Phineas Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Hun som skal være forloveren min ble lagt inn på sykehus igår, og operert. De trodde det var blindtarmen, men det viste seg å være en byll på en eggstokk. Hun har ligget med dren i hele dag, men har fått det ut nå. Neddopa på morfin, og er IKKE i form... Håper at hun blir frisk til bryllupet, som skal stå om en uke... (Håper jo selvfølgelig at hun blir frisk for hennes egen del oxo, ikke KUN fordi jeg vil ha henne med i bryllupet). Men hva om hun ikke blir det? Hvor utrolig trist blir det ikke å gjennomføre det uten henne... Huff... Måtte bare få ut bekymringene mine... Kryss fingrene alle sammen for at hun blir frisk igjen!
Cæmis Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Nå er ikke jeg noen lege, men vil tro hun kanskje ikk er i toppform til brylluppet om det bare er 6 dgaer til... Hun stiller nok i kiren så lenge hun er utskrevet, men det spørs jo hvor ille og seriøst en slik tilstand er. Det kjenner ikke jeg til, men det høres jo serist nok ut om hun er på sykehus og på morfin... Hvis dette er noe som tar skikkelig på kroppen så er det sikkert godt for henne å kunne dra hjem etter vielsen om hun i det hele tattorkerå stille der.. Hun synes det sikkert er veldig trist om hun ikke kan stille i ditt bryllup, men akkurat nå er jo sikkert ikke taler og kake i tankene hennes. SÅnn er det nå her i livet, når kroppen sier nei så er det nei... Krysser fingrene for at hun blir frisk og rask og at det ikke noe alvorlig...kanskje hun er i form til å ta rollen hun sikkert har gledet seg til å ta. Dagen din blir nok super fin uansett! Du har sikkert en god venninne/søster som kan steppe inn under vielsen hvis det kreves at man har en forlover/vitne til stede...men det er kanskje ikke noe regler for slikt etter papierene er signert?
Phineas Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2009 Nå er ikke jeg noen lege, men vil tro hun kanskje ikk er i toppform til brylluppet om det bare er 6 dgaer til... Hun stiller nok i kiren så lenge hun er utskrevet, men det spørs jo hvor ille og seriøst en slik tilstand er. Det kjenner ikke jeg til, men det høres jo serist nok ut om hun er på sykehus og på morfin... Hvis dette er noe som tar skikkelig på kroppen så er det sikkert godt for henne å kunne dra hjem etter vielsen om hun i det hele tattorkerå stille der.. Hun synes det sikkert er veldig trist om hun ikke kan stille i ditt bryllup, men akkurat nå er jo sikkert ikke taler og kake i tankene hennes. SÅnn er det nå her i livet, når kroppen sier nei så er det nei... Krysser fingrene for at hun blir frisk og rask og at det ikke noe alvorlig...kanskje hun er i form til å ta rollen hun sikkert har gledet seg til å ta. Dagen din blir nok super fin uansett! Du har sikkert en god venninne/søster som kan steppe inn under vielsen hvis det kreves at man har en forlover/vitne til stede...men det er kanskje ikke noe regler for slikt etter papierene er signert? Nei, selvfølgelig. Jeg forventer ikke at hun skal stille om hun er utskrevet heller, KUN om hun er i form til det! Det jeg ville frem til, var bare hvor trist det kommer til å bli om hun ikke kan stille i hele tatt.. Det kommer lixom ikke til å bli det samme uten henne..
Cæmis Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 Nei, selvfølgelig. Jeg forventer ikke at hun skal stille om hun er utskrevet heller, KUN om hun er i form til det! Det jeg ville frem til, var bare hvor trist det kommer til å bli om hun ikke kan stille i hele tatt.. Det kommer lixom ikke til å bli det samme uten henne.. Ja, skjønner...setter jeg meg selv i din situasjon ser jeg helt klart tankene dine her. Min forlover er jo en utrolig viktig del av selve bryllupet og hun er jo min beste venninne, og forlover eller ikke så er det trist å ikke ha sin beste venn sammen med seg på en slik dag. jeg krysser fingrene!
Phineas Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2009 Ja, skjønner...setter jeg meg selv i din situasjon ser jeg helt klart tankene dine her. Min forlover er jo en utrolig viktig del av selve bryllupet og hun er jo min beste venninne, og forlover eller ikke så er det trist å ikke ha sin beste venn sammen med seg på en slik dag. jeg krysser fingrene! Vi har lixom delt det meste, vært gjennom så mye sammen... Jeg var forlover for henne da hun giftet seg i fjor, og det var en selvfølge at hun skulle få bli min. Og det blir bare så utrolig trist og rart om hun ikke kan bli med likevel...
Jade Skrevet 4. juli 2009 #6 Skrevet 4. juli 2009 Hun vil jo være forloveren din selv om hun ikke kan møte opp. Men du bør få en stedsfortreder som kan være med fremme i kirken som kan ta buketten din og hjelpe deg med slepet osv. Vitner er ikke noe problem. Du har jo kirken full av vitner Håper det går bra med venninnen din! Skjønner godt at du er skuffet over at kanskje ikke din beste venninne kan dele denne store dagen med deg. Men pass på at hun ikke får noe skyldfølelse hvis hun ikke er i form til å møte opp.
Phineas Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2009 Hun vil jo være forloveren din selv om hun ikke kan møte opp. Men du bør få en stedsfortreder som kan være med fremme i kirken som kan ta buketten din og hjelpe deg med slepet osv. Vitner er ikke noe problem. Du har jo kirken full av vitner Håper det går bra med venninnen din! Skjønner godt at du er skuffet over at kanskje ikke din beste venninne kan dele denne store dagen med deg. Men pass på at hun ikke får noe skyldfølelse hvis hun ikke er i form til å møte opp. Neineinei, er du gal?! Det må hun da ikke få, er jo ikke HENNES feil stakkars! Og det tror jeg nok hun vet at jeg mener oxo Er bare så trist og lei meg nå, at jeg vurderer å utsette hele bryllupet, om det skulle vise seg at hun ikke kan bli med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå