Gå til innhold

Blødning vs. utflod

Fremhevede innlegg

Gjest Bekymringsfull
Skrevet

Har lagt ut ett innlegg om dette før, nesten det samme.. Men la det i litt feil kategori tror jeg :)

Vertfall, trenger jeg litt råd eller erfaringer..

Jeg hoppet over mensen denne mnd for første gang (går på loette28). Skulle begynt på de hvite pillene den 16.juni, men begynte rett på nytt brett, det gikk jo fint, det kom ingen mens.

Så kom jeg på den 9.pillen, da kom det en liten "blødning". Det var vell mer brun utflod, slik mensen kanskje kan være den siste dagen eller noe. Tenkte at dette kanskje kunne ha noe med at jeg og typen var litt voldsom med :sengekos: den dagen (Beklager detaljer), at det kanskje hadde støtt for dypt elle for hardt.. Eller kanskje truffet noe som vi ikke visste var der?

Men det bare fortsatte å "blø", og fortsatt idag, på den 16.pillen. Jeg er øm og på en måte sår nede i magen. Er hard i magen, men har variert avføring. Det gjør minst vondt om jeg sitter eller ligger.. Reiser jeg meg eller går så blir det vondt og jeg får lignende sting-smerter, som om man har gått langt og lenge..

Typen har også nevnt at jeg har vært litt trangere enn vanlig nedentil.. Aner ikke om dette har noe sammenheng, men kanskje verdt og nevne..

Noen som kan hjelpe meg? :S

Beklager igjen detaljer :S :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

vet ikke om jeg har så mye svare egentlig. men jeg gikk også på loetta. hoppet over og begynte på nytt brett. ca rundt den 10. pilla begynte jeg å og blø. trodde det førts bare var litt eggløsningsblod,men blødde hver dag frem til brette var slutt. og det fortsatte utover neste brett... nesten 3 uker.. jeg slutta på pillenen og begynte på yasmin heller. da slutta det...

det var mine erfaringer..

lykke til =)

Gjest Bekymringsfull
Skrevet
Hei :)

vet ikke om jeg har så mye svare egentlig. men jeg gikk også på loetta. hoppet over og begynte på nytt brett. ca rundt den 10. pilla begynte jeg å og blø. trodde det førts bare var litt eggløsningsblod,men blødde hver dag frem til brette var slutt. og det fortsatte utover neste brett... nesten 3 uker.. jeg slutta på pillenen og begynte på yasmin heller. da slutta det...

det var mine erfaringer..

lykke til =)

Var det friskt blod som en mens, eller var det mer utflod-aktig? Om jeg får spør.. :)

Skrevet
Var det friskt blod som en mens, eller var det mer utflod-aktig? Om jeg får spør.. :)

Jeg gikk på Loette i tre måneder og blødde hele tiden. Da var det gjerne bare pittelitt hver dag, det var nok at jeg bare hadde litt papir i trusen. Det var egentlig litt som utflod blandet med blod. Hadde også konstant svake menssmerter og kramper nederst i magen, i tillegg til at jeg var kvalm og hadde vondt i hodet hele tiden. Etter dette byttet jeg til Yasmin, og da har jeg ikke blødd en dag utenom når jeg skal!

Gjest Bekymringsfull
Skrevet
Jeg gikk på Loette i tre måneder og blødde hele tiden. Da var det gjerne bare pittelitt hver dag, det var nok at jeg bare hadde litt papir i trusen. Det var egentlig litt som utflod blandet med blod. Hadde også konstant svake menssmerter og kramper nederst i magen, i tillegg til at jeg var kvalm og hadde vondt i hodet hele tiden. Etter dette byttet jeg til Yasmin, og da har jeg ikke blødd en dag utenom når jeg skal!

Men var dette rett etter at dere startet på pillen begge to? For jeg har gått på loette i 1 år, og ikke merket noe som helst til dette før nå, etter at jeg hoppet over mensen..

Skrevet

For min del har jeg fått blødninger kanskje 1/5 ganger jeg har hoppet over mensen (bruker loette) og da har de aldri vedvart mer enn et par dager (sånn brunt utflodaktig gugg). Nå er ikke et år så veldig mye, jeg har brukt dem i snart fem. :P

Skrevet

For meg var det rett etter at jeg begynte på dem ja. Men det kan jo også skydes at du har hoppet over og at det på en måte blir for mye hormoner i kroppen? Jeg vet ikke om det blir det da, men når jeg hopper over mensen med Yasmin merker jeg at jeg går med konstant ømme pupper helt til jeg endelig får mensen. Huff, P-pille er noe stort tull som bare roter med kroppene våre. Gleder meg til å slutte på dem, men det er fremdeles et år til.

Gjest Bekymringsfull
Skrevet

Det skal ikke være lett dette her! Jeg får bare bite tennene sammen og se hvor lenge dette skal vare :) Var bare så kjipt at dette skulle skje på sommeren. Var liksom derfor jeg utsatte mensen.. hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...