Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her som har erfaring med manuellterapi som behandling for nakke-/skulder- og ryggplager? Jeg er konstant stiv i nakken og har massevis av muskelknuter i skulderområdet og korsryggen. Gikk til fysioterapeut og fikk både massasje- og akupunkturbehandling der i flere uker, men merket ingen bedring. Jeg hadde også et par besøk hos kiropraktoren som jobbet samme sted, mest for å ha prøvd det også. Men jeg gikk ikke dit lenge nok til at jeg kan si om det ville hatt noen effekt.

Jeg har ikke fått noen diagnose, bare fått vite at jeg er "anspent" og at problemet er muskulært.

Det er nå ca. et år siden jeg slutta å gå til fysio, og tilstanden min er verre enn noen sinne.. Så jeg vurderer å gå til manuellterapi for å se om jeg kan få mer hjelp der.

Alle erfaringer og tips mottas med takk! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med manuell terapi, det har hjulpet meg der vanlig fysioterapi og kiropraktor ikke har gitt resultater. Vil absolutt anbefale deg å prøve det for plagene dine :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...