Gå til innhold

Beste utested(er) i Oslo? Alder 20-35.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Plasserer den på singeltråden, siden jeg er mest interessert i å vite hvor single folk drar når de skal ut. :fnise:

Så hvor er det bra å gå ut i Oslo? :skya:

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjernedryss
Skrevet
Plasserer den på singeltråden, siden jeg er mest interessert i å vite hvor single folk drar når de skal ut. :fnise:

Ute Onkel Donald er et supert sted nå på sommeren :skaal:

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Opp til 35? Ja, heldigvis er jeg innenfor grensen om enn så lenge.

Her er en samlet oversikt over noen av de:

http://www.oslosurf.com/innhold/00000232.shtml

Det er noen bra utesteder ved Solli plass og Frogner. Men også noen i og omkring Majorstuen.

Bra club music og beats spilles av en skikkelig sound DJ (vet ikke navnet) av og til på nattklubben Soria Moria på Grünerløkka.

Ellers er det noen klassikere i sentrum som Justisen, Herr Nilsen og Bare Jazz i Lille Grensen. De er ekstra fine om sommeren, når det er uteservering.

Skrevet
Opp til 35? Ja, heldigvis er jeg innenfor grensen om enn så lenge.

Her er en samlet oversikt over noen av de:

http://www.oslosurf.com/innhold/00000232.shtml

Det er noen bra utesteder ved Solli plass og Frogner. Men også noen i og omkring Majorstuen.

Bra club music og beats spilles av en skikkelig sound DJ (vet ikke navnet) av og til på nattklubben Soria Moria på Grünerløkka.

Ellers er det noen klassikere i sentrum som Justisen, Herr Nilsen og Bare Jazz i Lille Grensen. De er ekstra fine om sommeren, når det er uteservering.

Takker gjestdelux for utfyllende svar ;).

Skrevet

Det stedet som ligger rett ved universitetet det, ved karl johan? :lur:

Gjest Gjest_jente23_*
Skrevet

Jeg liker aller best å dra ut på horgan's i hegdehaugsveien. der er det en god blanding av folk, og det er alltid bra stemning, mye liv og kjekke gutter ;)

Ellers liker jeg La Belle som ligger på solli plass, men dette er to steder som er ganske ulike, så kommer litt an på humøret og hvor jeg har vorset. La Belle er det mer "champagne-stil", mens horgan's er mer avslappet.

Ellers liker jeg ikke steder på Karl Johann! Altfor mange spesielle folk!

Gjest Stjernedryss
Skrevet (endret)
Det stedet som ligger rett ved universitetet det, ved karl johan? :lur:

Ja :) Det er vel eneste stedet som ligger ordentlig utendørs som jeg kan komme på. Veldig digg å slippe å være inne på en mørkt og klamt sted.

Stedene på Akerbrygge er også veldig bra tror jeg. Fridays på Aker Brygge virker bra, og Bølgen & Moi. Så er det Lektern da, men den stenger vel kanskje 12.

Endret av Stjernedryss
Skrevet

Mye bra tips her, takker for svar :). Jeg har vært en del ute i Oslo, men har lett for å miste "retningssansen" og bli virrende rundt :fnise:...Så planen er å vite hvor jeg skal på forhånd, og så være der hehe ;).

Gjest Gjest
Skrevet
Mye bra tips her, takker for svar :). Jeg har vært en del ute i Oslo, men har lett for å miste "retningssansen" og bli virrende rundt :fnise:...Så planen er å vite hvor jeg skal på forhånd, og så være der hehe ;).

He he kjenner meg igjen der ja, er veldig lett for å bli virrendes rundt. Det er 23 års grense på Onkel Donald, men sikkert greit det slik at en forhåpentlig vis slipper alle fjortisene og den verste grøftefylla ;)

Gjest Gjest
Skrevet
He he kjenner meg igjen der ja, er veldig lett for å bli virrendes rundt. Det er 23 års grense på Onkel Donald, men sikkert greit det slik at en forhåpentlig vis slipper alle fjortisene og den verste grøftefylla ;)

klubben onkel donald er forferdelig. ute onkel donald er ok. hold deg unna oslo sentrum og karl johan. veldig harry. forsøk frogner

Skrevet

Det er 23 år ja...tror det var noen på 20 som skulle være med, noen bra steder med 20 års grense da? :popcorn:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg slår et slag for Aku aku, Ryes, Last train, Mono og Justisen!!

Gjest Stjernedryss
Skrevet
klubben onkel donald er forferdelig. ute onkel donald er ok. hold deg unna oslo sentrum og karl johan. veldig harry. forsøk frogner

Det vil jeg si er en kraftig overdrivelse. Det er flere ok steder på karl johan hvis man holder seg i området under slottet. Solli plass er jo ok da, men hvis man skal på f.eks la belle sole er de kjempestrenge på aldersgrenser.

Skrevet

Der var jeg for noen uker siden. Både på onkel donald ute og inne. Mye folk begge steder. Men det er jo fint å være ute om kvelden når det er varmt og fint vær som nå.

Skrevet

Kommer vel helt ann på hva du er "ute" etter, prisnivå osv.

Selv syntes jeg det er flere bra plasser på løkka, dette er litt roligere plasser hvor du faktisk kan sitte å prate, ta en øl og slappe av, cafe kaos, memphis, ryes osv.

Skal du derimot "ut", danse etc, så er vel plassene i sentrum å foretrekke.

Johns, donald, Hard rock f.eks.

Ellers så har du vel la belle sole, barbeint, hammertson, palace grill på solli plass. Dette er vel i det dyrere sjiktet, liker du kjendiser, så kan du vel treffe dem her :P

Kan ikke glemme dattera til hagen på grønland, her har du bra musikk og et variert klientell.

Skrevet (endret)

Takker for svar Artaniz :)

Endret av kristian82
Skrevet

På tross av gode tips klarte jeg ikke å ende opp på ett eneste av de nevnte utestedene. :snurt: Avhengig av at noen tar meg i hånden og leder meg på rett vei tror jeg, ellers virrer jeg rundt som en herreløs hund :fnise:

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet
På tross av gode tips klarte jeg ikke å ende opp på ett eneste av de nevnte utestedene. :snurt: Avhengig av at noen tar meg i hånden og leder meg på rett vei tror jeg, ellers virrer jeg rundt som en herreløs hund :fnise:

det finnes VELDIG få bra utesteder i oslo med 20-årsgrense, hvis du er avhengig av det... og hvis det er et sted med 20.årsgrense er det bare 20-åringer der, fordi det er det eneste stedet de kan gå...

eneste jeg kommer på som er OK er "åpen bar" på aker brygge

Gjest Gjest
Skrevet

Få noen til å leie deg til Gloria Flames på Grønland, eller Mono rett ved youngstorget neste gang! :D

Skrevet
Få noen til å leie deg til Gloria Flames på Grønland, eller Mono rett ved youngstorget neste gang! :D

Hmm, ja må gjøre noe sånt tror jeg! :fnise: Er det bra steder?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...