princess08 Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Hei Lurer på om det er noen der ute som har fått opperet nesen sin hos Dr Bunæs? Klinikk Bunæs ... hvor mye betalte du? Er du fornøyd etc? Jeg har operert meg på colosseum klinikken før, er ikke fornøyd og vurdere nå Dr Bunæs Så vil gjerne høre fra dere som har vært der eller andre klinikker som er å anbefale for nese kirurgi:)
Gjest Gjest_b2_* Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Hei Lurer på om det er noen der ute som har fått opperet nesen sin hos Dr Bunæs? Klinikk Bunæs ... hvor mye betalte du? Er du fornøyd etc? Jeg har operert meg på colosseum klinikken før, er ikke fornøyd og vurdere nå Dr Bunæs Så vil gjerne høre fra dere som har vært der eller andre klinikker som er å anbefale for nese kirurgi:) Neseplastikk og dr Bunæs har vært tema på forumet tidligere. Jeg er en av dem som ble operert hos Bunæs. Han lovte så mye som ikke ble innfridd, jeg er langt ifra fornøyd. Vurderer Akademia-klinikken i Stockholm, og vil gjerne ha tilbakemelding på hva slags erfaring folk har derfra. Stort sett vil ikke kirurger operere folk som har vært neseoperert tidligere, så det er et lite problem der.
princess08 Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2009 Neseplastikk og dr Bunæs har vært tema på forumet tidligere. Jeg er en av dem som ble operert hos Bunæs. Han lovte så mye som ikke ble innfridd, jeg er langt ifra fornøyd. Vurderer Akademia-klinikken i Stockholm, og vil gjerne ha tilbakemelding på hva slags erfaring folk har derfra. Stort sett vil ikke kirurger operere folk som har vært neseoperert tidligere, så det er et lite problem der. Hva betalte du? Hva var det han ikke infridde? klaget du i ettertid? hvordan synes du konsultasjonene med han var? hilsen en som lurer fælt:)
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 om du ser et par sider nedover i forumet her, så ser du en tråd på 9 sider som heter neseplastikk, der finner du mange innlegg. vil ikke anbefale bunæs jeg heller...
Gjest Gjest_b2_* Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 Hva betalte du? Hva var det han ikke infridde? klaget du i ettertid? hvordan synes du konsultasjonene med han var? hilsen en som lurer fælt:) Dette var for 2 år siden. Jeg skulle få det på tilbud sa han. Betalte rundt 25000,-. Han skulle gjøre nesetippen min mindre og gjøre nesen rett. Sitter nå igjen med en noe større nesetipp. Nesen ble også lengre, og sunket noe foran, virker som det er langt mellom neseborene. Huff. Det eneste han greide var å få nesen rett - (profil.) Jeg klaget da jeg var på 1-årskontroll, men Bunæs mente jeg burde vente ennå 1 år. Men nå er jeg skeptisk til hva han kan evt. korrigere og få til. Ble så skuffet over hvordan nesen min ble. Konsultasjonen hos han var ikke ok. Det er ikke riktig å love en pasient noe du ikke kan holde. Jeg vil fraråde deg å gå til Bunæs eller en annen nese-øre-hals-spesilalist.
Gjest Gjest_sara_* Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 Hei Lurer på om det er noen der ute som har fått opperet nesen sin hos Dr Bunæs? Klinikk Bunæs ... hvor mye betalte du? Er du fornøyd etc? Jeg har operert meg på colosseum klinikken før, er ikke fornøyd og vurdere nå Dr Bunæs Så vil gjerne høre fra dere som har vært der eller andre klinikker som er å anbefale for nese kirurgi:) Jepp, jeg har for ca. 1mnd siden fått operert nesen hos Dr Bunæs og er så langt veldig fornøyd Akkurat som deg fikk jeg første gang operert nesen på Colosseum klinikken i Oslo i 2002. Jeg fikk da den gang vite at jeg hadde en såkalt "enkel nese" og at det ikke var store inngrepet som skulle gjøres. Men da resultatet ikke ble pent, bestemte kirurgen seg for å gjøre en liten korreksjon. Resultatet av korreksjonen ble tre tydelige/stygge arr på nesen min. Han hadde valgt å gjøre en åpen operasjon (som jeg har skjønt var totalt unødvendig etter konsultasjon med andre plastisk kirurger i ettertid. Jeg har dessuten sett mange etterbilder av åpne operasjoner, og synlige arr kan unngås etter slike inngrep avhengig av bl.a. snittføringen). Det var flere i min familie og vennegjeng som bemerket arrene og mente at jobben så slurvete ut. Flere mente at jeg burde klage og kreve penger tilbake. Men kirurgen selv mente jeg hadde fått en fin nese og at arrene ville forsvinne. Han kunne ikke se hva problemet var... Arrene forsvant ikke og i tillegg ble nesen skjev og jeg utviklet det som heter "polly" nese. dvs. en nesetipp som peker nedover. Men tanken på å konfrontere en kirurg som tydeligvis ikke hadde estetisk sans og muligens måtte gå gjennom enda en operasjon hos vedkommende, gjorde at jeg bare ga opp... Jeg hadde ikke tillitt til ham og orket ikke tanken på enda en operasjon... Jeg har generelt ikke dårlig selvtillitt, men syns det har vært plagsomt at alle og enhver kan se at jeg har gjennomgått en neseoperasjon.... ikke morsomt når du tar folk i å stirre på nesen din... Men så til saken. Dvs. det du lurte på! Jeg fikk anbefalt Dr Bunæs av andre som hadde vært hos ham, og mannet meg opp til å ta en ny konsultasjon etter 6 år (jeg hadde faktisk en konsultasjon med han noen måneder etter 2.operasjon der han anbefalte meg å vente, da det hadde gått for kort tid og anbefalte at jeg snakket med min egen kirurg en gang til - noe jeg ikke orket tanken på...) Det jeg likte med Bunæs var at han på en meget konkret og ærlig måte forklarte hva som kunne gjøres og ikke. Han lover ikke mer enn han får til og er veldig opptatt av detaljer og at resultatet skal være naturlig. Han er meget profesjonell, og selvom han tok seg tid til å høre på min dårlige erfaring og forklarte meg hva som var gjort feil og kunne rettes opp, opplevde jeg han som kollegial overfor min forrige kirurg- og det i seg selv vekker tillitt hos meg siden han ikke valgte å "trashe" sin kollega. Resultatet etter operasjonen nå ca 1 måned senere er pent. Nesen ser mye bedre ut. arrene er jevnere, men fortsatt godt synlige. Men jeg var blitt gjort oppmerksom på at noen av arrene måtte behandles i flere runder med bl.a. laser. Enda en positiv ting er at han bemerket selv små detaljer ved nesen min og arrene ved etterkontroll og ønsket å forbedre reultatet. Han ønsker at pasientene skal bli 100% fornøyde (med realistiske forventninger altså Resten av teamert hans er også meget dyktige og omsorgsfulle. Jeg gruet meg virkelig til operasjonen, men følte meg trygg og godt ivaretatt! Håper dette var til hjelp Hvis du orket å lese gjennom da! Lykke til!
Gjest Gjest_b2_* Skrevet 31. august 2009 #7 Skrevet 31. august 2009 Da er du en av dem som er fornøyd med Bunæs da. Er mange her på neseforumet( søk på neseplastikk under kropp og helse) som som er det motsatte, deriblandt meg. Det oppførselen Bunæs hadde kjenner jeg meg ikke igjen i. Han vil ovenfor meg ikke vedgå at resultatet ble dårlig. Men det er klart at hvis han kan fjerne arr og dumper kjemisk, så er dettte noe den andre legen ikke hadde tilgang til. Uansett er det flott hvis B. gjør deg fornøyd, det syns til og med jeg
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #8 Skrevet 31. august 2009 Da er du en av dem som er fornøyd med Bunæs da. Er mange her på neseforumet( søk på neseplastikk under kropp og helse) som som er det motsatte, deriblandt meg. Det oppførselen Bunæs hadde kjenner jeg meg ikke igjen i. Han vil ovenfor meg ikke vedgå at resultatet ble dårlig. Men det er klart at hvis han kan fjerne arr og dumper kjemisk, så er dettte noe den andre legen ikke hadde tilgang til. Uansett er det flott hvis B. gjør deg fornøyd, det syns til og med jeg Ja, han har virkelig hjulpet meg. Men arrene kan ikke fjernes kjemisk altså, men med kirurgi og laserbehandling. Laserbehandlingen skyldes at det ene arret er på nesevingen min, og her går det dessverre ikke an å korrigere med kirurgi...
Gjest Ektemann Skrevet 11. oktober 2011 #9 Skrevet 11. oktober 2011 HOLD DEG LANGT UNNA BUNÆS ! ! ! Min kone ønsket seg en oppstrammming av bysten etter å ha ammet våre to barn, dr. Bunæs hadde på det tidspunktet (ca 2001) en klinikk på Kaldnes i Tønsberg. Jeg reagerte litt på at prisen ikke var nøyaktig, han SA 20 000 til oss første gangen, og ville ha kontanter, men prisen inkl alt viste seg å være 22 500. Dette fikk vi vite på oppmøtedagen, så det var bare å sette seg i bilen og kjøre til minibanken. Allerede da skulle vi ha bakket ut, men kona ØNSKET SEG dette så veldig, at vi nok var litt for ukritiske. Hun fikk 3 Vival i venterommet (åpent) og beskjed om å vente til de virket. Hun satt da og var temmelig fjern i påsyn av dem som kom og gikk, og dette var også uprofft. (kona var da helt "vekk", og husker det ikke.) Jobben han gjorde var fæl. Puppene er ulike (mer enn fra før). Brystvorten på den ene siden er slakk, og begge to er 100% uten følelse. Nå, en stund etter har det vist seg at de riktignok har beholdt fasongen ganske bra, men de er HELT uten følelse...trist for oss begge. Vi forsøkte å påpeke at formen og ulikheten ikke var sånn kona ønsket de, men han var totalt uvillig til å diskutere dette. Vårt råd er: Hold dere langt unna den kjeltringen, han skulle pokker meg hatt juling for å skamfere folk på den måten. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #10 Skrevet 11. oktober 2011 Til "Ektemann": Det kan godt hende at dere har vært uheldige eller at han har gjort en spesielt dårlgi jobb, men det med at puppene blir ufølsomme etter operasjon er da noe "alle" vet at er en risiko. Jeg har i allefall "alltid" visst at det er en av mange faremomenter ved å gjøre slike inngrep.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå