honning Skrevet 13. desember 2009 #221 Del Skrevet 13. desember 2009 :klø: Du skal begynne med spray idag og sprøyter 20 januar? Det var da voldsomt til nedregulering!! Hvis det er så lenge til du skal stimuleres så skader hvertfall ikke noe vin! Mener jeg da... Nå skal jeg inn til deg og kaste litt hjerter over spraystart! :rødme: Jupp, det stemmer! Jeg skal være så nedregulert som det er mulig å bli tror jeg Så jeg tenkte også å nyte alkoholen i jula hvertfall. Er jo "lenge" til jeg skal begynne med sprøyte Tusen takk for hjertene Ha en flott søndagskveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #222 Del Skrevet 14. desember 2009 Hellu!! Idag har vært en deilig dag!!!!! Har hatt fri idag og vandret rundt i byen på vei etter småting og tang. Deilig! Tenkte jeg skulle lage caramella idag, det er sjokolade karameller og de ser KNALL gode ut på bildet! Blir spennende.. Tenkte å legge det til julegavene mine i cellofan så jeg har kjøpt inn det. I oppskriften står det at jeg skal bruke glucose... Når jeg var på apoteket så hadde de det, men det kostet 189 kr for 500g.. litt mye synes jeg da... Så sa han mannen at jeg kunne kjøpe druesukker for det var det samme, men da jeg kom fra butikken og leste på baksiden så stod det dextrose.... Hmmm.. :klø: Skal væffal prøve å lage det så får jeg se hvordan det går... Jeg og LilleMann hadde igår for første gang siden SA'en min... Har liksom ikke hatt noe lyst etter at det skjedde for jeg har tenkt litt sånn: "er ikke noe poeng å fordi det blir jo for pokker ikke noe av det å når det først har blitt noe så gikk det jaggu dunken..." LilleMann har vært verdens søteste ang dette også. Sier at jeg måtte bare ta den tiden jeg trengte og ikke tenke noe over det. Han var her uansett og det viktigste nå var ikke sex, men at jeg ble glad og meg selv igjen.. :rødme: VERDENS beste mann!! JAAA!! Etter å ha hoppet i det igår så kan man si det gav mersmak også, så ting er på riktig spor igjen i heimen til søsterliten! Ha en super kveld jenter! Her går det i Nintendo WII og karameller nå så dette blir nok en super kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 14. desember 2009 #223 Del Skrevet 14. desember 2009 Å så glad jeg ble av å lese her inne! Deilig at du begynner å bli degselv igjen, og at du har en så fantastisk mann :rødme: Namme, caramella hørtes utrolig godt ut! Håper du har hatt en like flott kveld som du har hatt en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. desember 2009 #224 Del Skrevet 14. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. desember 2009 #225 Del Skrevet 15. desember 2009 Så godt du er deg selv igjen og at ga mersmak Hadde det slik etter ma'en og sa'en jeg også Men det kommer seg etterhvert Virker som om du har en veldig søt og forståelsesfull mann da Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #226 Del Skrevet 21. desember 2009 I'm in PAIN!!! Var en snartur i byen på fredag for å kjøpe ekstragaven til LilleMann og for å kjøpe de siste dessert tallerknene til settet vårt og så skulle jeg gå innom Oasis for å se om jeg fant en bolero eller en liten jakke jeg kan ha over julekjolen min. Da jeg var på vei ut så jeg at det var isbelagt trapp, så jeg gikk på et teppe de hadde lagt på trappen (jeg trodde det var lagt der for at man ikke skulle gå på rattatta, og det neste sekundet så lå jeg med posene mine strødd rundt meg føttene i været og en rygg, hånd og rompe som dunket smertefullt! Folk kom løpende til og spurte om det gikk bra, og man føler seg ikke særlig høy i hatten når man ligger på ryggen og ser opp på bekymrede fremmede ansikter rett etter man har TRYNA i bogstadveien!! Så jeg kavret med opp og sa at det gikk bra, og at jeg bare var preget av sjokket.. Dumme damene inne kom ikke ut engang så jeg gikk inn og sa fra at det v ar farlig med et teppe på den måten, så istedet for å spørre om det gikk bra med meg eller si unnskyld så begynte de å diskutere seg imellom om de burde ta bort teppet eller ikke! :klø: Jobbet i helgen og pga sykdom så kunne ikke akkurat jeg sykmelde meg så jeg har gått svimmel og kvalm rundt med blå rompe, skulder og hånd og bare holdt ut. I dag er jeg hjemme og bare sover og slapper av, men HERREGUD så vondt jeg har!! jobber ikke før onsdag kveld så 2 dager avslapping gjør nok susen! Burde ikke vært lov å legge tepper med gummi OPPÅ en isbelagt trapp! det sier seg jo selv at det er farlig! anyhow.... dette har jo da satt en liten stopper for så her er det tørke for tiden.. IGJEN! Men denne gangen er det hvertfall ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg ikke kan! Ha en super mandag jenter, jeg og rompa mi skal legge oss nedpå en liten stund igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 21. desember 2009 #227 Del Skrevet 21. desember 2009 Au det hørtes vondt ut, stakkar! Håper et par dager med hvile nå gjør susen, og at vondtene snart går over. Men så teit av damene i butikken å ikke engang høre med deg om det gikk bra med deg. Det er jo veldig farlig med et teppe rett på isen. Tenk om du hadde slått deg skikkelig i hodet eller brukket noe. Huff... Ha et par gode og avslappende fridager, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 22. desember 2009 #228 Del Skrevet 22. desember 2009 AUUU!! Og for noen snerpete uvitende damer til butikkpersonell da. Er jo livsfarlig å legge ut sånn teppe over islagte steder. Huff.... håper blå fargen gir seg og kroppen er noegenlunde smertefri når juleaften kommer God jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #229 Del Skrevet 22. desember 2009 kroppen er mye bedre! Sovet sovet og litt mer! Idag skal LilleMann og jeg kjøpe juletre!! Fikk det som jeg ville Hehe!! Har brukt min kvinnelist og nå er det jaggu LilleMann som har foreslått at vi skal kjøpe! Planen i dag er rydding, vasking, pynting før jeg skal på årets julegrøt og kino! Skal på avatar!!! gleder meg skikkelig! Ryktet sier at den er bra! Vet ikke om jeg kommer meg innom igjen før etter jul så da må jeg jo ønske dere alle: GOD JUL Mange juleklemmer fra SøsterLiten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. desember 2009 #230 Del Skrevet 22. desember 2009 Så bra du fikk det som du ville Må jo ha juletre Kos dere masse i kveld, har også hørt at avatar er bra! Ønsker deg en god jul, kos dere masse sammen i dagene som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 25. desember 2009 #231 Del Skrevet 25. desember 2009 Snikleser står frem. Håper blåmerkene har roet seg, og at du har gode juledager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 28. desember 2009 #232 Del Skrevet 28. desember 2009 Hei SøsterLiten! Håper du har hatt ei fin jul Idag skal LilleMann og jeg kjøpe juletre!! Fikk det som jeg ville Hehe!! Har brukt min kvinnelist og nå er det jaggu LilleMann som har foreslått at vi skal kjøpe! Planen i dag er rydding, vasking, pynting før jeg skal på årets julegrøt og kino! Skal på avatar!!! gleder meg skikkelig! Ryktet sier at den er bra! Hvordan klarte du å få LilleMann til å foreslå å kjøpe tre? Jeg trenger tips til neste år (Har ikke vært hjemme i år, så da gadd vi ikke å ha tre) Var avatar bra? Er spent på den :gjeiper: Ha ei fin romjul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 31. desember 2009 #233 Del Skrevet 31. desember 2009 GODT NYTT ÅR SØSTERLITEN Måtte 2010 bli et lykkeår Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. januar 2010 #234 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nytt år SøsterLiten 2010 skal bli et bra år har jeg hørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #235 Del Skrevet 3. januar 2010 Snikleser står frem. Håper blåmerkene har roet seg, og at du har gode juledager. inn til meg Nilla!! Koselig at du står frem!! Håper du også har hatt en fin jul og en super nyttårsfeiring! Hei SøsterLiten! Håper du har hatt ei fin jul Hvordan klarte du å få LilleMann til å foreslå å kjøpe tre? Jeg trenger tips til neste år (Har ikke vært hjemme i år, så da gadd vi ikke å ha tre) Var avatar bra? Er spent på den :gjeiper: Ha ei fin romjul Kvinnelist kjære Honning! Kvinnelist er en vakker ting! Avatar ver helt fantastisk!! Jeg er ingen stor sci fi fan, men dette var noe helt annet! GODT NYTT ÅR SØSTERLITEN Måtte 2010 bli et lykkeår Ha en fin kveld Takk Lucky? jeg har hatt det helt supert!! 2010 skal bli et lykke år for ALLE oss slitere! Tenk at du skal gifte deg i år!!! 2010 er DITT år vennen!! Godt nytt år SøsterLiten 2010 skal bli et bra år har jeg hørt Godt nyttår pusilus!! 2010 blir et fantastisk år!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #236 Del Skrevet 3. januar 2010 Idag er altså Dagen: Jeg har sluttet å røyke for godt! jeg har første dag på progynova jeg har siste godis dag (minus lørdager) idag! Og det beste er at jeg er helt ok med dette! Jeg er ikke bekymret for noen av delene! Jeg har gledet meg til å slutte å røyke, jeg har gledet meg til å begynne på denne hormonrunden og jeg VET at det går bra denne gangen! Jeg er veldig sta så godis stopp på hverdager skal gå så fint! Jeg skal ikke legge om dietten eller noe sånn, jeg skal IKKE slanke meg og jeg skal IKKE være streng med meg selv. Grunnen til godis stopp er fordi jeg slutter å røye og da er det ALT for lett å stappe i seg godis som erstatning. Det eneste som irriterer meg er at jeg ikke bare hadde tent røyken igjen etter de forrige forsøkene... Arg.... Da var jeg jo egentlig røykfri allerede.. derfor skal jeg slutte før jeg MÅ slutte denne gangen med innstillingen at jeg ALDRI skal røyke mer og ikke at jeg har en pause til jeg er ferdig med hormonkurer/graviditet/amming. Nå er det NOK!! Jeg er RØYKFRI!! så mit motto idag er: Nicorette, nicorette you can beat the cigarette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. januar 2010 #237 Del Skrevet 3. januar 2010 Idag er altså Dagen: Jeg har sluttet å røyke for godt! jeg har første dag på progynova jeg har siste godis dag (minus lørdager) idag! Nicorette, nicorette you can beat the cigarette! Det var litt av noen nyttårsforsetter ja Kommer til å gå så bra så skal du se Ikke lett å holde seg unna godis... veldig flink til holde meg unna brus på hverdagen jeg da, men godis Ha en fin fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 3. januar 2010 #238 Del Skrevet 3. januar 2010 Så flink du er, SøsterLiten!! Minst halve jobbing med røykeslutt er innstillinga til det tror jeg (men snakker ikke av erfaring..), og dette klarer du helt sikkert Heier for progynova-start Dette forsøket skal bare gå bra. Har du fått dato for innsetting? Ha en fin søndagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. januar 2010 #239 Del Skrevet 3. januar 2010 GRATULERER SOM RØYKFRI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #240 Del Skrevet 5. januar 2010 Helluu... Takk søtinger for gode oppmuntringer! Jeg tror nok jeg trenger litt! :dåne: Jeg er helt kjørt!! MR(MONSTER Rød)Er på besøk og det har ALDRI vært så ille... Har smerter i magen og ryggen og migrene... Søndag kveld og hele mandag lå jeg bare og akket meg på soffaen... Var på jobb i dag siden jeg følte meg bedre, men på midten av dagen ble det bare værre... Jeg ser ut som et laken også, skulle tro jeg hadde mistet 3 liter blod!!! Skulle trene etter jobb idag, men pga hodepine så måtte jeg bare skippe det... pokker også! Jeg gikk fra jobb da som erstatning. Godt for både kropp og hodet, men det var KALDT!! Brr... -15 grader. Da jeg var halvveis kom jeg på at jeg hadde en joggebukse i gymbaggen min så jeg stoppet opp midt i veien, dro den ut av baggen og dro den på over buksa mi! hehe! Litt av et syn kan jeg tenke meg skoløs på en fot av gangen, balanserende og Nussan på mobilen klemt ved øret! Gåturen hjalp godt på hodepinen så da jeg kom hjem så var alt så meget bedre! Nå sitter jeg i soffaen med nylaget kaffe latte, pledd og pc.. mmm!! 3 dagen røykfri i dag og det har bare vært 2 ganger hvor jeg hadde skikkelig lyst på røyk. i dag tidlig og da en på jobben spurte om jeg ville være med ut. Synes jaggu jeg er flink jeg!! Har laget sparebøsse av et gammelt rødbet glass som jeg har kledd i en malborough røyk kartong, teipet igjen på toppen og pyntet med blå sløyfe. oppi der skal jeg putte 10 kr for hver dag jeg klarer meg uten røyk og hvis jeg er rampete en dag så får LilleMann alle pengene! Bra motivasjon?? I think so!! 40 kroner i glasset i kveld! Akkurat nå vet jeg ikke helt hva som er høna eller egget på bivirkningsfronten ift progynova... Har vondt i hodet, men det kan være røykeslutt, sukkerstopp, progynova eller mensen. Dårlig humør i dag tidlig (uvanlig dårlig humør altså er ikke akkurat noen solstråle på morgenen! )og litt kort lunte generelt og det kan jo også være hvilken som helst av de fire.. :klø: vi får se om 1 uke... da vet jeg for da er jeg ferdig med den værste abstinensen, ikke mer mensen og går fortsatt på progynova. Fikk forresten innkalling til UL, det er neste onsdag på morningen. Insetting vet man ikke helt når blir, fordi det er helt avhengig av hvordan ting er der inne tror jeg.. livmor og skjede og... Ai dånt nåv liksom! hehe! Mange klemmer til dere Og en ekstra til snikleser Nussan som snart står frem her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå