Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Jeg fant en bitteliten hvit flekk i brystvorta mi, litt på siden, og jeg klemte på den. Flekken ble litt større, og det virka som den ble fullt opp med puss.. Etterhvert klemte jeg hull på den som på en vanlig kvise, og det rant noe verk ut, sammen med en bitteliten hard steinaktig hvit sak. Nå er det bra igjen, det er en liten skorpe der "kvisa" var, og det gjør ikke vondt lenger slik det var før. Jeg visste ikke at man kunne få kviser midt i brystvorta, kan det ha vært noe annet?
Gjest Gjest_Jentepusen_* Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Tror man kan det... Jeg har ikke direkte fått kvise der, men hvis jeg klemmer på brystvorta kan det komme ut hudormer, så er nok talg kjertler der... så dermed kan det oppstå kviser....?
Gjest TS Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Tror man kan det... Jeg har ikke direkte fått kvise der, men hvis jeg klemmer på brystvorta kan det komme ut hudormer, så er nok talg kjertler der... så dermed kan det oppstå kviser....? Tusen takk for svar, da vet jeg det =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå