Gå til innhold

Mekonomen-reklamen

Anbefalte innlegg

Gjest EmilyLane
Skrevet

Er det meninga at de skal være så utrolig forferdelige til å spille?

Vedder på at de eter barn til frokost, så skumle er de... Grusomme reklamer med enda mer grusomme skuespillere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Det er noe av dert verste jeg har sett.

Gjest milkyway
Skrevet

Bør jeg savne å ha tv? Jeg vil og se!!

Skrevet
Bør jeg savne å ha tv? Jeg vil og se!!

Du bør ikke savne å ha fjernsyn. Den reklamen er forferdelig grusom.

Gjest EmilyLane
Skrevet

De kan da umulig være seriøse?

Jeg har sett mer sjarm i mugla middagsrester...

Skrevet

Jeg må skru av lyden eller skifte kanal når den reklamen kommer på.

Skrevet
Er det meninga at de skal være så utrolig forferdelige til å spille?

Vedder på at de eter barn til frokost, så skumle er de... Grusomme reklamer med enda mer grusomme skuespillere.

Den er så naturlig og ekte den reklamen der as. :fnise:

Skrevet

Det er seriøst noe av det verste jeg noen gang har sett... Og jeg som ikke trodde noen kunne bli verre enn apotekdama som anbefaler hudprodukter til mor, barn og baby :roll:

Skrevet

Vurderer å spraye litt Vanish Oxy-Action på henne og se om hun går bort...

Skrevet
Vurderer å spraye litt Vanish Oxy-Action på henne og se om hun går bort...

:fnise:

Skrevet
Det er seriøst noe av det verste jeg noen gang har sett... Og jeg som ikke trodde noen kunne bli verre enn apotekdama som anbefaler hudprodukter til mor, barn og baby :roll:

Ja, fyf hun apotekdama får jeg litt angst av! :sjenert:

Skrevet

Tusen takk for at du satte ord på tankene mine! Jeg får helt makk, det er en sånn reklame der stemmene høres ut som gebrokken dubbing. Eller kanskje det faktisk er gebrokken dubbing?

Skrevet

En annen kvalm en er den der smertestillende kremen - med ho gamle dama som smører nedre del av ryggen, og med dårlig norsk-svensk, "hvorfor meeeedisnere heele krooppppen"... :fnise:

Skrevet

Føler at jeg blir 10 år igjen av enkelte reklamer. Det er rett før jeg sier: "jada, mamma, det skal jeg gjøre". :fnise:

Skrevet

Jeg tror hun er norsk, jeg har prøvd å se etter og finner ikke noen tegn på dubbing.. *urk*

Skrevet

Den har jeg ikke lagt merke til at er jævlig. 60/40-reklamen, derimot... Kunne gjerne kaldkvelt hele gjengen. :spy::sinna:

Skrevet
Den har jeg ikke lagt merke til at er jævlig. 60/40-reklamen, derimot... Kunne gjerne kaldkvelt hele gjengen. :spy::sinna:

I så fall vil jeg gjerne hjelpe deg.

Skrevet

Merker jeg ble nysgjerrig nå! :gjeiper: Hvilken Mekonomen-reklame er det snakk om?

Skrevet

:tommel:

Den er virkelig fæl, jeg orker aldri en hel sånn reklame om gangen.

Skrevet
Merker jeg ble nysgjerrig nå! :gjeiper: Hvilken Mekonomen-reklame er det snakk om?

Meeeekonoooooomen. Vi gjør ditt billiv enklere... BLÆH!!!

Vil spy av den reklamen!

Samt den "Hvorfor behandle heeeeeeele kroppen" og 60/40. Sikkert mange andre også som jeg ikke kommer på i farta.

Hvilken er den apotekdama da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...