Gå til innhold

Hyggelig cafe i Oslo sentrum


GodsChild

Anbefalte innlegg

:hallo:

Noen som har tips til et hyggelig sted i Oslo sentrum der man kan sitte en stund med en bok og en kopp te?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det et veldig dumt spoersmaal eller er det rett og slett ingen som har noen gode tips? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Linda_*
Var det et veldig dumt spoersmaal eller er det rett og slett ingen som har noen gode tips? :sjenert:

Det kan være fullt, men når det er rolig er "Bare Jazz" en koselig cafe i Oslo sentrum! Vet ikke om du liker jazz, men hvis du sitter ute (en koselig bakgård) så er jazzen som en bakgrunnsmusikk.

Har sittet der en stund og skrevet, skravlet og kost meg flere ganger. Et sted hvert fall! Det er litt ovenfor Stortorget mot Akersgata, på venstre side av veien, står det er skilt med "Bare Jazz" (på døra tror jeg), det ser ut som en hvilken som helst bakgård når du går inn.

Adressen er:

Bare Jazz AS

GRENSEN 8

0159 OSLO

Er ikke så kjent i Oslo, men et tips hvert fall, håper du finner en cafe du liker ;o)

Hilsen Linda =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Grafica

Café Sør i Torggata! Her har jeg brukt mange timer alene med en bok selv... Det er så koselig der, og isteen deres er fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glør

Cafe Sara i krysset hausmannsgate/torggata. Veldig koselig både på dagtid og kveld, og de har veldig god mat, og greie priser på mat og drikke. De spiller også relativt variert musikk, og har mye forskjellig klientell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sittet mange timer på Maliks i Grensen, i andre etasje. Det er ikke verdens peneste spisested, men maten er god og en kan sitte der leeeenge. Det er ikke mange som vet at det er en andre etasje der, det er nok grunnen til at det er så fredelig der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...