Gå til innhold

Kvise i brystvorta..


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fant en bitteliten hvit flekk i brystvorta mi, litt på siden, og jeg klemte på den. Flekken ble litt større, og det virka som den ble fullt opp med puss.. Etterhvert klemte jeg hull på den som på en vanlig kvise, og det rant noe verk ut, sammen med en bitteliten hard steinaktig hvit sak. Nå er det bra igjen, det er en liten skorpe der "kvisa" var, og det gjør ikke vondt lenger slik det var før.

Jeg visste ikke at man kunne få kviser midt i brystvorta, kan det ha vært noe annet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Jentepusen_*
Skrevet

Tror man kan det...

Jeg har ikke direkte fått kvise der, men hvis jeg klemmer på brystvorta kan det komme ut hudormer, så er nok talg kjertler der... så dermed kan det oppstå kviser....?

Skrevet
Tror man kan det...

Jeg har ikke direkte fått kvise der, men hvis jeg klemmer på brystvorta kan det komme ut hudormer, så er nok talg kjertler der... så dermed kan det oppstå kviser....?

Tusen takk for svar, da vet jeg det =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...