martine=) Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 (endret) Hei! 16 juni fikk jeg mensen, jeg blødde kraftig i 7 dager, fram til 23 juni, siden det har jeg fortsatt å blø, blør enda. Jeg blør ikke veldig mye, men litt. Kan ikke skjønne dette, til vanelig har jeg mensen i 5-7 dager. Bruker ingen prevangson, fordi jeg prøver å bli gravid. Noen som har noen tanker rundt dette? Tusen takk for alle svar:) Endret 1. juli 2009 av martine=)
martine=) Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 1. juli 2009 Ingen som har noen svar eller tanker å dele med meg?
Gjest lille_kvinne Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 For meg er det helt normalt Jeg blør gjerne to uker i strekk, og det blir verre når varmen kommer. Men kan ikke hjelpe deg noe særlig, for aner ikke hvorfor det plutselig er sånn for deg. Men kan jo kanskje ha noe med varmen å gjøre?
Minttu Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 merkelig å blø så lenge :s hvert fall når du ikke går på noe, og pleier å ha normal mensen.. om det fortsetter får du ta deg en tur til legen? jeg har ikke noe bedre svar dessverre :/
martine=) Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2009 Jeg har hørt noe om at man kan blø i starten av et svangerskap, kan dette være tilfellet? har dere hørt om det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå