Gå til innhold

Han blir ikke hard nok!

Fremhevede innlegg

Gjest Shelob
Skrevet
Jaja så har vi uten monsterpikk i det minste en fordel da!

Min er bare 16cm lang, men hard som stål.

Kan sikkert henge et lodd på 5kg fremme på tuppen, og likevel stå som en flaggstang.

Big deal!

Folk er forskjellige, og har forskjellige preferanser... heldigvis.

Ha ha ha, det høres veldig bra ut! Du kunne vært typen min faktisk. (K - er det deg!?)... neida jeg bare tuller.

16 cm er uansett ikke "bare", det er helt normalt og absolutt stort nok!

Videoannonse
Annonse
Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)
Du tenner han rett og slett ikke nok.

Å vær så snill!!!!!!!

Ts! ikke hør på alle disse datanerder :)

Jeg har opplevd samme situasjon som deg. Og ja brutal mann, kansje typen til ts ikke er helt gira på sex når dette skjer, men det trenger da ikke være hun som ikke tenner ham som er problemet! pass på hva du skriver!

Tilbake til min episode; Grunnen til at det skjedde var fordi typen min hadde veldig mye å tenke på, nedbemanning på jobben, trang økonomi etc..

Så det psykiske spille faktisk en stoooor rolle i sex livet (overaskelse!) :O

Innlegget er endret iht reglene

Bond, mod

Endret av Bond
Gjest brutal_mann
Skrevet
Å vær så snill!!!!!!!

Ts! ikke hør på alle disse datanerder :)

Jeg har opplevd samme situasjon som deg. Og ja brutal mann, kansje typen til ts ikke er helt gira på sex når dette skjer, men det trenger da ikke være hun som ikke tenner ham som er problemet! pass på hva du skriver!

Innlegget er endret iht reglene

Bond, mod

Jeg passer på hva jeg skriver. Jeg skriver det andre i tør skrive (fordi det ikke er politisk korrekt å si de tingene jeg sier).

Digresjon: Hva helvete er det med denne begredelige uvanen til moderatorene her inne med å REDIGERE innlegg! Om et innlegg bryter med rettningslinjer så slett dem! Ellers risikerer vi å bli stående med sitater vi ikke kan stå inne for! Som et minimum, send PM til de som får sine innlegg redigert slik at de kan få slette innleggene på egenhånd!

Gjest Gjest_Tulla_*
Skrevet
Takke for svar så langt.

Til de som tror jeg er misfornøyd, det er jeg overhodet ikke. Han får den greit opp til samleie og jeg er veldig fornøyd med at han er så stor! Men savner like vel at den er hard som en påle :)

Skal prøve penisring og øvelser som blei foreslått her. Men håper jo at dette er noe som ikke gjelder alle store gutter da. Har dere andre med store gutter her dette problemet?

Hei du!

Jeg hadde for litt siden en tråd her ang. dette med størrelse så jeg kan jo svare litt.

Du må ikke høre på "brutal mann" el. andre som sier at han ikke tenner på deg nok til å bli helt hard. En grunn som er nevnt kan være at det er ferskt forhold, litt spenning og usikkerhet.Skal ikke så mye prestasjonsangst til så blir det litt mykt.

Er i ganske ferskt forhold selv og han har svært stor penis så man må prøve seg fram og snakke sammen.Jeg kan,(for deg desverre)bekrefte at også min types penis er av den litt slappe,dinglende varianten. :fnise:

Tror nok det er mer vanlig når penis er godt over 20cm at de kan henge litt mer ned da.Men du må prøve å ikke se på det som noe problem.Kanskje blir han usikker av det og han får den jo opp til samleie og likevel stor.Dessuten har jo vi jenter med store gutter magiske hender :fnise: Det er jo også fint at du lliker at den er så stor!

Kan jo fortelle deg til trøst?,(håper og vet han ikke leser K.G),at hans penis virkelig henger ned altså selv med brukbar og full ereksjon!

Men vi må jo heller fokusere på hva vi jenter får i bonus ikke sant?

For vår del er det fint at han kommer inn i meg når den er myk fordi jeg har hatt litt problemer med tykkelsen.Så blir det jo "anderledes" samleie, ikke så fysisk og hardhendt.Jeg må iallefall være veldig slapp i bekkenmuskler og heller nyte at det føles så mye hele veien inn.I mitt tidl.forhold så nådde jeg aldri orgasmen og fikk ideér om hvordan det ville føles om skjeden var mere "fylt" av en større penis.

Jeg kan innrømme at jeg allerede andre gang fikk min første orgasme med penis i skjeden :sjenert: Plutselig det bare strammet og strammet rundt hans penis og jeg skjønte ingenting, men levde på skyer etterpå.

Tenk positivt :) det er en spesiell følelse å ha en så stor penis i skjeden, og tenk, det er sikkert mange jenter som er misunnelige på oss.

Lykke til og god sommer hilsen Tulla

Gjest brutal_mann
Skrevet
Tenk positivt :) det er en spesiell følelse å ha en så stor penis i skjeden, og tenk, det er sikkert mange jenter som er misunnelige på oss.

Lykke til og god sommer hilsen Tulla

Slik som mange menn misunner oss som har fri tilgang på store faste pupper :cool:

Gjest Sandbekken
Skrevet

Haha.. jeg var vist for brutal for kg.. snodig, jeg blir redigert, men ikke BRUTAL mann :eeeh:

Uansett.. lykke til ts :)

Gjest brutal_mann
Skrevet
Haha.. jeg var vist for brutal for kg.. snodig, jeg blir redigert, men ikke BRUTAL mann :eeeh:

Uansett.. lykke til ts :)

tar igfjerne mot på PM det sensuristene på KG finner for politisk ukorrekt.

Gjest Sandbekken
Skrevet
tar igfjerne mot på PM det sensuristene på KG finner for politisk ukorrekt.

Hehe du lever farlig her på kg med det navnevalget ditt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...