Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 "Kan ikke opprette en tilkobling til den eksterne datamasknen, så porten som ble brukt til denne tilkoblingen ble lukket. Hvis du vil ha mer hjelp, kan du klikke mer info eller føke etter feilkoden i Hjelp og støtte." Ser ingen feilkode, så dette er all infoen jeg har. Er jeg svært optimist når jeg håper det er et problem på linjen og ikke her? Er ingen akutt krise, så jeg setter meg ikke i telefonen med netcom nå, men om noen kjenner til fenomenet takker jeg gjerne ja til en oppklaring
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Fortsatt samme feil, så jeg begynner tvile på at det er nettet.
Aftensol Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Prøv å avinstallere programvaren og installer den på nytt.. Hvis ikke det hjelper så må du enten ringe netcom, eller gå innom butikken du kjøpte det fra og høre om det er usb sticken som er defekt.. Tar du med deg pc`en (hvis det er en bærbar) så kan de sikkert sjekke det med en som de har i butikken..
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 Får prøve på å avinstallere det først. Husker ikke hvilken butikk jeg kjøpte dette på, og det er ca 2 timers kjøring dit. Porten tror jeg skal være grei i det minste. Prøvd alle portene og får samme melding. Men avinstallere først, og så håpe den samarbeider når jeg prøver installere. (Var ikke CD, programmet ligger på selve "dingsen")
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 Merkelige greier. Kommer bare til "Start transmitting packet" og så kommer den feilmeldingen jeg skrev i hovedinlegget. Frykter det blir servicetelevonen neste her, eller at jeg gir opp og klarer meg med en splitter på det nettet jeg nå "stjeler".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå