Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Hvordan ville dere forholdt dere hvis et annet par prøvde å ..eh.. rett og slett sjekke dere opp? Tenker da først og fremst på dere som absolutt IKKE kunne tenkt dere å være med på noe slikt. Det er nok av tråder for novelleskriverne som ville hoppet på sjansen. Men hvordan forholder man seg i ettertid til par som kommer med "uanstendige forslag"? Fortsetter man å omgås dem som om ingenting har skjedd? Er det i det hele tatt ønskelig? Og hvordan får folk sånne ideer sånn helt uten videre når man ikke har sendt noen som helst signaler i den retning? Har disse folkene lest for mange noveller i diverse blader, slik at de har fått inntrykk av at dette er noe alle gjør? Eller er det vi som er monogame som er HELT utenfor nå om dagen?
Gjest Purple Haze Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Jeg hadde nok styrt unna samvær med et slikt par, hvis noen vi kjenner hadde gjort slike framstøt. Jeg hadde ikke klart å forholde meg til dem som om ingenting skulle skjedd. Swinging er vel noe en del holder på med, men da bør man gjøre framstøt mot noen man vet kunne tenke seg å være med på det. Hvis man prøver seg på vennepar som ikke kunne tenke seg det, vil nok vennskapet stå i fare for å bli ødelagt. Kunne aldri i livet ha holdt på med swinging selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå