Gå til innhold

Kondom inni skjeden

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Linn_*
Skrevet

Hjelp!!!

None som har opplevd dette? Hva skal man gjøre:/?

kjemperedd nå

Videoannonse
Annonse
Gjest Maxtor
Skrevet

Ta den ut, klarer du det ikke selv må du få hjelp.

Ta en angrepille, og om det er en ons, få deg testa etterhvert ; )

Gjest Gjest
Skrevet

Om ikke du eller kjæresten din (eller en annen) klarer å få den ut så må du til legen for å få hjelp til å ta den ut, ikke vent i flere dager!

Og en angrepille er nok lurt som Maxtor sier.

Skrevet
Ta den ut, klarer du det ikke selv må du få hjelp.

Ta en angrepille, og om det er en ons, få deg testa etterhvert ; )

Signerer denne.

Skrevet

De har helt rett, prøv å ta den ut selv eller gå til legen og få hjelp så fort som mulig.

Og ikke vær flau - du kan føle deg sikker på at folk har satt fast langt flauere ting oppi der......................... Kondomer er i hvertfall ment å ha i skjeden. Kanskje ikke meningen at de skal bli der, men dog...:)

Lykke til!

Skrevet

Dette har jeg opplevd. Slapp av noen timer, gå gjerne litt rundt slik at den kommer langt nok ned så du får tak i den. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Dette har hendt meg også, og jeg fikk ikke skikkelig tak i den med fingrene. Dette var på kveldstid, så fastlegen var stengt for lengst. Jeg ble litt bekymret og ringte legevakten for å få råd. Der fikk jeg beskjed om at jeg trygt kunne se det an til dagen etter. Det kunne falle ut av seg selv eller synke lenger ned slik at det var lettere å få tak i. Hvis ikke kunne jeg oppsøke lege for å få hjelp. Da jeg gikk på toalettet på morgenen kom det ut av seg selv. Det er ikke farlig i seg selv å ha det inni seg noen timer, men en angrepille bør tas for å redusere risikoen for å bli gravid.

Skrevet

Stakkars dere jenter as, høres alt annet enn kult ut! Men han karen må jo være en gjøk som ikke holder på kondomet når han trekker seg ut da. :fnise:

Skrevet

Haha, man skjønner jo hva som har skjedd, men utifra både overskriften og førsteinnlegget ser jeg for meg en uerfaren jente som får sjokk fordi noen har puttet noe inn i henne. Nesten så det fristet å svare "slapp av, han tar nok kondomen og tisemannen ut igjen når han er ferdig." ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...