Gjest Elfrida Skrevet 5. juli 2009 #21 Skrevet 5. juli 2009 Jeg har alltid med meg en sarong som jeg bruker som skiftetelt og til å ligge på. Jeg knyter den bare rundt halsen, så er det lett som en plett å skifte både topp og underdeler. Knyter den sånn som denne damen: http://2hotswimwear.com/images/neck_knot_full_sarong.jpg
Gjest milkyway Skrevet 5. juli 2009 #22 Skrevet 5. juli 2009 (endret) Jeg tørker i sola, eller får kjæresten til å holde håndkledet! Endret 5. juli 2009 av milkyway
Ungjenta Skrevet 6. juli 2009 #23 Skrevet 6. juli 2009 Jeg tar den på hjemmefra, eller går inn på en do og skifter. Trusa kan jeg, som en annen sa, ta under skjørtet, men BH-en har jeg som regel tatt på meg fra før
Gjest Glør Skrevet 6. juli 2009 #24 Skrevet 6. juli 2009 Hvis det er andre der snur jeg bare ryggen til og skifter.
emigranten Skrevet 6. juli 2009 #25 Skrevet 6. juli 2009 Jeg har stort sett alltid på meg bikinien under tøyet når jeg kommer til stranda. Skifte våt bikini før hjemtur? Enkelt, har alltid med meg et stort sjal som jeg også bruker som sarong hvis jeg skal i strandkiosken eller noe sånt. Knyter det sammen til et skjørt og skifter enkelt ut bikinitrusa under skjørtet. Overdelen tar jeg rett og slett bare av meg og tar på BH - uten noe mer om og men. Hvis ikke noen tåler å se puppene mine i noen små sekunder, har de større problemer enn jeg orker å tenke på.
Gjest Tigress Skrevet 7. juli 2009 #26 Skrevet 7. juli 2009 Eg tek av meg bikinien og så tek eg på meg det eg skal ha på i staden. Om folk ikkje har sett ein pupp før så er det på tide. Trusa trekk eg som oftast berre av medan eg sit på håndkleet, og så tek eg på meg skiftet. Om det er masse folk i alle retningar tek eg håndkleet rundt meg, men som oftast er det ikkje så mykje folk der eg badar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå