Gjest tarra Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Hei=) leste akkurat her på kvinneguiden at p-piller og soling kan føre til varige hudskader osv. Noen som vet om jeg bør holde meg unna sola når jeg går på mercilon28?
Gjest Sandbekken Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Jeg har akkurat begynt på loette, Sist fredag fikk jeg meg en overaskelse.. Da hadde jeg smørt meg inn med sf 30 og lå og solte meg max 2 timer, da jeg kom hjem så jeg at jeg hadde blitt helt sinsykt solbrendt!! på tross av sf 30! Jeg har altid hatt problemer med solen, men dette er sprøtt! Lurer fælt på om dette kommer fra p-pillene....
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Får mørk pigmentflekk på hele overleppa av p-piller (yasmin) og ellers flere fregner og pigmentflekker enn da jeg ikke tar p-pillen. Merket på overleppa motarbeides med heftig smøring av sunblock mesteparten av året. Ellers er jeg ikke mer sensibel for sol når jeg går på pillen enn ellers, blir aldri solbrent.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 16. juli 2009 #5 Skrevet 16. juli 2009 går også på yasmin. Har også fått flere pigmentflekker rundt om kring (ser ut som små føflekker, egentlig)....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå