Linnie Skrevet 31. juli 2003 #1 Skrevet 31. juli 2003 Hei, er det noen der ute i den vide verden som kan hjelpe meg med litt stoff om sminke på 70, 80 og 90- tallet?? JEg skal skrive oppgave om dette, og jeg har allerede fått masse hjelp av en annen bruker her *takk og takk*!!! :D Men jeg trenger litt mer... Litt bilder hadde også vært flott! HAr søkt gjenneom "hele" internet, men finner ikke såmye desverre.... Klem Linnie!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. juli 2003 #2 Skrevet 31. juli 2003 Bruk søkemotoren Google og skriv inn *history of make-up i søkefeltet- der vil du finne enorme mengder med informasjon. Ellers kan jeg anbefale boken "Mode- Designernes Aarhundre" som tar for seg moter og makeup fra 1900 og til i dag. MAQ- Makeup Answers and Questions Minnie
Gjest Hilde Skrevet 31. juli 2003 #3 Skrevet 31. juli 2003 Hei Linnie Jeg må bare si et merke som jeg husker godt fra 70-tallet, Mary Quant : http://www.maryquant.co.uk/ Klem fra
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. juli 2003 #4 Skrevet 31. juli 2003 Mary Quant- også kalt miniskjørtenes dronning :-) hun er ett ikon. Minnie
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. juli 2003 #6 Skrevet 31. juli 2003 Hun fikk sitt gjennombrudd på 60 tallet, min mor har flere kjoler av MQ kjøpt i London på 60- og 70 tallet. Minnie
Linnie Skrevet 31. juli 2003 Forfatter #7 Skrevet 31. juli 2003 Tusen takk for tipsene! Mary Quant har jeg vært innom, men jeg fikk bare opp japansk tekst :o Og da var det så mye jeg ikke forstod!! Men jeg skal prøve ut de andre tipsene!! Takk og takk!!!
Gjest Ikke logget inn Linnie Skrevet 31. juli 2003 #8 Skrevet 31. juli 2003 Vet du forresten hvem som har skrevet den boken Minnie??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå