Gjest Gjest_Nyskjerrig_* Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Heei alle sammen, trenger noen tips her. Planlegger å ha sex med dama utenfor soverommet fordi det er veldig spennende:) -Hvis man skal ha bilsex hvor er det best å gjøre det? -Hvis man planlegger å *ta en runde* på kinoen hvilken kino og i hvilken kinosal er det størst sjanse for å være helt alene i? -Hvilken HM i Oslo er det minst folk i?
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Skjerp deg! Ikke TENK på å ha sex i kinoen din gris, tenk på de som kommer etter deg! Tror du de synes det er noe særlig morsomt å sitte i deres kroppsvæsker? Eller hva med de som vasker kinoene? Jeg kjenner en som har det som jobb, og han ble ikke særlig blid da han fant en brukt kondom mellom setene.
Ethereal Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Noe annet enn en fingring og runking i kinosalen syns jeg er ganske drøyt. Og da snakker vi ikke at pikken er i friluft. Nå har jeg ikke noe greie på steder hvor det er bra å ha bilsex i Oslo, men det beste er å vente til midt på natta og kjøre til et sted hvor det er aktivitet på dagtid, men ikke natta (parkeringsplasser på bortgjemte badestrender osv.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå