Brianna Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Jeg har hatt noe ubeskyttet sex den siste tiden (to personer.. ok tre), og tenkte å teste meg for diverse sykdommer. Er det bare klamydia som man tester, eller er det noe annet? Er redd for at jeg kan ha noe som ikke blir oppdaget.. Takk for svar
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Jeg har hatt noe ubeskyttet sex den siste tiden (to personer.. ok tre), og tenkte å teste meg for diverse sykdommer. Er det bare klamydia som man tester, eller er det noe annet? Er redd for at jeg kan ha noe som ikke blir oppdaget.. Takk for svar Jeg ville ha testet meg for alt hvis jeg var deg, fordi man vet aldri.. Ville ha tatt en gynekologisk undersøkelse, og tatt prøver. Dvs trichomonas og gonore. I tillegg chlamydia og hiv. Sannsynligheten er liten at du har noen av dem bortsett fra chlamydia, men det er en god følelse å ha fått utelukket alt som er. HIV -blodprøve Tricomonas og gonore - taes under GU Chlamydia - Urinprøve Hvis du skal til legen å sjekke deg så ta gjerne med morgenurin, dvs den første urinen som du tisser om morgenen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå