DDuck Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #881 Del Skrevet 3. januar 2010 Wow! Her er det lite liv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. januar 2010 #882 Del Skrevet 3. januar 2010 Wow! Her er det lite liv... Sånn er det når man har graviditetsdagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. januar 2010 #883 Del Skrevet 19. januar 2010 Ja maken... Dinedama... nå må du følge opp her altså Men jeg ser "problemet" er ikke allværden med aktivitet i den andre min heller, men jeg prøver da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #884 Del Skrevet 19. januar 2010 Uhu Action jo Meeen det skjer lite i livet om dagen.. Sofa, litt jobbing, middag, mer sofa, soving, sofa og leggetid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. januar 2010 #885 Del Skrevet 19. januar 2010 Ja jeg kjenner til den..... prøver å skrive litt sånn halvfornuftig i min bok til tider... bare så den ikke forsvinner helt fra lista mi Men har liksom lite ork til annet... og det skjer jo som sagt lite... Kanskje jeg skal begynne å skrive om alt det rare pasientene på jobben gjør og sier til tider.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #886 Del Skrevet 19. januar 2010 Det får du gjøre Er sikkert god underholdning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 6. mars 2010 #887 Del Skrevet 6. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #888 Del Skrevet 6. mars 2010 I'm alive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 6. mars 2010 #889 Del Skrevet 6. mars 2010 måtte puste liv i boka igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå