Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2009 #21 Skrevet 5. juli 2009 Vet ikke om denne tråden er inspirert av en liknende tråd om vasking av underlivet. I den tråden var en luktende KVINNE utgangspunktet : Fin måte å si til dama at hun må dusje seg I den tråden fikk jeg utrolig mye kjeft for å mene at det burde være normalt for en gutt/jente å holde underlivet rent og velduftende for sin partner. Her ser det ut til at får litt mere støtte De fleste "normale" menn vil ikke ta det ille opp om du synes han burde vaske seg litt extra nedentil. Det siste vi vil er å stappe en mindre delikat snabb inn i munnen hennes. Tvert om. Jo renere, jo mere lyst får hun. Men om såpe (intimsåpe) er det beste er jeg litt i tvil om. Normal vask med vann bør fortrekkes da dette ikke forstyrrer den naturlige bakteriebalansen. Faktisk kan det lukte verre hvis han/hun bruker mye (vanlig) såpe. Husk bare å trekke forhuden tilbake, og vaske godt (med vann)/(intimsåpe).
kristian82 Skrevet 5. juli 2009 #22 Skrevet 5. juli 2009 (endret) Si det rett ut, kan jo ikke bli ren av bare vann. ASAN for menn er jo grei . Endret 5. juli 2009 av kristian82
kristian82 Skrevet 5. juli 2009 #23 Skrevet 5. juli 2009 Vet ikke om denne tråden er inspirert av en liknende tråd om vasking av underlivet. I den tråden var en luktende KVINNE utgangspunktet : Fin måte å si til dama at hun må dusje seg I den tråden fikk jeg utrolig mye kjeft for å mene at det burde være normalt for en gutt/jente å holde underlivet rent og velduftende for sin partner. Her ser det ut til at får litt mere støtte Fjern virkelighetsoppfatning du har! Det du fikk kjeft for var at du mente at folk som dusjet og vasket seg med såpe daglig, var griser og lite hygeniske om de ikke OGSÅ stakk og skrubbet utstyret før de hadde oralsex. Morro og litt skremmende å se hvordan virkelighetsoppfatningen til folk er as!
guttemann Skrevet 5. juli 2009 #24 Skrevet 5. juli 2009 I og med at lukten kommer fra ræva til fyren, kan han jo skrubbe utstyret med så mye asan han vil uten at det hjelper. Det første han burde forstå er at man tørker seg skikkelig når man har gjort nummer to... Jeg regner med han vasker seg bak med såpe, selv om han bruker kun vann på ting som henger foran. Om han ikke vasker seg der i det hele tatt, men satser på at det går bort av å stå under dusjen, så.. grøss.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2009 #25 Skrevet 5. juli 2009 Hva er regelen for vasking av rompa/anus? Skal man bruke intimsåpe der også? Eller går det fint med vanlig såpe?
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 5. juli 2009 #26 Skrevet 5. juli 2009 Skal gå rett på sak her. Har vært sammen med tyen i over et år nå. Før hadde vi oralsex nesten hver gang vi hadde sex... men jeg husker å ha hatt en par opplevelser der nede som ikke akkurat stod til forventningene. Det både luktet og smakte ikke heeeelt rent. Ikke forferdelig, men NOK til at jeg ikke har vært så fristet til å gjøre det noe særlig... kun en sjelden gang. Og dette syns jeg er skikkelig kjipt! for jeg vil jo, men får meg ikke til å gjøre det... Vi satt å skrev handleliste her om dagen, og jeg nevnte at vi trengte intimsåpe. Han svarte: "Vi?!" Jeg tenkte at det var en selvfølge at han også brukte dette. Men det gjør han tydeligvis ikke. Og da får jeg enda mindre lyst... Blir man ren av bare vann? Evt hvordan kan jeg fortelle om dette uten å si det rett ut.... ?Skjerp deg, si det rett ut!
Gjest Gjest_Titti_* Skrevet 5. juli 2009 #27 Skrevet 5. juli 2009 I og med at lukten kommer fra ræva til fyren, kan han jo skrubbe utstyret med så mye asan han vil uten at det hjelper. Det første han burde forstå er at man tørker seg skikkelig når man har gjort nummer to... Jeg regner med han vasker seg bak med såpe, selv om han bruker kun vann på ting som henger foran. Om han ikke vasker seg der i det hele tatt, men satser på at det går bort av å stå under dusjen, så.. grøss. Ja.. det hender jeg lukter det ja =s Og jeg aner ikke om han bruker såpe der i det hele tatt. Men uansett, jeg beveger meg ikke sørover så ofte mer, blir kvalm om jeg kjenner lukt... Det som er rart er at jeg aldri tenkte over dette før, så jeg aner ikke om han har blitt sløvere eller hva det er. Kan jo ikke si: "jeg suger deg ikke før du har vasket deg ordentlig med såpe, og husk i tillegg og tørke deg ordentlig bak etter toalettbesøk, og bruk såpe der og i dusjen!"
Gjest Gjest_Titti_* Skrevet 5. juli 2009 #28 Skrevet 5. juli 2009 Skjerp deg, si det rett ut! Det som er problemet, at jeg får meg ikke til å si det rett ut =s
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 5. juli 2009 #29 Skrevet 5. juli 2009 Det er mange gutter som ikke vasker seg bak med såpe. Jeg gjorde det ikke før jeg heller. Synes det var ekkelt å ta hånda ned der hehe....Men nå gjør jeg det hver dag.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 5. juli 2009 #30 Skrevet 5. juli 2009 WOW Her i huset får jeg ikke LOV til å vaske meg der med såpe før vi skal ha sex! Hun vil at jeg bare vasker den med vann, slik at det fortsatt lukter litt pikk av den. Hun sier at det er kjedelig når den lukter "kjemisk renset" og at det SKAL lukte litt sex. Selvsagt vasker jeg den som regel med intimsåpe på et annet tidspunkt, som regel hver dag. Arent I lucky
Aftensol Skrevet 5. juli 2009 #31 Skrevet 5. juli 2009 Hva med å bli med han i dusjen, ta intimsåpen og vaske han skikkelig både foran og bak, og etterpå belønne han med en skikkelig lang og god sugejobb? Og KUN gjøre det da.. Etter noen ganger burde han virkelig ta hintet
Ethereal Skrevet 5. juli 2009 #32 Skrevet 5. juli 2009 Altså. Man blir jo ren nok av bare vann, så lenge man passer på og vasker ordentlig. Men jeg er helt enig i at det føles litt bedre når du vet at mannen er helt rent og bruker intimsåpe der nede. Man får mer lyst å suge han da, liksom. Hvordan du skal si det til han? Tja... Du kan jo ta han med i dusjen og vaske han fra topp til tå, og så gi han en mind-blowing sugejobb når han er ren og pen der nede. Kanskje det er motivasjon
robotkalle Skrevet 5. juli 2009 #33 Skrevet 5. juli 2009 WOW Her i huset får jeg ikke LOV til å vaske meg der med såpe før vi skal ha sex! Hun vil at jeg bare vasker den med vann, slik at det fortsatt lukter litt pikk av den. Hun sier at det er kjedelig når den lukter "kjemisk renset" og at det SKAL lukte litt sex. Selvsagt vasker jeg den som regel med intimsåpe på et annet tidspunkt, som regel hver dag. Arent I lucky Jeg tenker det samme om fitta. Jeg blir litt paff av å lese denne tråden her, for noen frøkener, sier jeg bare? Det er da ikke noe spennende å knulle et såpestykke, ting skal da lukte litt og være litt sånn, ja dyrisk????
Twink Skrevet 5. juli 2009 #34 Skrevet 5. juli 2009 Jeg hadde nok sagt det til han. Si at etter dere hadde samtalen om intimsåpe så har du tenkt mye på det, og du liker ikke så godt tanken på at han ikke vasker seg med såpe, og at du derfor har kjøpt asan men til han. Du behøver jo ikke å si rett ut at du har merka lukt fra underlivet hans, spesielt ikke hvis du tror han vil ta seg nær av det. Kommer jo veldig an på personen som skal motta beskjeden og.
Elita Skrevet 5. juli 2009 #35 Skrevet 5. juli 2009 (endret) Jeg tenker det samme om fitta. Jeg blir litt paff av å lese denne tråden her, for noen frøkener, sier jeg bare? Det er da ikke noe spennende å knulle et såpestykke, ting skal da lukte litt og være litt sånn, ja dyrisk???? Tror nøkkelordet her er LITT LITT naturlig lukt går jo ann, men når det kommer en sur eim i det han tar av seg boxeren er det ikke veldig fristende å gå noe særlig nærmere. Endret 5. juli 2009 av Elita
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2009 #36 Skrevet 5. juli 2009 I store deler av verden så er det normalt å vaske seg bak med vann etter dobesøk. Be fyren vaske seg bak med såpe.
Minttu Skrevet 5. juli 2009 #37 Skrevet 5. juli 2009 Gudskjelov bruker kjæresten min asan Du får dusje sammen med han og ta litt såpe i hånda og runke han, da får du vasket han
Minttu Skrevet 5. juli 2009 #38 Skrevet 5. juli 2009 Hva er regelen for vasking av rompa/anus? Skal man bruke intimsåpe der også? Eller går det fint med vanlig såpe? Asan er tingen! med vann fra springen
Gjest Miley Skrevet 5. juli 2009 #39 Skrevet 5. juli 2009 Kommuniserer ikke par sammen lengre? Er det helt ut?
Minttu Skrevet 5. juli 2009 #40 Skrevet 5. juli 2009 Kommuniserer ikke par sammen lengre? Er det helt ut? Det her er jo noe som kan påvirke et forhold, og jeg syns virkelig at folk burde kunne prate om det TS har vel vært i dette forholdet rundt 1 år, jeg har jo vært sammen med kjæresten min lenger men vi kan prate om det meste selv om det er slike ting Og det kunne vi etter 1 år også. Så jobb med kommunikasjonen folkens
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå