Gjest _Gjest_ Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Heihei Velger å poste her, istedet for helseforumet jeg. Har et problem, som jeg tror er ganske vanlig, men velger å spørre for sikkerhetsskyld. Saken er at jeg hadde sex for første gang for noen dager siden (lørdag) og blødde litt etterpå. Fortsatte å blø de neste dagene, ikke mye, men det var der. Var alltid etterpå jeg blødde, ikke noe særlig under selve akten, han fikk f. eks ikke noe blod på seg. Har hørt før at det er normalt å blø litt i etterkant, men det som bekymrer meg litt er at jeg plutselig begynte å blø MYE tirsdag ettermiddag, helt plutselig. Var så ille at jeg måtte skifte bukser, og nå må jeg gå med bind. Har hørt at for mange som har sex første gangen blir det litt forandring i hormonene sånn at man ofte får mensen rett etterpå, men jeg går på p-piller og har ikke pause nå, så kan jo ikke være mensen som brått har kommet? Så, ville vel egentlig bare høre hva dere syns om saken? Er det noe å bekymre seg over?
felgen Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Uten at jeg har noe fagkunnskap på dette feltet, tror jeg ikke det er noe du skal bekymre deg for.. Kan like gjerne være at du har revet deg litt opp, at du har et rift inni der et sted som blør litt, det er slettes ikke uvanlig. Eller farlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå