Gjest Gjest_meg_* Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Jeg har slltid vært "slank" i ansiktet, men ikke sånn at jeg så syk ut. Jeg pleide å ha litt bollekinn og så sunn og frisk ut. Men etter en periode der jeg sluttet å spise og gikk ned i vekt så har jeg hatt problemer med å gå opp igjen. Noen ganger har jeg klart å få tilbake de runde kinnene og lagt på meg endel men det forsvinner ganske kjapt! Jeg vet at man blir slankere i ansiktet med årene men jeg er bare 24 år. Jeg hadde bollekinn i fjor høst en gang, men det forsvant like kjapt som det kom. Jeg har et smalt ansikt med en lang og stygg nese, og når jeg går ned i vekt så blir disse trekkene enda mer fremtredende. Jeg øsnker derfor å gå opp i vekt og bli litt rundere i ansiktet. Jeg spiser når jeg kan, og jeg føler at jeg bruker altfor mye penger på mat. Jeg elsker mat, jeg kjøper meg frukt om morgenen og spiser baguetter til lunsj og spiser alltid kjøtt til middag; enten biff eller kjøttdeig til pasta eller lignende. Likevel føler jeg ikke at jeg har gått opp! Jeg er 165 høy og veier kun 51 kilo og vekten varierer fra dag til dag. Ene dagen ser jeg at jeg stiger til 52 kilo mens den andre er jeg 51 igjen. Målet er å veie 55 kg og det har jeg aldri klart å få til. Når vekten stiger så tenker jeg at nå klarer jeg det og får motivasjon til å spise enda mer, mens den plutselig dagen etter har sunket og jeg er der jeg startet. Jeg spiser til jeg føler meg mett men likevel føler jeg meg sulten like etter at jeg har spist et stort måltid Jeg skjønner det ikke. Jeg kan spise en to-retters middag og metthetsfølelsen varer i kanskje 15 min før jeg føler at jeg må ha mer mat. Methetsfølelsen varer bare en kort stund, og jeg må spise enten godteri eller brødskiver like etter middagen. Og tross alt dette så går jeg rett og slett ikke opp i vekt. Har vært hos lege og jeg har ikke stoffskifte eller noe slikt. Noen som har noen gode råd?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå