Gå til innhold

Fin måte å si til dama at hun må dusje seg?

Fremhevede innlegg

Gjest husky
Skrevet

Syns dere det er greit å få vite det rett ut eller er det bedre at man hinter frem om at man ønsker at partneren dusjer seg før oralsex? Ønsker først og fremst å høre hva damene syns.

Takker for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Bare si det.

Trenger jo ikke nødvendigvis å bety at hun stinker... ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Du kan jo si at hvis vi skal kose oss med oralsex så kan vi ta en dusj sammen først, greit å vite at en er ren for sin egen del.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Enig med siste taler, inviter henne med i dusjen først. Det er jo deilig å dusje sammen, og kan bli et skikkelig godt forspill :)

Skrevet

Jeg ber da partneren min om aa baade trimme haaret og vaske seg grundig foer oralsex, saa haaper da han vill bedt meg om aa gjoere det samme om det var noedvendig.

Jeg synes det er bedre aa si det noenlunde rett ut enn aa pakke det inn. Men er jo ikke sikker dama di er enig med meg der, saa det vet du vel best selv.

Skrevet
Syns dere det er greit å få vite det rett ut eller er det bedre at man hinter frem om at man ønsker at partneren dusjer seg før oralsex? Ønsker først og fremst å høre hva damene syns.

Takker for alle svar!

Jeg lar ikke mannen min komme ned der med mindre jeg er nyvasket, og jeg utfører heller ikke oralsex på han hvis ikke han er det samme. Da blir det bare udelikat. Du kan jo ved neste anledning si en kommentar om at DU foretrekker å være nyvasket hvis hun skal gjøre det og håpe at hun da tar hintet om at hun bør være det samme :)

Hvis mannen min hadde sagt det direkte til meg hadde jeg tatt det som at jeg stinket og følt meg ganske dust.

Skrevet

Hva med å "avtale" at det kun blir oralsex når man har dusjet samme dag? Det har vi... Hvis samboer vil ha oralsex, så spør jeg bare om han har dusjet i dag, selv om jeg vet han ikke har det, så tar han hintet og går og vasker seg ;)

Veldig grei regel, og jeg hadde ikke blitt sint dersom han sa det samme til meg... Men nå foreslår jeg det kun når jeg er nydusjet, så han har faktisk ikke gitt beskjed at jeg må dusje først...

Gjest Gjest_Selma_*
Skrevet

Er du alltid nysdusjet når hun gjør det på deg?

Hva med å starte sammen i dusjen?

Gjest Marlo
Skrevet

Er vel bare å si det rett ut.

Skal man liksom invitere til en dusj etc etc, så må man jo gjöre det hver gang da?

Er det ikke bedre å bare si det som det er med en gang så vet hun om det?

Jeg forteller iallefall min samboer rett ut at det ikke blir noe suging her i gården dersom han ikke er nyvaska.

Skrevet

Tenker du at hun må dusje rett før du gjør det - eller holder det at hun har dusjet den dagen?

Både jeg og mannen dusjer hver dag, og jeg føler han er ren nok om kvelden.

Munnsex kommer spontant for min del og jeg vet sjelden om det blir sex når jeg går og legger meg om kvelden. For min del ville det vært uaktuelt å stå opp igjen og gå og dusje om man plutselig fikk lyst til å inkludere munnsex som endel av sexen etter leggetid.

Når det er sagt, hender det stadig at jeg dusjer om kvelden også - og jeg foretrekker at mannen utfører munnsex på meg på de kveldene.

Skrevet

Takker for alle svar!

Så sant dama har tatt en dusj på morgenkvisten og ikke f.eks løpt 17 mil i skogen, så syns jeg det høres svært lite spontant ut (og selv om jeg respekterer delte meninger) også veeldig prippent om du forlanger at dama di skal gå å dusje før oralsex as. At du krever rett fra dusjen til senga lissom...Har man et så anstrengt forhold til oralsex hadde jeg heller latt det være.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Da kan du si i fra til henne, at du som alltid er nydusjet og ren selv, forventer at også hun er det - og at du foretrekker at hun (og du) alltid er nydusjet før dere har sex.

Skrevet
Da kan du si i fra til henne, at du som alltid er nydusjet og ren selv, forventer at også hun er det - og at du foretrekker at hun (og du) alltid er nydusjet før dere har sex.

Høres ut som verdens mest kjedelig og pripne forhold, men enig med gjestdelux, du får bare si at du er svært uspontan og overdrevent hygenisk av deg hehe :) (Litt slemt sagt, sorry)...

Men ærlig talt, har man tatt en dusj samme dagen er man jo ikke møkkete nedentil da...Syns i alle fall synd på den dama som legger seg nydusjet, men på morgenkvisten blir avvist pga nå er det 10 timer siden hun har dusjet, og stakkaren har også vært en liten tur på toalettet på natta...Hadde jeg møtt en dame som hadde et så anstrengt forhold til nærhet og overdreven hygiene hadde jeg seriøst tatt hatten min og spankulert avsted.

Skrevet

Jeg ville sagt det rett ut. Hos oss er det en selvfølge å være ren før oralsex. Hvis kjæresten min har dusjet på morgenen tar jeg ofte og vasker han med en klut:) Det blir som ett slags forspill-og jeg er sikker på at han er HELT ren. Prøv det:)

Hun kan ikke bli fornærmet på at du sier dette, det er utrolig viktig med intimhygiene i forbindelse med oralsex.

Skrevet (endret)
Jeg ville sagt det rett ut. Hos oss er det en selvfølge å være ren før oralsex. Hvis kjæresten min har dusjet på morgenen tar jeg ofte og vasker han med en klut:) Det blir som ett slags forspill-og jeg er sikker på at han er HELT ren. Prøv det:)

Hun kan ikke bli fornærmet på at du sier dette, det er utrolig viktig med intimhygiene i forbindelse med oralsex.

Fyf, hadde dama dratt frem en klut hver gang hun skulle gitt meg oralsex, selv om jeg var nydusja for 5 timer siden, da hadde jeg heller droppet hele greiene as! Vasker du deg nedentil hver dag så har du en bra intimhygiene og er REN, så dusjer du jo på nytt etter f.eks trening osv...For meg blir det helt vilt å da skulle dra frem kluten før oralsex as hehe...

Men folk er forkskjellige da, og det er lov :)

Endret av kristian82
Skrevet

Er enig med kristian, kjenner jeg.

Skrevet

:fnise: Klart det er en fordel å ha god hygene, men noen her høres litt småhysteriske ut. Selv er jeg helt enig med Kristian82. Men det var en morsom tråd.

Til TS vil jeg foreslå at du spør om hun har dusja idag, med en litt fleipete tone kanskje, og at du viser henne at du har veldig lyst på henne uansett..

Skrevet

Fniis.. Får en del rare bilder i hodet når jeg leser innleggene her, alt fra folk som avbryter forspill for å løpe på badet for å dusje/vaske seg og de som sitter klar med klut og vaskefat ved senga i tilfelle oralsex blir aktuelt :biggrin:

Så lenge han har dusja den dagen er det ikke noe problem å suge. Kan ha noe med å gjøre at kjæresten min ikke driver med noe som tilsier at han må vaske seg grundig igjen før han legger seg, men uansett..

Men om dama di må være helt ren før du stikker tunga nedi der, så ta forspillet i dusjen. Litt mer sexy enn å vaske hverandre med klut i senga ^^

Gjest Gjest
Skrevet

Gutter går jo på toalettet i løpet av dagen. Og da blir det alltid urinrester som samler seg. Man blir ikke helt ren etter et toalettbesøk, så jeg skjønner de som vasker før oralsex.

Dusjer man på morgenen, så er man full av urinrester og gammel svette på kvelden uansett hvor renslig man er.

Skrevet

Vi er mer enn renslige nok, de aller fleste av oss. Når man dusjer hver eneste dag - og mange i tilleg to ganger enkelte dager, etter trening f.eks - så er vi LANGT unna noe som kan kalles uhygienisk ihvertfall.

Jeg skjønner veldig godt frustrasjonen til de som virkelig har en uhygienisk partner - skifter truse én gang i uka, og da etter å bli mast på, f.eks...

Men å jage partneren i dusjen, fordi det er 6 timer siden sist dusj, eller å sitte klar med våt klut? Lite erotisk i mine øyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...