Gå til innhold

Jenter, tør dere vise dere i bikini på stranden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I have no problem wearing a bikini in public.

Gjest Gjest
Skrevet

Null problem med å gå i bikini på stranda eller i basseng!

Men jeg kunne aldri, som jeg har sett noen gjøre, gå og shoppe eller rusle rundt i byen i bikinioverdel og shorts...

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg bruker bikini på min egen veranda og på stranda. Ut over det sprader jeg ikke akkurat rundt i bikini.

Skrevet
Null problem med å gå i bikini på stranda eller i basseng!

Men jeg kunne aldri, som jeg har sett noen gjøre, gå og shoppe eller rusle rundt i byen i bikinioverdel og shorts...

Samme her, men det handler ikke om at jeg ikke er komfortabel med kroppen min. Det handler rett og slett om at jeg synes det er smakløst og vandre rundt i offentligheten uten klær.

Skrevet

jeg har heller ingen problemer med å vise meg i bikini. Liker igrunnen kroppen min jeg, og vet at selv om det finnes de som er tynnere (noe det alltid vil gjøre), så er den trent og fast, og den fungerer godt.

jeg er ikke så glad i å gå i bikini og shorts rundt omkring dog, men har gjort det i syden, og kan nok finne på å gjøre det på hiking-turer i marka på vaaaaarme sommerdager.

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Ikke no problem med å gå i bikini. Men fyker ikke akkurat rundt på shopping eller på uterestauranter med den da! Bikini er til strandbruk og ellers andre steder man soler seg. I syden kan jeg gjerne spise lunch på en strandbar med shorts og bikinioverdel, men normalt ville jeg også tatt en singlet på.

Gjest Gjest_L_*
Skrevet

Jeg tør ikke, skulle ønske jeg gjorde det..

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg har ingen problemer med å gå i bikini på stranda, eller andre steder for den saks skyld. Kroppen min er ikke perfekt, men føler i grunn ikke at jeg har noe å skamme meg over. Her om dager kjørt jeg faktisk bil i bikini. Fikk et par blikk da. Var noen gutter som gikk forbi som snudde seg og kikket ekstra inn i bilen. Sånne blikk er jeg ikke vant til. Har de ikke sett en dame i bikini før liksom :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Bikini er et plagg jeg aldri kommer til å iføre meg. Da er man så godt som naken, og det vil jeg ikke være offentlig.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Jeg liker ikke å vise meg i bikini, føler jeg må gå ned et par kg til først. Jobber dog med saken :sjenert:

Jeg kan godt gå i bikini, men er omtrent aldri på stranden for å sole meg.

Er jeg på stranden, er det i selskap med en venn gjerne, og da drar vi om ettermiddagen etter jobb, til grilling og slikt. Da sitter vi liksom ikke i bikini.

Men da jeg nylig var i Thailand på en av øyene der, så var det naturlig med bikini på stranden. Da var det en slik type ferie lizzzom.

Skrevet

Jeg liker så absolutt ikke å gå i bikini offentlig. Men bruker bikini overdel sammen md shorts på stranden, så lenge det ikke er alt for mye folk der. Er det det, så holder jeg meg hjemme. Er ikke komfortabel nok med kroppen min til det, har for stor mage, rompe og lår. Har prøvd i 4 måneder å redusere det, men står på stede hvil. Ikke gøy, når jeg har langt på meg 25kg på 2 år :(

Skrevet

I år tør jeg ikke. Kanskje bare på ferie.

Gjest SmallTalk
Skrevet
Ikke no problem med å gå i bikini. Men fyker ikke akkurat rundt på shopping eller på uterestauranter med den da! Bikini er til strandbruk og ellers andre steder man soler seg. I syden kan jeg gjerne spise lunch på en strandbar med shorts og bikinioverdel, men normalt ville jeg også tatt en singlet på.

Signerer!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg trener ikke og kroppen er ikke så fast som jeg skulle ønske. Jeg har noen hudproblemer, er blek og skulle gjerne vært slankere selv om vekta mi er under idealet...

Fra jeg var 14 til 22 år var jeg ikke på stranda eller viste meg offentlig andre steder med lite klær. Var opptatt av hva "alle andre" ville synes om den fæle kroppen min.

Så tullete! Jeg driter i hvordan folk rundt meg ser ut, og regner med at folk driter i hvordan jeg ser ut og. Hvis ikke, så er ikke det mitt problem i alle fall...

Jeg har koset meg på stranda et par bikinisesonger nå, selv om jeg ikke akkurat sprader rundt. Jeg er ikke helt fornøyd, men jeg vil leve livet fordet. Veldig synd at mange ikke tørr å vise seg på stranda i bikini synes jeg!

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, jeg viser meg ikke i bikini.

Det er vel 4-5 år siden sist jeg gikk i bikini, og 6-7 år siden jeg følte meg noenlunde vel på stranden. Nå går jeg helst ikke på stranden i det hele tatt. Hvertfall ikke her vi bor, har ikke lyst til å være så avkledd og risikere å møte på venner og sånn.

Var litt på stranden i utlandet i fjor, men da med badedrakt (en stilig badedrakt vel og merke. Ikke en kjerring-modell). Det går greit å ligge på stranden, og å være i vannet, men hater å gå fra der vi ligger til vannet og tilbake.

Jeg er ikke fornøyd med kroppen min, og er ikke modig nok til å gå med den kroppen jeg har med hevet hode.

Gjest Tigress
Skrevet

Har inga problem med å vise meg i bikini, og dei større overdelane brukar eg saman med kortbukse eller skjørt viss eg til dømes berre skal i butikken.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes ikke bikini er pent, og siden jeg hater å få sol på kroppen så ser jeg heller ingen grunn til å dekke til så lite. Hel badedrakt funker fint til bading, så kan man hive på seg t-skjorta når man kommer opp av vannet. Andre får gjøre som de vil. Men det er noe komisk over at mange av de som går i bikini ville blitt dødsflaue om noen så dem i undertøy (som gjerne dekker mer enn bikinien) :ler:

Skrevet
Men det er noe komisk over at mange av de som går i bikini ville blitt dødsflaue om noen så dem i undertøy (som gjerne dekker mer enn bikinien) :ler:

Rart det der gitt :)

Skrevet
jeg har heller ingen problemer med å vise meg i bikini. Liker igrunnen kroppen min jeg, og vet at selv om det finnes de som er tynnere (noe det alltid vil gjøre), så er den trent og fast, og den fungerer godt.

jeg er ikke så glad i å gå i bikini og shorts rundt omkring dog, men har gjort det i syden, og kan nok finne på å gjøre det på hiking-turer i marka på vaaaaarme sommerdager.

Samme her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...