Gå til innhold

Å vente på vårt Lille Mirakel

SøsterLiten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du får nok 2 inn ja! De sier at der er bare 5% større sjanse med 2 egg, men akupunktøren min som er lege og homeopat i tillegg sier at det bare er propaganda fordi helsevesenet ikke vil ha flerlinger... :vetikke: Psykologisk sett er det hverfall 1000% økning. Jeg har mer trua nå som jeg har 2 hverfall! :nigo:

:strix:

Krysser fingrene for at de praktiserer det hos min fertilitetsklinikk :pls:

Har troen på de to gulleggene dine jeg også :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du strikke da?

Jeg har strikket en sånn hals som er så populære nå til LilleMann og så har jeg begynt på en marius genser til meg... Hvem hadde visst at jeg kunne klare det!! Nå er jeg 7 cm inn og har fikset perlestrikk tilogmend!! Wee :danse:

Hurra for 2 gullegg!!! :strix:

Åh, nå ble jeg så glad, så glad

Krysser alt jeg har :pls:

Søting! takk takk! Jeg driver og krysser for hare livet selv! XXXXXXXXXXXXXXXXXX

Dette tror jeg går veien altså... hadde også en helt annen følelse enn første gangen jeg satt inn. Hadde liksom en annen følelse inni meg og det stakk og strakk seg i livmoren min nesten fra dag en etter innsetting. Og superømme pupper hadde jeg heller ikke denne gangen. Men fy så trøtt..... Er utrolig hvor tappet for energi man blir, helt utrolig!!

Og du, begynner du å blø litt, få litt farge på papiret så ikke ta skrekken på forskudd... det er faktisk en bivirkning av tablettene. Det skjedde jo meg og da fikk jeg en tidlig UL og der banket det et hjerte som bare det :hjerte: og da er man ganske safe og etter hva jeg har lest prosenten går fra 95 til 5 sjangs for abort og det er jo knall.

:hug: til Søsterliten som må nyte fritiden sin nå :)

Sånn du skriver er akkurat sånn jeg føler meg! Ikke så ømme pupper, syyykt syykt trøtt; nesten sånn dopa i alle musklene mine trøtt, og all den "skrapingen" inne i livmoren...Håper det betyr at jeg snart går gravid med en eller to minier!! :nigo:

Mine slappis dager har blitt brukt til å sitte på sofaen, strikke og se skoesken med sex og singelliv, noen turer på cafè (som jeg har seriøst problemer med å orke :dåne: )og akupunktur...

:hug:

Missuner de som kan... skulle ønske jeg forsto oppskrifter og sånt... men er en jævel på luer, sjal og sjerf da

Hehe... Jeg tror alle kan, man bare må få hjelp med hva ting betyr...

Ååå, fantastiske nyheter her inne da!

Jaaaaa!!! Weeeee! :danse:

Åh, så braaaaa!

Blir spennende nå

I know!! Jeg er veldig spent!! bare 8 dager igjen før jeg kan teste!!! :)

for ingen symptomer før innsetting. Jeg hadde også utrolig mange symptomer før forrige innsetting. Håper jeg slipper det denne gangen.

Jeg tror man har mer symptomer når man går hele runden pga alle hormonene.. Og siden det er så mange hormoner så lager det 10000 "symptomer"... Denne gangen har jeg liksom ikke 'boosted' kroppen full av alskens tull så jeg føler at jeg kanskje kan kjenne litt mer etter hva som er hva.

Du kommer til å skjønne akkurat hva jeg mener når du begynner fryseforsøket ditt!! :jepp:

Ha ei flott helg vennen :kose:

Du også Honning!

Krysser fingrene for at de praktiserer det hos min fertilitetsklinikk :pls:

Har troen på de to gulleggene dine jeg også :duskedame:

Det er jeg sikker på!! Tror det er retningslinjer gjennom hele Norges helsevesen eller no. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har strikket en sånn hals som er så populære nå til LilleMann og så har jeg begynt på en marius genser til meg... Hvem hadde visst at jeg kunne klare det!! Nå er jeg 7 cm inn og har fikset perlestrikk tilogmend!! Wee :danse:

Så flink du er da, og kommet så langt allerede! Jeg tør ikke å begynne med noe mønster med flere farger jeg... :sjenert: Holder meg til ensfarga ting enn så lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GENSER!!!???? jøss... skal si du er flittig :)

Så sta som jeg er så printa jeg ut en sokke oppskrift i går og strikket søren meg en sokk... tok lang tid for å skjønne ting. MEN... DET LIGNER EN SOKK!!! Nå er det bare å få den andre lik :ler: babysok størrelse 6-9 mnd... trodde jeg kom til å bruke laaaang tid, men nei....

Vi får danne oss en KG strikkekveld :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :klappe: Mariusgenseren er fine :) Moro med noen prosjekter da!

Ha en fin kveld :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er da, og kommet så langt allerede! Jeg tør ikke å begynne med noe mønster med flere farger jeg... :sjenert: Holder meg til ensfarga ting enn så lenge ;)

Trodde du var rutinert strikker jeg? men det er kanskje Pusilus eller Lucky som er en j.... med strikkepinner? :klø:

Gruer meg litt til mønsteret starter samtidig som jeg gleder meg litt til å bli ferdig med rett frem!

GENSER!!!???? jøss... skal si du er flittig :)

Så sta som jeg er så printa jeg ut en sokke oppskrift i går og strikket søren meg en sokk... tok lang tid for å skjønne ting. MEN... DET LIGNER EN SOKK!!! Nå er det bare å få den andre lik :ler: babysok størrelse 6-9 mnd... trodde jeg kom til å bruke laaaang tid, men nei....

Vi får danne oss en KG strikkekveld :ler:

FLINKEN!!! :nigo:

Jeg kunne en gang hekle babysokker. Det var veldig lett for det var bare å helkle en firkant og sy det sammen eller no sånn....

Jeg har aldri strikket sokk, tror det rett og slett blir for vanskelig for meg... Ser jo så knotete ut!! :)

Jeg er med på både sykveld og bowlingkveld jeg! :nigo:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :)

Inne og hilser på. Ser vi er inne i flere av de samme dagbøkene, så tenkte det var på tide å titte i boka di, og her var det jammen spennende! :D

Håper du føler deg riktig uvel og er riktig så befruktet de kommende dagene, og 36 ukene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :)

Inne og hilser på. Ser vi er inne i flere av de samme dagbøkene, så tenkte det var på tide å titte i boka di, og her var det jammen spennende! :D

Håper du føler deg riktig uvel og er riktig så befruktet de kommende dagene, og 36 ukene ;)

Hei og :velkommen: inn hit! :)

Takk for ønskene dine! Jeg tar all uvellhet imot med åpne armer hvis det betyr at jeg får en liten en etter 36 uker! :)

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg kanskje 3 uker på vei!!! :strix:

Ble bare så glad da jeg så tickeren min si 7 dager til testing!!

Jeg har et problem forresten...

LilleMann og jeg skal til Canada 1.2, men det er også dagen jeg skal ta blodprøven med stor B... Flyet går kl 10 noe som betyr at vi må reise hjemmefra klokken syv og det er for tidlig for å ta prøven. Så hva gjør jeg...? Tar jeg hjemmetest som kanskje gir feil resultat som sist eller venter jeg bare til jeg kommer hjem fra Canada 2 uker senere? Hmm... :klø: Jeg har skrevet mail til Riksen nå, men jeg vet sannelig ikke hva jeg kommer til å få som svar eller om jeg kommer til å like svaret... hehe.. See?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg kanskje 3 uker på vei!!! :strix:

Ble bare så glad da jeg så tickeren min si 7 dager til testing!!

:rødme:

Så deilig med canada tur da :) Er det ferie eller skal dere noe spesielt?

Dumt at det er blodprøvedagen da, litt vanskelig å få til ifht helg og sånt også...men hadde nok gått for en test før du drar :) Tar du CB digital gir den mest sannsynlig et riktig resultat søndag eller mandag morgen :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du bare rett og slett må ta en hjemme test og så ringe de eller gi beskjed om resultatet.... vet ikke om de trenger en test når du kommer igjen to uker etterpå faktisk, men kan jo være greit å ta en så ser man i alle fall om hcg har steget greit da... nei vet altså ikke....

Heldigvis er de kjappe til å svare deg på mail :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk beskjed om å ta test hjemme og gi beskjed til RH.

Så da gjør jeg det... Jeg er driiit redd for å ta hjemmetest altså... :sjenert: Har alltid fått negativ, selv når den skulle vært positiv og når jeg fikk min første og eneste positive så begynte jeg å abortere 30 minutter senere... :sukk:

Huff... det blir litt av en start på ferien...

Ja jeg skal da altså på ferie til Canada. Broren min studerer der og den beste tiden for han at vi kome var nå i februar så da gjør vi det!

Vi skal til Montreal fra mandag til fredag så reiser vi til Mont St. Anne på hyttetur fra fredag til søndag og fra mandag til onsdag skal vi til niagara falls før vi runder av turen i Montreal med hockey kamp og primetime med brosjan! :)

Gleder meg veldig til å reise og se bror igjen. Har ikke sett han siden i sommer og det skal bli gøy å møte kjæresten hans og se hvor han bor og studerer og sånn!! :nigo:

Idag har jeg hatt akupuktur... 1 time med nåler og jeg sov som en baby! :sove: <------ det er forresten alt jeg gjør for tiden... sove sove sove...

Ha en fin dag jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med tur til Canada da! Og forhåpentligvis som nygravid :rødme: Tenk at det er 6 dager til testing :hoppe: Håper jeg også ender opp med å kunne teste en helgedag...

Trodde du var rutinert strikker jeg? men det er kanskje Pusilus eller Lucky som er en j.... med strikkepinner? :klø:

Hehe, nei jeg begynte vel egentlig å strikke i høst, så jeg kan ikke kalle meg det. Men jeg har blitt litt hekta, og har strikkekvelder med venninner annenhver tirsdag. Jeg er med på KG-strikkekveld som ble foreslått her ;)

Ha en fin kveld :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i allefall ikke meg som er en j.... med strikkepinnene :ler: skulle ønske jeg var det ;) Dreia og faerytale der i mot :pls: *inspirasjon*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så artig med Canada-tur. Vekk frå alt jobbstress og kanskje litt avkopling frå prøvar-/gravidverden. :strix:

Og det at du ikkje fekk skikkelig positiv sist gong, trur eg rett og slett må ha vore at embryoet ikkje rakk å festa seg skikkelig. I min andre graviditet mista eg også tidlig (veke 5-6), og då tok det ekstra lang tid før testen blei positiv - først fleire dagar etter IKM. Men denne gongen har du virkelig spennande symptomer. :popcorn::sove:

Det er i allefall ikke meg som er en j.... med strikkepinnene :ler: skulle ønske jeg var det ;) Dreia og faerytale der i mot :pls: *inspirasjon*

:klø:

Eg vil ikkje akkurat kalla meg nokon j... med strikkepinnane. Eg lærte meg tross alt å legga opp for berre litt over eitt år sidan. :fnise: Men artig er det. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en super tur :tommelsmil:

Denne gangen SKAL testen bli positiv og den skal holde seg positiv i maaange måneder til :Nikke:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SØTINGER!!! :hug:

XXXXXXX litt for meg og denne gangen!

Dreia: Jeg hadde veldig lav HCG sist... så du kan ha rett i det med festingen. Selv tror jeg det var fordi kroppen min ikke hadde skjønt progesteron tegninga så da jeg sluttet med crinone (progesteron preparat) så hadde ikke kroppen min noe hormoner til å lage "lim" så da glapp den lille spiren...

Var på cafe med mine 2 bestiser idag, og før det var jeg med bestis A på UL!!! 8 uker og 3 dager og et hjerte som slo og slo og slo!!!! So cute!! :rødme:

Nei, nå skal denne jenta kose litt på sofaen før jeg rusler til sengen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...