i et annet men delene ble fjernet da de mente at besetningen gikk igjen. Da delene ble fjernet opphørte gjenferdene. Kan det være Helios flyet som kræsjet du tenkte på? Vet det har vært en del kræsj siste 30 årne så det er ikke så lett huske hvilken episode det er snakk om. Se linken min over... Det var i Everglades (Florida) 1972.
Pusemamma Skrevet 10. juli 2009 #17 Skrevet 10. juli 2009 Apropos det flyet som datt i sumpen så var det ingen overlevende, man fant absolutt ingen ting bortsett fra de svarte boksene man trengte. Sumpen slukte hele flyet, eneste man så var drivstoff så fløyt på toppen av vannet.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #18 Skrevet 10. juli 2009 Resten med spøkelser og lignende burde jo ha oppstått på mange flighter da det å bruke deler fra havarerte fly er helt vanlig. Ryktene gikk vel om at delene var fra et havarert fly, og derfra tok fantasien over.
Gjest brutal_mann Skrevet 10. juli 2009 #19 Skrevet 10. juli 2009 Ryktene gikk vel om at delene var fra et havarert fly, og derfra tok fantasien over. Jepp... Med tanke på hvor mye deler fra havarerte fly som er i lufta den dag i dag burde himmelen rent over av spøkelseshistorier...
Gjest Marlo Skrevet 10. juli 2009 #20 Skrevet 10. juli 2009 Det vet du alldeles ikke, det er bare noe du tror. Jeg kan si at jeg vet når jeg har sett og opplevd, DU derimot kan påstå at du ikke tror meg. Min vitenskap om ting trenger nödvendigvis ikke bevises, så lenge jeg vet selv hva jeg har sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå