bente_i Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 (endret) Jeg ser p-pillen Cerazette er diskutert i andre tråder her, men jeg starter likevel en egen tråd. Jeg gikk på Cerazette i nesten to måneder, men måtte slutte pga uren hud og mye kviser på ryggen. Nå har det gått over tre måneder, men fremdeles plages jeg av kviser på rygg og i nakke. Jeg begynte på Cerazette fordi jeg hørte de hjelper dersom man plages av PMS, noe jeg gjør. En kollega hadde også den erfaringen, og anbefalte å prøve. Etter at jeg hadde brukt Cerazette i litt over en måned rådet kollegaen min derimot meg til å slutte med den. Hun hadde nemlig fått veldig uren hud og mange kviser som følge av p-pillen. Jeg hadde på det tidspunktet ikke merket noe til det, og fortsatte på pillen i en måned til før de første kvisene begynte å dukke opp. Da sluttet jeg umiddelbart, men kvisene er her ennå (Nå går jeg på Microgynon). Kollegaen min går nå til hudpleier og betaler i bøtter og spann for syrebehandlinger (?). Jeg fikk heldigvis ikke så mye problemer i ansiktet, men på ryggen er det til gjengjeld mer enn nok. Noen av kvisene er store og vonde, og bruker ofte lang tid på å modnes, mens andre kjenner jeg nesten ikke. Felles for de alle er at de etterlater arr/flekker, selv om jeg hverken klemmer eller piller på de... Er det noen som har lignende erfaringer? Og som kanskje har noen tips til hva jeg kan gjøre for å bli kvitt kvisene? Endret 2. juli 2009 av bente_i
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå