Gjest Gjest_jerry_* Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 jeg har opplevd nervøsitet i situasjoner hvor det er helt uvanlig for meg å bli nervøs i det siste. på jobb, i butikken osv. jeg kan bli kjempenervøs hvis jeg må snakke. til og med med venner. det har jeg aldri blitt før, med unntak av hvis jeg må holde foredrag eller lignende og er dårlig forberedt. det er forferdelig plagsomt, ikke minst flaut hvis noen merker det! og helt uvirkelig for meg, det kom helt plutselig ut av det blå den 11 juni da jeg var på jobb. har ikke klokkeslettet, men det kom i løpet av ett sekund. kjemperart! jeg pleide å være en veldig avslappet og lite nervøs person, aldri stresset, så jeg kan virkelig ikke fatte at dette har skjedd med meg. tror det har dabbet litt av, men er ikke sikker. har noen opplevd lignende? har googlet litt, og kommet fram til johannesurt som mulig løsning. noen erfaringer? eller andre tips..?
Gjest Gjest_marte_* Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 jeg har opplevd nervøsitet i situasjoner hvor det er helt uvanlig for meg å bli nervøs i det siste. på jobb, i butikken osv. jeg kan bli kjempenervøs hvis jeg må snakke. til og med med venner. det har jeg aldri blitt før, med unntak av hvis jeg må holde foredrag eller lignende og er dårlig forberedt. det er forferdelig plagsomt, ikke minst flaut hvis noen merker det! og helt uvirkelig for meg, det kom helt plutselig ut av det blå den 11 juni da jeg var på jobb. har ikke klokkeslettet, men det kom i løpet av ett sekund. kjemperart! jeg pleide å være en veldig avslappet og lite nervøs person, aldri stresset, så jeg kan virkelig ikke fatte at dette har skjedd med meg. tror det har dabbet litt av, men er ikke sikker. har noen opplevd lignende? har googlet litt, og kommet fram til johannesurt som mulig løsning. noen erfaringer? eller andre tips..? Hei! Ja, jeg kan til tider kjenne meg igjen i det du skriver og det er lite gøy. Jeg kan i tider bli stresset og kvalm før jeg feks skal treffe venner eller dra på jobb( uten at det skal kunne være noen grunn til det) Derfor har jeg skaffet meg kvalmedempende piller. (vet ikke om du har det problemet men, kan fungere ganske greit ihvertfall) Du sier at det kom utav det blå.. er du sikker på at det ikke ligger et problem bak? noe du tenker/bekymrer deg for? Det med johannesurt, hva skal det være bra for?
Papaya84 Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 johannesurt skal virke litt avslappende, om jeg ikke tar helt feil. Andre ting som kanksje kan hjelpe er valerina natt, egentlig for søvnproblemer men kan hjelpe som litt berologende om man bruker mindre dose har jeg hørt. Eller Melissa. Begge disse selges på helsekost. Jeg vet selv veldig lite om disse produktene, men det går jo an å høre på en helsekostbutikk iallefall:) lykke til:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå