kristian82 Skrevet 5. juli 2009 #41 Skrevet 5. juli 2009 Det stemmer nok. Dessuten viser jo studier at jenter er flinkere til å lese kroppsspråk enn gutter. Jenter generell kommuniserer mer med kroppsspråk. Ja, hvorfor gjøre det lett når man kan gjøre det så sykt vanskelig! Siden dere jenter er så eksperter på kroppsspråk, og vi gutter ikke er det, kan dere med fordel åpne munnen en gang i blant. Hovedpoenget mitt var at om du selv ikke tar noe initiativ for å ha bra sex, men overlater alt til partneren din så kan du gi f... i å kritisere han. Skal teste det neste gang, legge meg helt livløs og se hvor komfortabel ho dama blir når ho må kle av meg, snu meg hit og dit, og prøve seg frem uten å få en dritt respons annet enn et halveis lunkent "mm". Bør jo gå greit, siden dere er så eksperter på kroppsspråk, jeg forventer at du i løpet av 4 minutter gir meg akkurat den sexen jeg liker.
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. juli 2009 #42 Skrevet 5. juli 2009 Skal teste det neste gang, legge meg helt livløs og se hvor komfortabel ho dama blir når ho må kle av meg, snu meg hit og dit, og prøve seg frem uten å få en dritt respons annet enn et halveis lunkent "mm". Bør jo gå greit, siden dere er så eksperter på kroppsspråk, jeg forventer at du i løpet av 4 minutter gir meg akkurat den sexen jeg liker. Jeg hadde likt det tror jeg.
kristian82 Skrevet 5. juli 2009 #43 Skrevet 5. juli 2009 Jeg hadde likt det tror jeg. Cool, håper du finner ut hva jeg liker innen 4 minutter da, ellers så sier jeg bare , "beklager, det her funker bare ikke du har jo virkelig ikke peiling."
Brand Skrevet 5. juli 2009 #44 Skrevet 5. juli 2009 Jeg hadde likt det tror jeg. Du bare elsker en utfordring?
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. juli 2009 #45 Skrevet 5. juli 2009 Du bare elsker en utfordring? Tja, det er vel heller det at jeg liker når gutter ikke er så veldig "på".
Brand Skrevet 5. juli 2009 #46 Skrevet 5. juli 2009 Tja, det er vel heller det at jeg liker når gutter ikke er så veldig "på". Ah, følelsen av å ha "erobret" ham altså? Ja, noen liker jo det også. Selv foretrekker jeg et tydelig, gjensidig begjær, men alle er forskjellige
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. juli 2009 #47 Skrevet 5. juli 2009 Ah, følelsen av å ha "erobret" ham altså? Ja, noen liker jo det også. Selv foretrekker jeg et tydelig, gjensidig begjær, men alle er forskjellige Ja, begjær er jo viktig, men synes det stort sett ikke skal så mye mer til enn at han f.eks stryker meg litt på magen og sånt. Dersom kan kaster seg over meg holder jeg tilbake for å liksom bremse hele greia.
kristian82 Skrevet 5. juli 2009 #48 Skrevet 5. juli 2009 Visste ikke at stjernedryss var av den dominante typen.
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. juli 2009 #49 Skrevet 5. juli 2009 Visste ikke at stjernedryss var av den dominante typen. Det er jeg ikke heller.
kristian82 Skrevet 5. juli 2009 #50 Skrevet 5. juli 2009 (endret) Det er jeg ikke heller. Kunne lurt meg, høres jo unektelig ut som det når du hadde likt det om en kar lå der livløs og du var den aktive. Aktiv er kanskje mer dekkende da, ikke at dominant er noe negativt da. Endret 5. juli 2009 av kristian82
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. juli 2009 #51 Skrevet 5. juli 2009 Kunne lurt meg, høres jo unektelig ut som det når du hadde likt det om en kar lå der livløs og du var den aktive. Ikke at dominant er noe negativt da. Alt er ikke som det høres ut som. Dominant er jeg i hvertfall ikke.
kristian82 Skrevet 5. juli 2009 #52 Skrevet 5. juli 2009 Alt er ikke som det høres ut som. Dominant er jeg i hvertfall ikke. Nei, aktiv er kanskje mer rett å si.
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. juli 2009 #53 Skrevet 5. juli 2009 Nei, aktiv er kanskje mer rett å si. Jeg er ikke så aktiv heller, jeg liker ikke så veldig aktiv sex.
Brand Skrevet 5. juli 2009 #54 Skrevet 5. juli 2009 Ja, begjær er jo viktig, men synes det stort sett ikke skal så mye mer til enn at han f.eks stryker meg litt på magen og sånt. Dersom kan kaster seg over meg holder jeg tilbake for å liksom bremse hele greia. Jepp, ser den
kristian82 Skrevet 5. juli 2009 #55 Skrevet 5. juli 2009 Jeg er ikke så aktiv heller, jeg liker ikke så veldig aktiv sex. Ok, nei da skal jeg gi meg å gjette.
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. juli 2009 #56 Skrevet 5. juli 2009 Ok, nei da skal jeg gi meg å gjette. Kanskje like greit
Oprahdo Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #57 Skrevet 6. juli 2009 Jeg er ikke så aktiv heller, jeg liker ikke så veldig aktiv sex. hvor gammel er du egentlig? får inntrykk av at du er ei 70 år gammal røy som har mista alt som er av sexinstinkter. Enten det elle rså kødder du. Du liker hverken aktive gutter i senga eller å være aktiv selv....hva slags sex liker du? der dere begge ligger helt stille uten initiativ? kommer du snart nå eller?
CeeCee Skrevet 6. juli 2009 #58 Skrevet 6. juli 2009 TS: Kanskje du har så liten/ for stor tiss at ONS-jenta ble skuffet og ikke orket å engasjere seg, eller du luktet vondt, eller hun er full og trøtt og orker egentlig ikke allikevel? Fra spøk til alvor; du kan nok ha vært uheldig og bare truffet på jenter som er dårlige i senga. Eller kanskje de er unge og litt usikre på seg selv og sin seksualitet. (Jeg vet ikke hvor gammel du er). Eller det kan være at de kanskje ikke har verdens beste selvfølelse, diverse komplekser eller noe annet, som hemmer dem i å utfolde seg. Kanskje er de bare late og giddalause, eller mener at mannen er den som skal ta styringen på det området. Kanskje de liker at mannen er dominant. Det kan m.a.o. være mange grunner.
Gjest Stjernedryss Skrevet 7. juli 2009 #59 Skrevet 7. juli 2009 hvor gammel er du egentlig? får inntrykk av at du er ei 70 år gammal røy som har mista alt som er av sexinstinkter. Enten det elle rså kødder du. Du liker hverken aktive gutter i senga eller å være aktiv selv....hva slags sex liker du? der dere begge ligger helt stille uten initiativ? kommer du snart nå eller? Dust
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå