Gjest Stjernedryss Skrevet 5. juli 2009 #21 Skrevet 5. juli 2009 Ja, nok en gang så var det gutten sin feil ja! Ingen jenter som er dårlig i senga i følge deg tydeligvis! Det har jeg aldri sagt. Jeg vet bare at hvis jeg er velidg lite engasjert så er det kanskje fordi jeg ikke har så veldig lyst.
kristian82 Skrevet 5. juli 2009 #22 Skrevet 5. juli 2009 Det har jeg aldri sagt. Jeg vet bare at hvis jeg er velidg lite engasjert så er det kanskje fordi jeg ikke har så veldig lyst. Ok, men som jeg også skrev var det at - å mene på at gutten er dårlig i senga, når du er helt livløs, er latterlig. Går ut fra om du ikke har så veldig lyst å ligger der som en død pudding, at du da ikke mener på at han karen suger i senga..Du er ikke akkurat i noen posisjon for å gi "kritikk" av en partner da spør du meg.
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. juli 2009 #23 Skrevet 5. juli 2009 Ok, men som jeg også skrev var det at - å mene på at gutten er dårlig i senga, når du er helt livløs, er latterlig. Går ut fra om du ikke har så veldig lyst å ligger der som en død pudding, at du da ikke mener på at han karen suger i senga..Du er ikke akkurat i noen posisjon for å gi "kritikk" av en partner da spør du meg. Nei, jeg gir ikke kritikk av en partner heller. Jeg har ikke en partner en gang...
Oprahdo Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #24 Skrevet 5. juli 2009 Når jenter er sånn så har de kanskje ikke så veldig lyst... men var det ikke akkurat sånn du beskrev deg selv??
Brand Skrevet 5. juli 2009 #25 Skrevet 5. juli 2009 Ok, men som jeg også skrev var det at - å mene på at gutten er dårlig i senga, når du er helt livløs, er latterlig. Går ut fra om du ikke har så veldig lyst å ligger der som en død pudding, at du da ikke mener på at han karen suger i senga..Du er ikke akkurat i noen posisjon for å gi "kritikk" av en partner da spør du meg. I den grad denne tråden kan anses som en form for "parterapi" bør jo "problemet" belyses fra begge sider. Det kan godt være at trådstarter har vært ekstremt uheldig med sine erobringer, men dersom han selv begår feil, vil det vel i bunn og grunn være det eneste riktige å hjelpe ham inn på "rett spor"? Så får heller kvinnen ta sin del av skylden, fordi de aldri (ihvertfall min erfaring) kan si ting rett ut, men skal hinte om alt mulig rart og nærmest kreve at vi menn skal forstå de. "jeg lå jo bare der som en stiv stokk, du måtte da forstå at jeg ikke hadde lyst"? Problemet er at vi menn sjelden kommuniserer på den måten, og vi har heller ikke forutsetninger for å ta disse "hintene". Jeg har selv vært ung, uerfaren & kåtere enn en kasse kaniner på duracell & eu-fremprovoserte gulrøtter, og opplevd slike "livløse" damer.. Jeg velger vel å tro at man må opparbeide seg en viss erfaring med kvinnekjønnet før man er i stand til å forstå denne type reaksjon?
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. juli 2009 #26 Skrevet 5. juli 2009 men var det ikke akkurat sånn du beskrev deg selv?? Det må vel være lov å ikke ha lyst?
kristian82 Skrevet 5. juli 2009 #27 Skrevet 5. juli 2009 Jeg har selv vært ung, uerfaren & kåtere enn en kasse kaniner på duracell & eu-fremprovoserte gulrøtter, og opplevd slike "livløse" damer.. Jeg velger vel å tro at man må opparbeide seg en viss erfaring med kvinnekjønnet før man er i stand til å forstå denne type reaksjon? Noen jenter er bare dårlige i senga om de har aldri så lyst. De er like spenstige og lekne som et gammelt skrivebord i eik. Men såklart, alle jenter skal jo unnskyldes for alt, er kun gutter som reelt sett er dårlig i senga. Og om en gutt møter en jente som er dårlig i senga, så er det jo bare gutten sin feil p.g.a. at han er uerfaren/ikke tar hennes signaler..(SARKASTISK) Forresten, har du ikke lyst til å ha sex, så er det nok like greit å la være.
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. juli 2009 #28 Skrevet 5. juli 2009 Noen jenter er bare dårlige i senga om de har aldri så lyst. De er like spenstige og lekne som et gammelt skrivebord i eik. Men såklart, alle jenter skal jo unnskyldes for alt, er kun gutter som reelt sett er dårlig i senga. Og om en gutt møter en jente som er dårlig i senga, så er det jo bare gutten sin feil p.g.a. at han er uerfaren/ikke tar hennes signaler..(SARKASTISK) Forresten, har du ikke lyst til å ha sex, så er det nok like greit å la være. Man kan jo like litt ulike typer sex da. Jeg er f.eks ikke så glad i gutter som gjør veldig mye ut av det, og skal ha masse forskjellige stillinger osv. Da mister jeg litt lysten. Sikkert mange som synes jeg er kjedelig, men det er greit, jeg mister uansett lysten med gutter som skal være veldig "aktive" i senga.
kristian82 Skrevet 5. juli 2009 #29 Skrevet 5. juli 2009 Man kan jo like litt ulike typer sex da. Jeg er f.eks ikke så glad i gutter som gjør veldig mye ut av det, og skal ha masse forskjellige stillinger osv. Da mister jeg litt lysten. Sikkert mange som synes jeg er kjedelig, men det er greit, jeg mister uansett lysten med gutter som skal være veldig "aktive" i senga. Hehe, ja nå var det ikke akkurat det jeg snakket om, men men.
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. juli 2009 #30 Skrevet 5. juli 2009 Hehe, ja nå var det ikke akkurat det jeg snakket om, men men. Hva snakket du om da?
Brand Skrevet 5. juli 2009 #31 Skrevet 5. juli 2009 Noen jenter er bare dårlige i senga om de har aldri så lyst. De er like spenstige og lekne som et gammelt skrivebord i eik. Men såklart, alle jenter skal jo unnskyldes for alt, er kun gutter som reelt sett er dårlig i senga. Og om en gutt møter en jente som er dårlig i senga, så er det jo bare gutten sin feil p.g.a. at han er uerfaren/ikke tar hennes signaler..(SARKASTISK) Forresten, har du ikke lyst til å ha sex, så er det nok like greit å la være. Selvfølgelig finnes det jenter som er elendige i senga, og det skal jeg heller ikke benekte. Jeg tror heller ikke Stjernedryss prøver å si at "det alltid er guttens feil". Men å slå i bordet med at jenter som ligger livløse er dårlige i senga, blir litt for enkelt. At de ikke kan si fra at de har lyst, er en annen sak. Og dersom tilfellet var at hun opplevde deg som klønete, og at hun ikke fikk nytelse ut av det, ville du ikke innerst inne satt pris på å bli ledet inn på "riktig" vei fremfor å oppleve henne som et dårlig minne? For hva jeg vet, kan det godt være at trådstarter virkelig har møtt på mange håpløse kvinner og at han er berettiget i sin kritikk. Jeg har selv erfart det han beskriver. Men jeg kan heller ikke se mitt eget forbedringspotensiale om ingen gjør meg oppmerksom på det.
kristian82 Skrevet 5. juli 2009 #32 Skrevet 5. juli 2009 Hva snakket du om da? Jeg klarer desverre ikke å gjøre annet enn å svare TS med min mening, og videre i innleggene mine uttrykke meg - så godt som jeg klarer på en søndag. Når du tydeligvis ikke forsto noe av det jeg skrev, så har jeg ikke noen annen måte tilgjengelig - hjelper ikke å skrive alt på nytt - for å få deg til å forstå hva jeg sa.
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. juli 2009 #33 Skrevet 5. juli 2009 Jeg klarer desverre ikke å gjøre annet enn å svare TS med min mening, og videre i innleggene mine uttrykke meg - så godt som jeg klarer på en søndag. Når du tydeligvis ikke forsto noe av det jeg skrev, så har jeg ikke noen annen måte tilgjengelig - hjelper ikke å skrive alt på nytt - for å få deg til å forstå hva jeg sa. Nei, er ikke så viktig uansett. Temaet bryr meg egentlig ikke så mye
kristian82 Skrevet 5. juli 2009 #34 Skrevet 5. juli 2009 Selvfølgelig finnes det jenter som er elendige i senga, og det skal jeg heller ikke benekte. Men å slå i bordet med at jenter som ligger livløse er dårlige i senga, blir litt for enkelt. Men jeg kan heller ikke se mitt eget forbedringspotensiale om ingen gjør meg oppmerksom på det. Fint å bli gjort oppmerksom på ting en gjør feil såklart, og kommunikasjon er viktig. Nå er det vel imidlertid teknisk umulig å kommunisere noe dårligere enn å ligge der livløs, og om den livløse i tillegg kritiserer gutten så kaster hun stein i glasshus.
Brand Skrevet 5. juli 2009 #35 Skrevet 5. juli 2009 Fint å bli gjort oppmerksom på ting en gjør feil såklart, og kommunikasjon er viktig. Nå er det vel imidlertid teknisk umulig å kommunisere noe dårligere enn å ligge der livløs, og om den livløse i tillegg kritiserer gutten så kaster hun stein i glasshus. Kommunikasjonen er vel der, det er bare det at den foregår på to ulike "språk"
Gjest milkyway Skrevet 5. juli 2009 #36 Skrevet 5. juli 2009 Da var det altså fastslått at ikke dette gjaldt alle jenter, så ørten av oss slapp å forsvare oss? Jaja, what the hell. Jeg kjenner meg ikke igjen. Jeg kjenner heller ikke dette igjen i min kjæres prestasjoner. Sikkert fordi vi har et alvorlig bra sexliv! :hovere:
kristian82 Skrevet 5. juli 2009 #37 Skrevet 5. juli 2009 Kommunikasjonen er vel der, det er bare det at den foregår på to ulike "språk" Som en sekk poteter kommuniserer hun vel enten 1. jeg suger i senga og gutten må gjøre alt, eller 2. jeg liker ikke det du gjør nå, men ikke faen om jeg gir deg et hint på hva jeg liker, du får bare prøve deg frem - mens jeg ligger her og tenker "fyf,,,skal fortelle mine venninner om hvor dååårlig han var as, herregud han bør da virkelig skjønne at jeg ikke liker berøring på rompa samtidig som jeg får oralsex"...
Filur Skrevet 5. juli 2009 #38 Skrevet 5. juli 2009 Synes disse damene høres utrolig usikre og hemmede ut. Kanskje sjenerte. Det tatt i betraktning at de faktisk vil ha sex da. Og ærlig talt, hva er poenget med ONS om man ikke vil? Det er jo mye lettere å vri sex ut av dét enn sex med kjæreste eller samboer. Den eneste grunnen jeg kan komme på er at de er indoktrinert med at man skal ligge rundt, og ikke har ryggrad nok til å skille seg ut i venninnegjengen. Usikkerehet og sauementalitet kan være en rød tråd her.. Jeg har heller ingen problem med å tro at enkelte jenter (og gutter såklart) bare ER dårlige i senga. Seksuell kjemi er én ting, men man må jo kunne gi noe i det hele tatt..
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. juli 2009 #39 Skrevet 5. juli 2009 Kommunikasjonen er vel der, det er bare det at den foregår på to ulike "språk" Det stemmer nok. Dessuten viser jo studier at jenter er flinkere til å lese kroppsspråk enn gutter. Jenter generell kommuniserer mer med kroppsspråk.
Gjest Jente som vet hva hun vil ha Skrevet 5. juli 2009 #40 Skrevet 5. juli 2009 Ja, nok en gang så var det gutten sin feil ja! Ingen jenter som er dårlig i senga i følge deg tydeligvis! Latterlig. Hehe, morsomt, morsomt. Jenter kan nok være dårlig i senga og ikke ville innrømme det, men det kan visst gutter også ser jeg Min erfaring er at begge må være med på leken for å få til god sex. For meg betyr ikke god sex at man nødvendigvis skifter stillig hvert minutt, men at man finner noe begge liker og justerer det underveis. Men dette krever jo at det er en viss kommunikasjon mellom partene, ikke nødvendigvis med ord, gjerne heller med pusting og stønn. Når man velger å gå for et ONS må man ta med i beregningen at denne kommunikasjonen ikke alltid kommer av seg selv. Det gjør den ikke alltid i et forhold heller, men da har man ihvertfall "flere sjanser" til å finne ut av det. Men en ting er ihvertfall sikkert, jeg har møtt mange menn i mitt liv som sier (gjerne i ettertid) at de tenner på mine stønn som er en respons på når de gjør noe bra, men som gir null respons av noe slag tilbake uansett hva jeg gjør. Og da kan det være det samme hvor mye mannfolka løfter og flytter og fikler, det tenner meg ikke!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå