Gjest Snuupi Skrevet 31. juli 2003 #1 Skrevet 31. juli 2003 På lørdag ble jeg også fru! Vi hadde en fantastisk dag, og et fantastisk bryllyp! Skal prøve å gi et kort referat fra den store dagen: For min del og for min forlover så begynte dagen klokken 9 hos frisøren. Når jeg våknet, så pøsregnet det, og jeg så egentlig ganske mørkt på det.. Men etter ei lita stund hos frisøren begynte humøret å stige! Vi satt og skravlet, og koste oss mens vi ble pynta. etter noen timer kom en av venninnene mine opp på salongen med en kurv med jordbær og champagne! Kjempesnillt! Frisøren gjorde en god jobb, og vi følte oss ganske så fine der vi satt Klokka kvart på to ble min forlover hentet av min mann og hans forlover, mens jeg satt igjen og venta på pappa. Han kom fem på to, fem minutter før vielsen! Siden vi skulle ha lukket kirke, med bare oss og forlovere til stede, skulle min tilkommende følge meg opp kirkegulvet. Pappa kjørte meg til kirken rett før, så gemalen ikke skulle få se så mye på meg før vielsen Når vi ankom kirken pøsregnet det igjen, og vi stresset litt med paraplyer, slør og vanndammer! Men jeg kom meg da inn uten de store problemene! Da vi gikk opp kirkegulvet, følte jeg meg helt svimmel! Det var en enorm følelse og gå der med han som skulle bli min mann! Vielsen var kort, men veldig personlig og vakker. Da vi kom ut av kirken stod det en hel gjeng og ventet på oss utforbi! Og sola skinnte! Etter kirke seansen, skulle vi ta bilder. Vi hadde flaks og fikk tatt mange gode bilder mellom bygene. Min mann hadde ordnet en veldig stilig bil til dagen, en veteran Ford fra 1938. Den var så fiiin! De hadde pyntet den med hvite silkebånd og flagg, og den tok seg virkelig flott ut. Etter fotograferinga, hadde vi en liten pause før festen startet klokken seks. Da vi ankom lokalet, sto alle gjestene oppstillt på rekke utforbi, og dannet en fin alle` for oss. Pappa hadde laget en fantastisk flott portal utforbi inngangsdøra, som vi måtte ta det obligatoriske kysset under! Lokalet var kjempe fint pyntet, og maten var helt enorm! Avokado Maritim til forrett, helstekt indrefilet til hovedrett og sitronsorbet med papayasalat til dessert! Mmmm.. :o Under middagen var det mange fine sanger, og pappa og meg holdt hver vår tale. Jeg hadde selvfølgelig klart å glemme igjen talen hos frisøren, men heldigvis hadde jeg forberedt meg godt i forkant, slik at jeg husket hva jeg skulle si! Talen gikk veldig greit, og jeg var utrolig lettet for at jeg hadde klart det! Jeg har aldri før holdt en tale, og tanken på å prate foran 95 mennesker skremte meg ikke så rent lite! Men faktisk så var det bare gøy!! Pappa sin tale var kjempeflott. Han sa mye om mangt, fint blandet med humor, alvor og gode råd. Etter middagen åpnet jeg og mannen min dansen. Jeg var helt i syvende himmel, og kan enda ikke huske hvilken sang vi danset etter! Men fin var den! For spørre vokalisten i bandet neste gang jeg treffer han Utover gikk festen jevnt og trutt. Gjestene danset og drakk, og det så ut som alle hadde det morsomt. I halv ett tiden hadde vi bryllupskake, den hadde bestemor bakt. Den smakte helt fortreffelig! I tillegg hadde vi ørten andre kaker, lefser +++ Etterpå fortsatte festen ut i de små nattetimer, vi dro hjem klokken halv tre, mens de siste gjestene forlot lokalet halv fem om morgenen! Da vi kom hjem var det noen som hadde plasert en STOR stein i tunet vårt, som det stod to glass og en flaske champagne på! Videre inn på soverommet vårt, var det fyllt opp med 300 ballonger! vi hadde litt av en jobb med å smelle de! Men begge spøkene var veldig uskyldige, og vi syntes det var kjempemorsomt og hyggelig at vennene våre hadde tatt seg bryet med å gjøre de :blunke: Nå er det torsdag og hverdagen begynner å synke tilbake... Etter tre dager med intens rydding for å få på plass alle gavene, er det tilbake på jobb. Litt nedtur, skulle nok ønske vi hadde bestillt en tur nå, men vi for ta den til vinteren heller. Uansett, så er det en helt spesiell følelse å gå rundt med gifte ring på fingeren, og vite at man er gift, og at man har valgt den man skal dele gode og onde dager med resten av livet.. Det er faktisk ganske så deilig....
cappocino Skrevet 31. juli 2003 #2 Skrevet 31. juli 2003 Gratulerer som Fru!! Hørtes ut som dere har hatt en fantastisk dag! Så gøy!
Marianne Skrevet 31. juli 2003 #3 Skrevet 31. juli 2003 Gratulerer som frue. Høres ut som en kjempeflott dag ja
La Guapa Skrevet 31. juli 2003 #4 Skrevet 31. juli 2003 Gratulerer! Hørtes ut som en fin og høytidlig dag for dere begge. Ønsker dere alt godt og håper dere får en flott reise sammen til vinteren. Den flotteste reisen startet den dagen dere sa "ja" til hverandre uansett!!! Klemmer fra La Guapa
Felix Skrevet 31. juli 2003 #6 Skrevet 31. juli 2003 Koselig referat. Det høres ut som du vedsetter det viktigste! Gratulerer.
Gjest Astra unplugged Skrevet 31. juli 2003 #9 Skrevet 31. juli 2003 Gratulerer så mye som frue. Høres ut som dere hadde en uforglemmelig dag. Lykke til videre! :D Astra
*marte* Skrevet 31. juli 2003 #12 Skrevet 31. juli 2003 Gratulerer! :D Et lite sprørsmål: Hvorfor var kirken lukket? Ikke plass til alle? Bare nysgjerrig
Pusekatt Skrevet 31. juli 2003 #13 Skrevet 31. juli 2003 Gratulerer!!! Nyt tiden som nygift - det er helt fantastisk :D
Snorkie Skrevet 2. august 2003 #17 Skrevet 2. august 2003 Gratulerer så mye! Hørtes ut som en kjempefin dag :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå