Minttu Skrevet 6. november 2009 #841 Del Skrevet 6. november 2009 Det skal bli så gøy og følge deg og magen din utover vinteren/våren/og litt sommeren, til huleboeren kommer Jaa Håper magen din er ordentlig nå, God helg dinedama, kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 6. november 2009 #842 Del Skrevet 6. november 2009 Apropos snille mager, jeg skulle sånn i smug ønske at magen min kunne være litt rebelsk og lage en liten minimazzi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. november 2009 Forfatter #843 Del Skrevet 6. november 2009 Helt enig Mazzi :jepp: Magen er enda i ulage.. Men ikke så ille som den har vært, så litt bedre er det God helg til deg og finske styrkedrikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 6. november 2009 #844 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Det er bra, får håpe den bare blir bedre og bedre! Takk Jeg har en flaske i barglobusen til kjære, håper jeg får han med på Punch Out i morgen, og shotting av meg når en faller Endret 6. november 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. november 2009 #845 Del Skrevet 7. november 2009 Apropos snille mager, jeg skulle sånn i smug ønske at magen min kunne være litt rebelsk og lage en liten minimazzi... Blir du litt smittet, Mazzi? Håper du og magen har det fint, dinedama. (Jeg har forresten ikke hørt den sangen heller. Vandret lite i de miljøene der. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 7. november 2009 #846 Del Skrevet 7. november 2009 God helg snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. november 2009 #847 Del Skrevet 7. november 2009 Tror jeg blir en smule hjernevaska av alle graviditets/prøvebøkene her for tida ja! Godt han godeste tenker klart! Også synes jeg det er utroooolig kjedelig/turnoff med kondom... God lørdagskveld Dinemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 7. november 2009 #848 Del Skrevet 7. november 2009 Tror jeg blir en smule hjernevaska av alle graviditets/prøvebøkene her for tida ja! Godt han godeste tenker klart! Også synes jeg det er utroooolig kjedelig/turnoff med kondom... God lørdagskveld Dinemor! kondom er noe drit. (det hjelper heller ikke med lateksallergi, så her går det i hormonpreparater for alle penga. sånn i tilfelle dere lurte ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. november 2009 Forfatter #849 Del Skrevet 7. november 2009 Vi har funnet ut at det er bare å peise på, for jeg kan ikke bli mer gravid for øyeblikket til alle søtingene som har holdt liv i boka i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. november 2009 #850 Del Skrevet 7. november 2009 Nå kom jeg på det jeg leste på side2 igår eller noe, de som alltid hadde sex med kondom men dreit i den på bryllupsnatta.. Så var kjerringa allergisk mot spermen hans! Det må være kjedelig! Jeg tror ikke jeg liker noe som forhindrer graviditet. Kondom har jeg opplevd 2 ganger, og ene var første gangen og da gjør det jo bare vondt Og p-piller, jeg vet liksom ikke hva de har gjort mot meg :klø: Men jeg tror de er litt skyld i vektøkninga mi, og humør. Og nå har jeg ikke mensen, da jeg hadde det var jeg glad Jaja, men slikt finner man ut når man en dag slutter Og du kan nok ikke bli mer gravid Men har ikke det skjedd før? At hun hadde to men den ene var yngre enn den andre, sånn inni magen :klø: Håper du har hatt en flott lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 8. november 2009 #851 Del Skrevet 8. november 2009 Du, har du et godt varmebeskyttende skum og anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. november 2009 #852 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Jeg vil også spørre et frisør-spørsmål! Hvilken spray er bra å ha på før man føner håret? Jeg har en fra Lee Stafford, er den ok? Den er for rettetang også, men det bruker jeg aldri. Det heter kanskje stille et spørsmål :klø: Endret 8. november 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. november 2009 Forfatter #853 Del Skrevet 8. november 2009 Du, har du et godt varmebeskyttende skum og anbefale? Hmm... :klø: Har du lest tråden på skjønnhet og velvære? Jeg foretrekker egentlig våtspray Den har samme funksjonen som skum Da kan det være greit å se på Osis Flatliner som ikke gir sånn supermasse stivehet, men veldig godt hold og glans http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Nikke.gif' alt=':Nikke:'> Den er kåret til best i test Volummessig er den kansje ikke sååå mye å skryte av.. SP Trend Set er rett og slett super!! Den gir supert hold, håret blir lett og jobbe med og den gir godt volum Jeg vil også spørre et frisør-spørsmål! Hvilken spray er bra å ha på før man føner håret? Jeg har en fra Lee Stafford, er den ok? Den er for rettetang også, men det bruker jeg aldri. Det heter kanskje stille et spørsmål :klø: Jeg har aldri vært borti Lee Stafford, så det kan jeg ikke svare på Men ta en titt på de sprayene jeg anbefalte til Rekaaa De er supre begge to på hver sin måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 9. november 2009 #854 Del Skrevet 9. november 2009 Har nok vært en tur i den tråden ja.. Tusen takk! Jeg tror nok jeg prøver Sp Trend Set først, fordi jeg trenger noe med hold og volum i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. november 2009 #855 Del Skrevet 9. november 2009 Okei, jeg har brukt noe shampoo og balsam av han og nå kjøpte en slik spray til å ha på før føning, men jeg vet liksom ikke hvor bra produktene er, jeg merker liksom ikke sånn så godt selv Men takk for tips! Kanskje jeg prøver den SP en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. november 2009 #856 Del Skrevet 10. november 2009 Hopper innom med en i den travle (?) arbeidstiden min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. november 2009 Forfatter #857 Del Skrevet 10. november 2009 tilbake til deg snupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 10. november 2009 #858 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg er enda travlere, men rekker å legge igjen en jeg også!! Tar på å være housewife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. november 2009 Forfatter #859 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) tilbake på ræi housewife!! Endret 10. november 2009 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 11. november 2009 #860 Del Skrevet 11. november 2009 Det er jammen skikkelig stressende på jobb idag også, men her har du en gooooood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå