Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 I det fine været er det veldig fristendes å skulle ligge ute i hagen, på gresset, på et teppe, med en bok og sole seg. Jeg har også en liten baby hjemme, så jeg er avhengig av skygge til den. Midt på plenen er det jo heller ingen skygge for den å ligge i! Så tenkte jeg kanskje kunne kjøpe meg en parasoll. Men.. går det? Å sette parasollen i plenen? (Strandparasoll? Vet ikke om det finnes andre parasoller?) (Helst en enkel en, og ikke en som trenger fot etc) Andre løsninger?
Susan Sto Helit Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 I det fine været er det veldig fristendes å skulle ligge ute i hagen, på gresset, på et teppe, med en bok og sole seg. Jeg har også en liten baby hjemme, så jeg er avhengig av skygge til den. Midt på plenen er det jo heller ingen skygge for den å ligge i! Så tenkte jeg kanskje kunne kjøpe meg en parasoll. Men.. går det? Å sette parasollen i plenen? (Strandparasoll? Vet ikke om det finnes andre parasoller?) (Helst en enkel en, og ikke en som trenger fot etc) Andre løsninger? Klart det går an. Alternativt går det an å kjøpe en strandparasoll og en fot som passer til, av typen du fyller opp med vann. (Så er den lett og fin å flytte på.) Men står den støtt i gresset, så trenger du ikke det. IKEA har.
lille katt Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 En liten baby som ikke er mobil, kan også godt ligge under en paraply som du bare setter fra deg på skrå på bakken, hvis du skjønner. Ikea har også et telt som funker bra, og som er lett å ta med seg. Det finnes mange slike telt på markedet, mulig Ikeas er blant de rimeligste. Jeg kjøpte en strandparasoll en gang jeg var på ferie, som bare har en spiss nederst slik at man kan stikke den i sanden på stranden. Man kan sikkert presse en sånn ned i plenen også .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå