Gå til innhold

Kurt fra Idol!


Ruby

Anbefalte innlegg

Venninnen min var en tur i Oslo i dag og ringte meg nettopp, da hun og samboeren hadde sett Kurt og David fra Idol sittende på Arker Brygge. Hun ble utrolig skuffet da hun gikk bort til dem for å spørre å ta et bilde av dem, og når hun hadde spurt bare reiste Kurt seg uten å si noe og bare forlot bordet. Min venninne synes det var utrolig dårlig, og må si meg enig i det. Han kunne da i alle fall bare sagt et høflig nei..... Eller et ja, det hadde jo vært gjort på et blunk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Og hva i all verden er det som er så flott med å ha et bilde av Idol-gutta????

Fjortishysteri, spør du meg. Utrolig at det ikke skal mer til i Norge for å bli kjendis enn å være på TV!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zirine

I forlate bordet uten å si no var nå ganske så høflig. Jeg hadde antagelig bedt venninna di reise til langt pokker inn i helvete. Men det er nå meg det da ... jeg tror ikke jeg egner meg veldig godt til å være kjendis når jeg er midt inni et ressonement.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Jeg så Eggen på Norway Cup i går. Da han skulle gå for å spise, tok det ca 10-15 min før han kunne gå inn i VIP eltet pga alle skulle ha autografer og bilder. Han stilte opp og var superblid, han var jo tross alt på jobb.

Er imidlertid ikke alltid kjendiser har tid eller lyst, noen ganger vil man vel bare være i fred.

Men jeg hadde vel formentet meg en annen reaksjon enn at han gikk, eks sagt at det ikke passet el? Kanskje han ikke hørte henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
I forlate bordet uten å si no var nå ganske så høflig. Jeg hadde antagelig bedt venninna di reise til langt pokker inn i helvete. Men det er nå meg det da ... jeg tror ikke jeg egner meg veldig godt til å være kjendis når jeg er midt inni et ressonement.

Hadde han gjort det hadde han i alle fall ikke egnet seg til å være kjendis nei...... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han takler vel ikke presset tenker jeg. Stort sprang fra å være rørlegger til å bli a-kjendis...dakkar :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zirine

Jeg klandrer han ikke.

Jeg mener, jeg husker jo den gangen jeg gikk ut uten bh og med flere meters utrigning i blusen - var kaos ved bordet vårt konstant. Pub'en måtte sette opp trafikklys ved bordet vårt, så mye folk var det som skulle trenge seg frem å se.

Og jeg var jo ikke kjent engang.

Vel, nå er jeg jo det :sjarmor:

Jatta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er kanskje ikke Aker brygge stedet man går for å være i fred, men det kan jo hende at det var nettopp det han var ute etter?

og skulle han först avvise noen som ville ta bilde av ham, var det jo ganske greit å gå fra bordet. Tydelig uten å være utpreget frekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Eggen på Norway Cup i går. Da han skulle gå for å spise' date=' tok det ca 10-15 min før han kunne gå inn i VIP eltet pga alle skulle ha autografer og bilder. Han stilte opp og var superblid, han var jo tross alt på jobb[/quote']

Slik er han når han ikke er på jobb også :wink:

Disse har gjort mer enn å være på TV da vil jeg påstå..

De er ikke av de B-kjendisene som har blitt kjendiser "uten å

ha prestert noe for det" - for å si det sånn..

Her er det snakk om stemmeprakt og hard jobbing ..

Din venninde var sikkert ikke den første som gjorde tilnærmelser

denne dagen.. Jeg hadde blitt sint jeg..

Får jo faen ikke sitte i fred i et minutt engang..

Jeg er så sinnsykt glad jeg ikke er kjendis..

Hadde absolutt ikke taklet det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel ikke Kurt som var uhoflig. Etter min mening er det ganske frekt aa spoerre "kjendiser" om aa faa ta bilde av dem paa en fridag.

Stakkars gutt! Kanskje han hadde en daarlig dag. Han faar jo ikke betalt for aa vaere tilgjengelig dognet rundt.

Uansett, saa skjoenner jeg ikke hvorfor folk paa doed aa liv skal ta bilde av kjendiser de ser/moeter tilfeldig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel ikke Kurt som var uhoflig. Etter min mening er det ganske frekt aa spoerre "kjendiser" om aa faa ta bilde av dem paa en fridag.

Stakkars gutt! Kanskje han hadde en daarlig dag. Han faar jo ikke betalt for aa vaere tilgjengelig dognet rundt.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nå at folk bør respektere at de er ute i private ærender også jeg da. Og som flere sier, han kunne da gjort langt mer uhøflige ting enn å reise seg og gå.

Jeg syns nå det var venninna di som var uhøflig. Men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hiver meg på og er enig med Golosa.

Jinx:

personlig mener jeg at man må få være i fred når man går på kafé, selv om man har vært på tv,

men så bare for meg at aker brygge er et typisk sted hvor folk speider etter kjendiser (men de som speider etter kjendiser gjör vel det overalt)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel ikke Kurt som var uhoflig. Etter min mening er det ganske frekt aa spoerre "kjendiser" om aa faa ta bilde av dem paa en fridag.  

Stakkars gutt! Kanskje han hadde en daarlig dag. Han faar jo ikke betalt for aa vaere tilgjengelig dognet rundt.

Uansett, saa skjoenner jeg ikke hvorfor folk paa doed aa liv skal ta bilde av kjendiser de ser/moeter tilfeldig..

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...