Gjest Miley Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Hvilken annen farge en hvit kan man ha på skoene til ivory kjole?
Nelly Pelly Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 (endret) Mørk lilla/aubergine:) Evt rød eller rosa. Sjekk ut kreativt bryllup. De har noen sko som kan farges i mange forskjellige farger edit: skrivefeil Endret 2. juli 2009 av Nelly Pelly
Gjest SmallTalk Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Grønn, gull, perlefarget, rosa, brun... Valgene er mange!
Gjest Miley Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Hvis jeg har lilla sko, hva bør da matche skoene? Smykkene?
Cæmis Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Hvis jeg har lilla sko, hva bør da matche skoene? Smykkene? jeg ville tenkt blomster? Hva er fargetema deres? Velg en av fargene der i fra! Vi skal ha lilla, sølv og hvit som farger i bryllupet og jeg vurderte lilla sko...men endte opp med å kjøpe helt hvite..hehe, men ser faktisk etter noen pene lilla eller sølv fortsatt
Gjest Miley Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Jeg skal ikke ha blomster, men ellers en god ide
Mo9qa Skrevet 3. juli 2009 #7 Skrevet 3. juli 2009 Jeg har ivory kjole og lilla sko Lekkert! Jeg skal ha blomster da, og har såklart noen lilla blomster i buketten, sammen med oransje... Skal ha lilla øredobber - og leter med lys og lykte etter et litt bredt armbånd med lilla steiner... (Har ikke funnet det enda, men leter fremdeles ) Hva med lilla pynt i håret? Trenger ikke være så mye, men stilig hvis fargen taes opp i noe annet...
Gjest Miley Skrevet 3. juli 2009 #8 Skrevet 3. juli 2009 Jeg tror nesten det må bli lilla. Går det bra med fargetemaet som er rosa og brunt da?
krillan Skrevet 3. juli 2009 #10 Skrevet 3. juli 2009 Tror det blir fint jeg. Fine farger sammen. Kanskje ha noe lilla med i annet mynt også. Lykke til Jeg skal ha rosa bukket og rosa sko
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå