Blåklokke Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Det virker som alle andre enn meg har kost seg i varmen! Jeg er hjemme og er uføretrygdet, og skulle egentlig ikke klage. Jeg husker hvor grusomt varmt det var på jobben og hvor fælt det var å jobbe med migrene. Men etter mange ganske smertefulle og slitsommet dager, hadde datteren min med en stor overraskelse til meg igår, et air condition-anlegg! Jeg kan ikke huske sist jeg ble så glad! Vi installerte den på soverommet mitt, som straks ble en deilig oase for meg. Tenk for en luksus, nå kan jeg ta meg en siesta midt på dagen og hvile meg i 20 deilige grader, og endelig kan jeg få sove litt på natten også! Migrenen fortsetter imidlertid på sin gamle måte, men det er lettere å komme gjennom anfallene med levelig luft rundt seg. Måtte bare dele gleden med noe, jeg!
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Hyggelig å høre noen gladmeldinger også Jeg har også blidt bedre med migrenen air condition-anlegg, eller varmepumpe som snus til kjøling på sommeren. Med over 30 gr i skyggen ute hvor resten av familien koser seg, er de veldig godt å "rømme" inn på soverommet for å ta en "siesta" når trykket og hodepinene kommer. Letter en god del. Ellers har jeg prøvd nåler, det har virket ganske bra, men desverre ikke over lang tid. Mulig jeg har tatt for få behandligner. Massasje hos psykomtorisk fysioterapaut med egentrening på strekkøvelser har virket kjempemessig. Men må passe på å gjøre øvelsene før hodepinen og strammingen i nakken kommer. Har akkutat forsøkt noen behandlinger med vakum (koppin) men det er for tidlig å si om dette har langtidsvirkning. Men virker det er det værd vær krone behandlingen koster. En blir litt "desperat" når en går rundt med smerter av å finne noe som kan lette på smertene. Om ikke annet for en kort periode. Håper din migrene letter litt med god kjølig luft av og til. (Slike annlegg renser også luften godt)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå