Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2009 #1 Del Skrevet 4. juli 2009 Tips til sanger jeg kan ha i en minnevideo ? Kan, men trenger ikke, å være instrumental Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Eithne Skrevet 5. juli 2009 #2 Del Skrevet 5. juli 2009 Tips til sanger jeg kan ha i en minnevideo ? Kan, men trenger ikke, å være instrumental Fields of gold med Eva Cassidy er nydelig synes jeg eller Live med Overcome er også en veldig fin sang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HH Skrevet 5. juli 2009 #3 Del Skrevet 5. juli 2009 "Angel" - Sarah Mclachlan er vakker. Og "Bright eyes" - Watership down Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mbelle Skrevet 6. juli 2009 #4 Del Skrevet 6. juli 2009 Carola - Himlen i min favn, jag vil alltid älska, håll mitt hjärta, sov på min arm Bjørn Eidsvåg - Eg ser Portveien 2 - For siste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kkkk Skrevet 6. juli 2009 #5 Del Skrevet 6. juli 2009 Tell my why - Declan Galbraith VAR, NÄR - GMX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #6 Del Skrevet 22. september 2009 alter bridge - in loving memory Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #7 Del Skrevet 14. oktober 2009 Bette Midler med The Rose.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 30. november 2009 #8 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Leona Lewis - Footprints in the sand.. "You walked with me Footprints in the stand and helped me understand where I'm going Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Endret 30. november 2009 av Skya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 #9 Del Skrevet 30. november 2009 Seasons in the sun med Terrry Jacks er nydelig da. Goodbye to you, my trusted friend. We've known each other since we're nine or ten. Together we climbed hills or trees. Learned of love and ABC's, skinned our hearts and skinned our knees. http://www.songlyrics.com/jacks-terry/seas...the-sun-lyrics/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 #10 Del Skrevet 30. november 2009 To where you are med Josh Groban- nydelig tekst, nydelig melodi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 #11 Del Skrevet 30. november 2009 To where you are med Josh Groban- nydelig tekst, nydelig melodi Signerer denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #12 Del Skrevet 10. desember 2009 Vamp - Tir Na Noir DEN er fantastisk! Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapetos Skrevet 11. desember 2009 #13 Del Skrevet 11. desember 2009 Tips til sanger jeg kan ha i en minnevideo ? Kan, men trenger ikke, å være instrumental Townes van zandt: for the sake of the song. Eller muligens Waiting around to die, kommer an på hvilken versjon du finner av den Ellers kan vel noe av Beethoven være veldig fint å bruke? Johnny cash: Mary of the wild moor. Johnny Cash: hurt. Come away Melinda, av Uriah Heep. (Original-versjonen!) Lou Reed: Perfect day. Type O negative: Die with you. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 #14 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg synes det har litt å si, hva den skal brukes til? Uten å mene å være frekk, så lurer jeg på det? Lettere å komme med forslag da synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 11. desember 2009 #15 Del Skrevet 11. desember 2009 Noen låter / coverlåter som jeg personlig liker; http://www.youtube.com/watch?v=8KzWpg14FpU...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=jHsP13yF8Bs...CD&index=17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peanut_juice Skrevet 11. desember 2009 #16 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Where'd you go Endret 11. desember 2009 av peanut_juice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 11. desember 2009 #17 Del Skrevet 11. desember 2009 Unchained melody Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå