^^Belle^^ Skrevet 26. januar 2010 #341 Skrevet 26. januar 2010 Testing er skummelt! Men jeg krysser både fingre og tær for deg! Denne gangen SKAL den være positiv!
SøsterLiten Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #342 Skrevet 26. januar 2010 Testing er skummelt! Men jeg krysser både fingre og tær for deg! Denne gangen SKAL den være positiv! Har en goood følelse altså! Skal kanskje snikteste på fredag... Men det blir test søndag og mandag også... Må jo være sikker liksom!! Skal ringe Volvat idag og høre om jeg kan ta blodprøven der på søndag ettermiddag sånn at jeg får vite Hcg nivået. De kan jo sende til RH? Jah!! Huurraaaaa for Devilina i dag!!!
pusilus Skrevet 26. januar 2010 #343 Skrevet 26. januar 2010 Høres ut som en smart plan å ta prøven på volvat Og denne gangen går det
honning Skrevet 27. januar 2010 #345 Skrevet 27. januar 2010 Smart å ta prøven på volvat ja Så godt å høre at du har en god følelse denne gangen, og jeg håper virkelig at det stemmer og at det er full klaff nå. Krysser masse for deg :pls: Ha en fin onsdag!!
Devilina Skrevet 28. januar 2010 #346 Skrevet 28. januar 2010 Volvat hørtes ut som en knall bra plan!!! Tenkte ikke på det i det hele tatt jeg, da løste jo det lille problemet seg TUUUUUUUUUSEN takk for bursdag hilsenen!! til snuppa!!
honning Skrevet 28. januar 2010 #347 Skrevet 28. januar 2010 Hvordan går det med teste-nervene? Håper så inderlig på positiv test hos deg!!
SøsterLiten Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #349 Skrevet 31. januar 2010 Smart å ta prøven på volvat ja Så godt å høre at du har en god følelse denne gangen, og jeg håper virkelig at det stemmer og at det er full klaff nå. Krysser masse for deg :pls: Ha en fin onsdag!! Krysse krysse ja.... Håper din følelse er riktig altså! Volvat hørtes ut som en knall bra plan!!! Tenkte ikke på det i det hele tatt jeg, da løste jo det lille problemet seg TUUUUUUUUUSEN takk for bursdag hilsenen!! til snuppa!! Bursdagsbarn skal få MASSE oppmerksomhet! Det har jeg lært væffal! Måtte jo bli Volvat... Tørr jo ikke stole på hjemmetester! Hvordan går det med teste-nervene? Håper så inderlig på positiv test hos deg!! Hmmm.... De er vel ødelagte.. Tørr ikke tenke jeg.. Håper dere får en flott ferietur Takk! Vi reiser imorgen tidlig og kom hjem fra Hemsedal nå så reisefeberen har meldt seg her ja! til dere alle!!
Devilina Skrevet 31. januar 2010 #350 Skrevet 31. januar 2010 Wohooo... så vi må faktisk vente i 14 lange dager før vi får vite noe her!!! Nei huff altså.. Men god tur må dere virkelig ha i morgen... er en laaaang reise dere har foran dere. Hvor lang tid tar det til Canada?
SøsterLiten Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #351 Skrevet 31. januar 2010 Såå.... Jeg testet på fredag morgen... Og den var negativ... Etter det så har jeg vel ikke akkurat følt meg så veldig gravid... Er ikke like trøtt, og heller ikke like hormonell... LilleMann sier at man ikke behøver å være bitchy for å være gravid så han har fortsatt litt tro på dette. I helgen har jeg ikke kjent meg NOE gravid, ingen symptomer i det hele tatt, men det sekundet vi satte oss i bilen på vei hjem så meldte kvalmen seg og sure oppstøt,tett i nesen, jeg ble trøtt og jeg syntes jeg luktet ting... :klø: Min konklusjon er at hvis man ikke tenker på det så er det nada symptomer og hvis man tenker på det så er det FLUST! Derfor har jeg ingen god følelse og tror at dette bare er innbilninger! Jeg får ikke sikkert svar før tidligst tirsdag og da er jeg i Canada... så... Jeg tørr IKKE å ta hjemmetest for det har jeg bare dårlig erfaringer med... Huff... Dette ble et veldig negativt innlegg, men det er nå sånne tanker jeg går med... Mange klemmer til alle dere jentene!
SøsterLiten Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #352 Skrevet 31. januar 2010 Wohooo... så vi må faktisk vente i 14 lange dager før vi får vite noe her!!! Nei huff altså.. Men god tur må dere virkelig ha i morgen... er en laaaang reise dere har foran dere. Hvor lang tid tar det til Canada? ja.... Det blir nok det, for jeg har ikke pc med meg... Det er en reise på ca 12 timer så det er ikke sååå ille. Jeg liker bedre de reisene som er over 5 timer enn en på 3 for å være ærlig. Vi skal mellomlande i Amsterdam og den flyturen er på ca 1t 40min og det er den turen jeg gruer meg til... Slapper liksom ikke av på samme måte. turen fra Amsterdam blir bra for da er det tid til å sove og spise og se på film og høre musikk, lese bok... you know.. hehe!! Håper du får en suuuuper tid her hjemme mens jeg er borte!
Lucky? Skrevet 31. januar 2010 #353 Skrevet 31. januar 2010 Innom for å ønske deg en god tur Håper på supre nyheter når du er tilbake igjen Håper kvalme, sure oppstøt, tett nese og god luktesans forblir hos deg
honning Skrevet 1. februar 2010 #355 Skrevet 1. februar 2010 Håper du har en flott tur, og at du kommer tilbake med gode nyheter!! Er fryktelig spent på hvordan det går hos deg :pls:
LineGourmet Skrevet 1. februar 2010 #357 Skrevet 1. februar 2010 Kos deg på ferie, håper du kommer tilbake med gode nyheter
ChrissyX Skrevet 2. februar 2010 #358 Skrevet 2. februar 2010 Uff så typisk at du har dratt på ferie akkurat nå som jeg oppdaget dagboken din! jeg bumpet borti dagboken din på google faktisk..husker ikke hva jeg søkte etter en gang, for jeg ble så oppslukt og leste side etter side, helt til slutten. Men pytt, det var nok ikke viktig. Hehe Jeg håper virkelig alt ordner seg nå..Krysser fingrene for at minst ett av eggene fester seg, og håper du klarer å slappe av og kose deg på ferie..Det fortjener du virkelig nå! Jeg har akkurat begynt på hormonsprøytene på vårt første forsøk, og det er jo alltids godt å lese om andres erfaringer med det nesten samme..selv om man så klart håper alt skal gå mye bedre med seg selv.. sukk.. Masse lykkeønskninger og klemmer til deg fra en medsliter.
Devilina Skrevet 3. februar 2010 #359 Skrevet 3. februar 2010 Når var det hun kom tilbake igjen? 12 feb? huff... alt for lenge! Søsterliten... neste gang kan du ikke reise bort når det er noe spennende og viktig vi ventert på venter
honning Skrevet 4. februar 2010 #360 Skrevet 4. februar 2010 Søsterliten... neste gang kan du ikke reise bort når det er noe spennende og viktig vi ventert på venter Jeg støtter Devilina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå