Gå til innhold

Å vente på vårt Lille Mirakel

SøsterLiten

Anbefalte innlegg

:vinke:

Her har jeg ikke vært før. :sjenert:

Så utrolig bra at du klarer å slutte å røyke! :5: Jeg sluttet å snuse da jeg begynte IVF-karusellen og nå har jeg ikke lyst på snus når jeg drikker engang. :overrasket: Så du kan trøste deg med at det blir bedre! Selv om de første par ukene er helt forjævlige. :bond:

Så spennende med fryseforsøk på gang. :hoppe: Hvorfor er du stressa mtp tining? Er det fare for at de blir ødelagt? :redd: Skal selv i gang neste syklus skjønner du. Årh, nå kjenner jeg også at jeg ble stressa. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg! Så flink du er som ikke røyker da! :D

Lurte på.. hvordan bruker du progynova? Samtidig med mensen? (Trodde en bare brukte det for å få mensen, jeg. det gjør jo jeg.. mye en ikke vet tydeligvis ;)

Heia! :goodbye:

Det brukes fra første mensdag den måneden tin embryoet settes tilbake.. Jeg fikk en sånn folder og tror det er vanlig praksis...

Jeg går på en 2mg tablett morgen og kveld, og skal begynne på progestan kapsler (6 om dagen) hvis UL'en går bra nå på torsdag. så skal jeg gå på alle disse frem til uke 9 av graviditeten, trappe ned og så klare meg på egen hånd. Er dette langt fra hvordan du skal? :klø:

:vinke:

Her har jeg ikke vært før. :sjenert:

Så spennende med fryseforsøk på gang. :hoppe: Hvorfor er du stressa mtp tining? Er det fare for at de blir ødelagt? :redd: Skal selv i gang neste syklus skjønner du. Årh, nå kjenner jeg også at jeg ble stressa. :sjenert:

:velkommen: til meg :)

Jeg er stressa fordi det er ca 50-60% av frosne embryoer som overlever... det betyr at det er 40-50% som ikke overlever...

Derfor er jeg engstelig for at mine gullegg får problemer...

spennende med at du skal neste syklus. da får vi jo nesten twins!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Søsterliten! Står frem som snikleser :fnise:

Håper virkelig det går bra på 3.forsøket ditt nå. Jeg krysser fingrene for deg og mannen :) Ønsker deg ekstremt masse lykke til :pls:

:heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: til meg :)

Jeg er stressa fordi det er ca 50-60% av frosne embryoer som overlever... det betyr at det er 40-50% som ikke overlever...

Derfor er jeg engstelig for at mine gullegg får problemer...

spennende med at du skal neste syklus. da får vi jo nesten twins!

:dåne: Hjelpedåmeg, er det alvorlig? Jeg trodde det bare var å tine dem opp jeg, og putte dem inn og alt var fryd og gammen. Æsj, nå har jeg enda en ting å tenke på. :sjenert: Er det det som menes med avbrutt fryseforsøk kanskje? :klø:

:5: for twins. Honning er med på lasset også forresten. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra togkaken ble en suksess :tommelsmil:

Spennende med akupunktur da, har du brukt det før? Jeg gikk til det i et halvt år jeg, men ingen hjelp for min del :sukk: Hun ville gjerne at jeg kom tilbake når vi er igang med ivf da, så får håpe det gir bedre hjelp da :)

Visste heller ikke at det var så liten overlevelsesstatestikk for de frossne :sukk: Håper gulleggene holder ut! Hvor mange har du på frys da?

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Togkaken ble kjempe bra! Om man kan si det selv da...

Den ble nesten spist helt opp! :nigo:

Idag har jeg ringt akupunktør så jeg skal inn dit i morgen på første stikke time og på torsdag etter UL timen min.

De ringte meg i dag tidlig fra RH og fortalte at pga nytt data system hadde det skjedd en dobbelbooking og derfor lurte de på om jeg kunne flytte timen min fra onsdag til torsdag. Siden jeg har fri torsdag så tenkte jeg "why not" Deilig å slippe å gå med trusa full av glidemiddel på jobb liksom! haha!! :skratte:

Kjenner at tankene rundt dette forsøket har begynt å melde seg...

Er skikkelig stressa ift tiningen av embryoene altså!! :sukk:

Lurer på når det blir innsetting... hvis det blir insetting...

takk for klemmer!! :hug:

:duskedame: 9 dager røykfri idag!! :duskedame:

:hoppe: for togkake!!!!

Å gå med glidemiddel i trusa er jo naijs da.. glir liksom bort over i korridoren :ler:

Ta det helt med ro ang. tiningen.. hvor mange har du på frys? Jeg hadde jo et eneste et og de fikset de jo kjempe bra *klappe seg på magen* :gravid:

Tror det går kjempe bra jeg :hug:

Gleder meg til å høre når den store dagen blir :nigo: OG JA det blir innsetting!!!!

:klemmer: til ei flott jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LineGourmet:

:velkommen: til meg LineGourmet og takk for kryssing! :)

nais navn! :nigo: flink på kjøkkenet???

Belle:

I know... det er ikke bare bare med frysetinegreiene... :(

Det er snakk om flerlinger ja! For flowergirl er også med! Tror egentlig det blir flere også for det skal strutte maaaange mager her inne i 2010!!! jah! :regler:

Avbrutt fryseforsøk kan være så mangt. det kan avbrytes før de tiner også fordi slimhinnen (?) ikke er tykk nok, eller folliklene har blomstret (noe de SLETTES ikke skal!!).

Lucky:

Aldri prøvd det før nei.. Jeg har egentlig vært en skeptiker og kyniker, men nå tenker jeg: INGENTING skal være uprøvd!

jeg skal inn på torsdag og på insettingsdagen også... Du skulle sett alle barnebildene av folk som hadde fått det til med hjelp av akupunktur altså! :dåne: SÅÅÅÅ mange!!

Veldig ålreit dame også! :jepp:

Når du er igang med IVF så blir det andre boller på akupunktur fronten Lucky!!

Devilina:

:skratte: hahahahahhahahahaaaaaaaaaa!!! skvupp skvupp i korridoren!!! :skratte: Du får meg alltid til å le!! :smilyblomst:

takk for at du er min håpvokter Devilina! :klemmer:

Mange gode klemmer til dere jentene! :klemmer::klem::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei SøsterLiten :klemmer:

Selvfølgelig skal det bli innsetting hos de :Nikke: Er spent på å høre når det blir. Utrolig spennende dette.

[quote name='^^Belle^^' date='12.01.2010 (14:52) '

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal det bli innsetting hos de :Nikke: Er spent på å høre når det blir. Utrolig spennende dette.

[quote name='^^Belle^^' date='12.01.2010 (14:52) '

Ja jeg er med på lasset, så det skal bli trillinger :fnise:

Ha en strålende fin kveld ;)

Får melde meg på måneden etter jeg da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky:

Aldri prøvd det før nei.. Jeg har egentlig vært en skeptiker og kyniker, men nå tenker jeg: INGENTING skal være uprøvd!

jeg skal inn på torsdag og på insettingsdagen også... Du skulle sett alle barnebildene av folk som hadde fått det til med hjelp av akupunktur altså! :dåne: SÅÅÅÅ mange!!

Veldig ålreit dame også! :jepp:

Når du er igang med IVF så blir det andre boller på akupunktur fronten Lucky!!

Ja det henger mange bilder hos akupunktøren min også, så det er klart det virker :) Hadde jo litt effekt på meg også, men ble dessverre ikke gravid og ikke klarer hun å hjelpe meg med de lange syklusene heller :(

Men har helt klart troen på at det hjelper til på mye annet da :) Fikk bl.a. nåler for stive skuldre og det hjalp med en gang :Nikke:

Gleder meg til jeg skal tilbake til henne, hun er helt super, så savner egentlig å være hos henne :ler:

Håper du har hatt en fin dag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe rart skjedde så.. jeg måtte fikse og gjøre på nytt!

Endret av SøsterLiten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte: haha, den er dødsbra. Jeg har den også limt inn hos meg. Overlevde en hel dårlig dag på jobb på den der..

Ps: ja, ganske god på kjøkkenet

ja, jeg fant den inne hos deg... :sjenert: Skulle si hei, men så begynte jeg å lese der inne og så vart det glemt... sorry!

Cool at du er flink på kjøkkenet! :tommelopp:

For da kan man kanskje snike noen middagstips fra deg ;)

Selvfølgelig skal det bli innsetting hos de Er spent på å høre når det blir. Utrolig spennende dette.

Ja jeg er med på lasset, så det skal bli trillinger

Ha en strålende fin kveld ;)

:strix:

Får melde meg på måneden etter jeg da :jepp:

Oh yeah baby!! 2010 blir året!! ai nåv it!! ;)

:strix:

Ja det henger mange bilder hos akupunktøren min også, så det er klart det virker Hadde jo litt effekt på meg også, men ble dessverre ikke gravid og ikke klarer hun å hjelpe meg med de lange syklusene heller

Men har helt klart troen på at det hjelper til på mye annet da :) Fikk bl.a. nåler for stive skuldre og det hjalp med en gang

Gleder meg til jeg skal tilbake til henne, hun er helt super, så savner egentlig å være hos henne

Håper du har hatt en fin dag :kose:

Man knytter seg til folk som er med på prosessen så jeg skjønner savnet. Hun jeg går til er skikkelig koselig og hun prater alltid litt før hun stikker så man blir litt kjent. Veldig søt altså! Hvor er det du går hen? Jeg går til fjeld på majorstuen, veldig fornøyd! :nigo:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vært en fin dag så langt! :strix:

Ikke noe røysug!

:tommelopp:

Ikke noe surmuling/sipping :nigo:

Ingen flere i min nærhet som forteller meg at de er gravide (5 stk nå) Synes det er koselig at de vil dele med meg, men jeg føler presset på meg bare blir større såå.... :sjenert:

UL gikk bra!!! Ingen follikler, slimhinnen (:klø: riktig?) var fin!

Jeg skal starte på progestan på søndag og tilbakesetting blir tirsdag! :strix:

Så jenter; dere kan herved begynne kryssingen for at alt går bra med mine gullegg!! Har allerede begynt å drømme på natten om resultater så... Kryss kryss kryss!!! ;)

:klemmer: til dere alle!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra dag du har hatt :strix:

Snart innsetting :bolledeig:

Her blir det heiing og kryssing på høyt plan :duskedame::pls::duskedame:

Savner aku-mannen min jeg også, og gleder meg til jeg kan ringe han igjen i forbindelse med ICSI forsøket :)

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg skal starte på progestan på søndag og tilbakesetting blir tirsdag! :strix:

Så jenter; dere kan herved begynne kryssingen for at alt går bra med mine gullegg!! Har allerede begynt å drømme på natten om resultater så... Kryss kryss kryss!!! ;)

Jeg krysser alt jeg kan for deg!! Hurra for at UL gikk bra :hoppe:

Kommer nok 2-3 uker etter deg tenker jeg :nigo:

Ha en flott dag videre :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: TIRSDAG :danse:

Thats the magic day!!! WEEEEEEEEEEEEEEEE

Jeg fikk helt sommerfugler i magen jeg nå :nigo:

Jeg VET at dette går bra.

Men misunner seg ikke alle de ukene med progestan kapsler... 10 uker og de dere progynova... er det ikke de man også skal ta.... i 9 uker..

Men hva gjør man ikke for mini :hjerte:

Hadde du mens ca 5 januar da eller?

Nå blir det oktober baby!!!!!!!!!!! 14 oktober :lur: er skråsikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man knytter seg til folk som er med på prosessen så jeg skjønner savnet. Hun jeg går til er skikkelig koselig og hun prater alltid litt før hun stikker så man blir litt kjent. Veldig søt altså! Hvor er det du går hen? Jeg går til fjeld på majorstuen, veldig fornøyd! :nigo:

:klem:

Ja man knytter seg virkelig til slike omsorgsfulle personer :) Sender deg en pm på hvor jeg går jeg :)

Så bra at alt så fint ut på ul og at alt ser klart ut til innsetning på tirsdag :) Skal krysse alt som krysses kan for dere :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: TIRSDAG :danse:

Thats the magic day!!! WEEEEEEEEEEEEEEEE

Jeg fikk helt sommerfugler i magen jeg nå :nigo:

Jeg VET at dette går bra.

Men misunner seg ikke alle de ukene med progestan kapsler... 10 uker og de dere progynova... er det ikke de man også skal ta.... i 9 uker..

Men hva gjør man ikke for mini :hjerte:

Hadde du mens ca 5 januar da eller?

Nå blir det oktober baby!!!!!!!!!!! 14 oktober :lur: er skråsikker

:bolledeig: Tirsdag!! :dåne:

Det er jo bare noen dager til!! :bolledeig:

Jeg trodde nesten ikke på legen da han sa at alt var bra og at det blir insetting tirsdag. Bare krysse fingrene for at alt går bra med opptiningen altså!!!

Jeg er lei progynova allerede jeg så 9 uker til med de blir jo swell... Men jeg gjør det GLADELIG :jepp: hvis det er det som må til! :nigo:

14 oktober... det er faktisk bursdagen til bestevenninnen min sin førstefødte! Nais!! Hadde vært litt gøy! Da ville det blitt akkurat 4 år på dagen mellom de to rakker ungene! :)

Men jeg fikk mens 3 desember så jeg vil isåfall få termin 10 oktober, og så er både jeg og gubben samt alle i familien født for tidlig her i gården så jeg føder kanskje 28 september alt eller no! :fnise:

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra jentemiddag og jeg er STAPPmett!!! Sushirisen er ikke til å tøyse med!! Tenk.. kanskje siste gang på leeeenge jeg kan drikke vin med jentene mine!! :rødme:

anyhow.... Nå skal jeg :sove: sånn at jeg er opplagt til arbeidshelg!! wooohoooo!!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...