Gå til innhold

Holde seg sunn og slank i Hellas

Fremhevede innlegg

Gjest Alligator
Skrevet

Hei!

Jeg fikk så vondt av det du skrev om pene modeller at jeg fikk lyst til å gi deg en liten link med bilder av kjendiser før og etter at bildene deres er retusjert. Det ga meg en aha-opplevelse, og jeg håper du også får det.

http://www.hemmy.net/2007/05/25/celebritie...fter-photoshop/

Se nøye, og legg merke til hvor glatt de har gjort huden, hvordan de gir kvinnene mer markert midje, at de har fjernet de synlige hoftebeina på sylsylsyltynne Cameron Diaz for å gjøre henne "penere", og hvordan folden på magen på hun på det nest nedereste bildet er fjernet. Se på lårene til hun med den lilla toppen! (Kelly Clarkson?). Hun har en flott kropp på før-bildet, men jammen måtte de ikke minske lårene.

Etter-bildene kommer først, forresten.

Det finnes ikke "perfekte" kropper! Så godt som alt du ser av bilder av kjendiser og glamourmodeller er retusjert noe enormt! Og jentene i dataspillene er basert på disse totalt uvirkelige idealene, som er umulig for alle kvinner. Og vet du hva? Det vet kjæresten din, og de aller fleste gutter. Kjæresten din vil ha deg som du er, han synes jo selvsagt at du er vakker!

Det blir som med Barbie, hun kunne ikke vært i live som en ekte kvinne.

Jeg er enig med de andre her, søk hjelp for problemene dine. Du fortjener å ha det godt, og det synes alle rundt deg som er glad i deg også.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...