Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er en singel kvinne som av og til logger meg inn på chatterom bare for å snakke. Sol.no er en av sidene jeg bruker mest. Men det forundrer meg at det er så mange menn som er gift der. Og enda verre: det står gjerne i nicknamet deres. Som f.eks. GiftMannOslo (noe jeg fant på, betyr ikke at noen heter akkurat det)

Synes dere det er greit?

Jeg selv blir sjokkert når de åpner vinduer og spør om ulike ting som peker i retning av utroskap sett fra deres vinkel. Er også noen som sier de har samboer, men ikke er gift, men allikevel.

Og hvordan i all verden kan det være mulig å virkelig være med disse mennene man møter på sol, når de sier de er gift?

Siden de har sånne nickname betyr det jo at det funker?!

Og hvordan kan man ville være med en mann man vet ikke er til å stole på allerede før man har hilst på vedkommende?

Mulig det er gifte kvinner der og, men jeg har bare snublet over tilfeller med menn foreløpig. Del gjerne deres synspunkter.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Som f.eks. GiftMannOslo (noe jeg fant på, betyr ikke at noen heter akkurat det)

Synes dere det er greit?

Konene deres synes det tydeligvis?

Mange av de utro der er pendlere og bor i to byer..

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

hei jeg å mannen min er mye der inne å shatter, jeg ser ikke noe galdt i at han sahtter å han samme med meg,

men vi er ikke ute etter sexsnakk, vi stoler på verandre tilit til verandre, vi har vært sammen på shatte treff, fått mange venner der, venner som vi har sammen,

men forstår de som er ute etter sex, de stenker jeg med en gang

Gjest gjest  roar
Skrevet

Mange er jo der for å bare prate,

hvorfor kan ikke gifte å samboer, shatte er jo en shatte kanal :lete:

jeg er gift er også der inne, kona vet det, ser ikke på det som noe problem

Skrevet

ja det er det nok mange av, men vist de har nick navn som gift mann, heller gift kone, er de jo ærlige da synest jeg, jeg hadde heller ikke bryd meg om gubben shatta, jeg kan jo ikke nekte han å snakke med folk

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er en singel kvinne som av og til logger meg inn på chatterom bare for å snakke. Sol.no er en av sidene jeg bruker mest. Men det forundrer meg at det er så mange menn som er gift der. Og enda verre: det står gjerne i nicknamet deres. Som f.eks. GiftMannOslo (noe jeg fant på, betyr ikke at noen heter akkurat det)

Synes dere det er greit?

Jeg selv blir sjokkert når de åpner vinduer og spør om ulike ting som peker i retning av utroskap sett fra deres vinkel. Er også noen som sier de har samboer, men ikke er gift, men allikevel.

Og hvordan i all verden kan det være mulig å virkelig være med disse mennene man møter på sol, når de sier de er gift?

Siden de har sånne nickname betyr det jo at det funker?!

Og hvordan kan man ville være med en mann man vet ikke er til å stole på allerede før man har hilst på vedkommende?

Mulig det er gifte kvinner der og, men jeg har bare snublet over tilfeller med menn foreløpig. Del gjerne deres synspunkter.

Er du sjokkert over at gifte menn er utro? utroskap har foregått i alle tider. nettet er en ny måte å treffe folk på. Istedenfor å treffe noen på pub,konsert,resturant,hotell, hvor som helst, så møtes man nå på nett.

Gjest Gjest
Skrevet
ja det er det nok mange av, men vist de har nick navn som gift mann, heller gift kone, er de jo ærlige da synest jeg, jeg hadde heller ikke bryd meg om gubben shatta, jeg kan jo ikke nekte han å snakke med folk

Hvis du synes det er greit, kan det aksepteres i ditt tilfelle. Det er likevel ikke akseptabelt om menn i faste forhold er aktive i chatterom dersom partneren ikke liker det. Dette blir som om de går ut på byen men parkererer kona hjemme.

Skrevet

ja helt enig med gjest, begge to må være enige, om en kan shatte heller ikke, jeg å mannen har shattet mye, også har vi å vært på shatte treff sammen,,

men vi er menst ute for å skravle når vi er på shatten å da mener jeg ikke sexsnakk , men vanlig tull å tøys

vi stoler så på verandre at det ikke er problemer med oss,

men jeg blir sint på de som er på nette for å få seg litt å skjønner at konene reagere, vist de vet at han er der uten at han sier det, heller hun sier det, som jeg sa til mannen min, hvorfor holde det hemmelig for deg, jeg greier vel å ha en hemmelighet for deg i fem min hehe,

men til saken, jeg skjønner at mange reagere det, men jeg mener at ikke ta alle gifte å sambo, under samme kam, jeg vet om mange som er par som shatter, å det er ikke problem for dem, så heldigvis er ikke alle gifte å sambo ute etter en ting alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...