Ethereal Skrevet 14. juli 2009 #21 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg hadde aldri i livet latt et mannfolk bestemme hva jeg skulle ha på meg, med mindre han likte gutter like mye som jeg gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 14. juli 2009 #22 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg følger ikke moten slavisk. Hvis jeg synes noe er stygt, kjøper jeg det ikke, uansett hvor in det er. Men hvis jeg synes moteplagg er kule, kjøper jeg de, selvsagt. (dessuten er det vanskelig å finne ting som IKKE er på mote i butikker... ) Men jeg kan av og til få lyst til å prøve nye ting som er på moten, som jeg egentlig er litt skeptisk til. Noen ganger faller det i smak med min stil og utvikler den, andre ganger ikke. Min kjære har en god klessmak selv, og liker generelt det jeg har på meg. Men av og til når jeg er usikker på skovalg og hva som passer for anledningen får jeg klart og tydelig svar. Og det setter jeg pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 14. juli 2009 #23 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Klesstil? Ikke så veldig. Vel, jeg har jo forandret litt mer årene, men det er vel mer naturlig forandring enn at samboeren har hatt mange meninger. Men han synes definitivt at jeg burde bruke mer penger på klær og heller kjøpe dyre hudprodukter som er gode enn billige. Så han oppmuntrer meg litt der, og jeg har nok fått litt dyrere vaner pga ham. Men jeg har derimot hatt litt å si med hans klesvalg. Presser jo ikke noe han ikke vil, men har kanskje fått ham til å prøve noen ting han ellers hadde bare gått forbi. Endret 14. juli 2009 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 11. august 2009 #24 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg lar meg visst påvirke mer enn jeg trodde- lot en lekker fuskpels på Bik Bok henge, siden mannen i mitt liv ikke liker fuskpels. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 11. august 2009 #25 Del Skrevet 11. august 2009 Ja og nei. Altså, jeg kler meg i det jeg liker og trives best i, men om min kjære virkelig liker noe, så bruker jeg det gjerne litt oftere enn andre plagg (hvis det er snakk om plagg). At han f. eks liker mitt lange hår gjør også at jeg velger å beholde det langt, uten at jeg egentlig har så mye i mot det heller. Har ingenting i mot å se fin ut for min kjære, han har uansett sjelden innvendinger for hvordan jeg skal kle meg eller se ut. Heldigvis liker han meg som jeg er, men det er ikke til å legge skjul på at han f. eks elsker mitt lange hår (noe jeg ikke har noe i mot). Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 11. august 2009 #26 Del Skrevet 11. august 2009 Er så heldig at jeg har en kjæreste som er veldig motebevisst og flink med klær, så føler meg bare veldig heldig som har en som guider og hjelper meg i butikken. Heldigvis har vi veldig like meninger når det kommer til klær, veldig lik stil og tenker likt om det meste, så blir sjeldent problemer. Selv om jeg selvsagt bestemmer selv om jeg vil ha plaggene eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmilyLane Skrevet 11. august 2009 #27 Del Skrevet 11. august 2009 Ja, definitivt. Han liker kort hår, jeg tenkte "why not? Kan jo prøve det?". Han liker at jeg går i kjoler, jeg er ingen typisk kjolejente, men igjen, hvorfor ikke prøve? Og finner kjoler som er MEG, ikke sånne sukkersøte skitgreier. Nå prøver han å få meg til å vise mer bein, og jeg tester det ut, og han vil også at jeg skal vise mer utringning, men det skjer nok ikke mister man. Der er jeg ikke enda. Men samme som jeg komplimenterer ham når han har håret en viss måte, har en viss type bukse etc, komplimenterer han meg når jeg har på ting han liker og da blir vi vel påvirket av hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shelob Skrevet 12. august 2009 #28 Del Skrevet 12. august 2009 Ja. Spør ofte menn om hva de mener. De har ofte et mer "nyktert" syn på hva som ser bra ut. Jenter kan ha en tendens til å bli litt rusa på det som er in, uten å egentlig SE om det ser bra ut. Men har jeg bestemt meg, så har jeg bestemt meg, da driter jeg i om jeg ser rar ut. Noen ganger skal jeg bare ha det morsomt, ikke være pen eller sexy. F.eks. amcartreff nylig, kort denimskjørt, svarte nettingstrømper, hvite cowboyboots og liten t-skjorte. Helt harry og totalt meningsløst i Bogstadveien, men helt topp i Innbygda Innenfor en lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 12. august 2009 #29 Del Skrevet 12. august 2009 Nei, lar meg ikke påvirke noe særlig. Mannen er ikke så nøye på hva jeg går med, jeg ser visst alltid bra ut Jeg påvirker nok han mer ettersom jeg foreslår for han å prøve klær han ikke hadde prøvd til vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gal_dame Skrevet 12. august 2009 #30 Del Skrevet 12. august 2009 Lar meg ikkje påvirke så veldig nei. Eg bruker bare klær eg sjøl liker, hadde følt meg ukomfortabel i klær eg ikkje hadde syns var fine liksom. Gubben liker stilen min, har alltid likt den, og han hjelper meg finne klær i min stil når eg skal shoppe. Gode gamle gubben min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtra_lilje Skrevet 12. august 2009 #31 Del Skrevet 12. august 2009 Blir ikke så veldig påvirket, unntatt i visse situasjoner. Han liker veldig godt å se meg i klassiske, feminine plagg som kjoler og hæler, så om vi skal noe spesielt,tar jeg gjerne på meg noe i den stilen, for han blir så stolt og kry atte generelt i hverdagen går jeg med mye i rocka/sporty stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jenta_* Skrevet 13. august 2009 #32 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg lar typen noen ganger velge klær til meg når vi skal ut sammen. Men jeg guider litt, han er veldig glad i veldig korte kjoler som jeg IKKE føler meg komfortabel i, da må jeg i så tilfelle ha en god dag;) Liker å spørre hans meninger om klær når vi skal ut sammen, men med min vri slik at jeg føler meg vell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 17. august 2009 #33 Del Skrevet 17. august 2009 Siden ungdomsskolen har jeg hatt samme stil og har bare hatt kjæreste noen få måneder. Men ja; merker ofte at vi kler oss i de samme fargene, men det er nok fordi vi er ganske så like eller også, og vi har kjent hverandre i 6 år.. Bruker nesten bare kjole/skjørt, og mye skjorter, vester, bluser. Er veldig feminin og klassisk og liker i stilen og liker godt mørk blå, lilla, rød, grå, sort og hvitt. Kjæresten min har enkel stil, litt mer casual, men bruker mye skjorter og sdamme farger (med unntak av lilla da). har fått endel kommentarer på at vi mastcher hverandre. Han har i tillegg en perfekt høyde! Det "verste" er at vi står ganske ofte i samme stilling, snakker ganske likt, går i takt og avslutter hverandres setninger:P Haha, nesten litt søtt, på en sær måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2009 #34 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg kjøper like gjerne klær med og uten samboeren min. Jeg er trygg på at han liker meg, kroppen min og klesstilen min, og jeg tror også at han liker at jeg har en viss selvstendighet. Når han er med på shopping spør jeg hva han synes - enten har jeg allerede bestemt meg for å kjøpe plagget eller så kan svaret hans være med på å avgjøre om det blir et kjøp eller ikke. Han kan også foreslå plagg eller antrekk som han synes ville vært fint på meg. Men han bestemmer ingenting, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oppgitt Skrevet 3. september 2009 #35 Del Skrevet 3. september 2009 sånn personlig så lar jeg gjerne kjæresten komme med innspill, men aldri innvirke på de tingene jeg har som grunnoppfatning av meg selv og klesstil. Han elsker jenter med lyse jeans, og jeg vet at det ville gledet ham stort å se meg i lyse jeans, men dette får meg til å føle meg uvel - så da går jeg ikke i det. Men jeg vet også at han elsker jenter med kjoler og strømpeholdere og blondeundertøy - og da jeg føler meg vel i dette går jeg ofte i det men. jeg har en venninne som skifter klesstil etter den hun dater/er kjæreste med, og det er det desidert teiteste jeg har sett.. I løpet av ett år gikk hun fra å ha klesstilen til en fornem vestkantfrue (med tilhørende rik businessmannkjæreste) til å dumpe ham og bli sammen med en hippie og adoptere stilen hans (løse klær, hodebånd, bandtskjorter han likte...) til å bli guttejente da hun fikk en ny kjæreste som digga dette. Da mener jeg man har lite personlig preg eller tro på seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Incana_* Skrevet 5. november 2009 #36 Del Skrevet 5. november 2009 Ja, det gjør jeg. Jeg kjøper/går ikke i noe jeg synes ser grusomt ut, bare fordi han synes det er fint, men jeg spør gjerne hva han synes før jeg kjøper noe, eller lar han si hva han synes var finest. Og hører ofte (men ikke alltid!) på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Incana_* Skrevet 5. november 2009 #37 Del Skrevet 5. november 2009 Han lar seg definitivt påvirke av meg, han trengte sårt en makeover da jeg møtte ham. Nå, et halvt år senere, har jeg fått ham til å kaste de verste elementene i garderoben hans, og anskaffe en del nytt. Jeg benytter også sjanser som jubilelum etc. til å kjøpe klær til ham. Det er ikke det at jeg ikke elsker ham, uavhengig av stil, det er bare det at han er så forbannet kjekk, et sånt ansikt og kropp fortjener fine klær og sko! :D Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå