Gå til innhold

The Dinedama Show!


DDuck

Anbefalte innlegg

gratulerer så mye Dinamin :klemmer:

dette er kjempekoselig nyheter :jepp:

en liten minidina som får masse KGtanter :jepp:

masse masse gratulasjons :klemmer: til deg vennen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Dinedama!!! :nigo: Så koselig at du er blitt gravid! Det har jeg ikke fått med meg før nå :)

Gratulerer så mye til dere begge to!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjihii :klem:

...bare jeg som har sett den fiiiiine tickeren din ennå???

Gratulerer så mye kjære Dinedama :klemmer:

gratulerer så mye Dinamin :klemmer:

dette er kjempekoselig nyheter :jepp:

en liten minidina som får masse KGtanter :jepp:

masse masse gratulasjons :klemmer: til deg vennen!! :)

Men dere visste jo hva dere skulle se etter :lur:

Takk igjen søtinger :hug:

Hei Dinedama!!! :nigo: Så koselig at du er blitt gravid! Det har jeg ikke fått med meg før nå :)

Gratulerer så mye til dere begge to!! :klem:

Tusen takk :klemmer:

Tickeren laget jeg for bare en liten time siden så det er ikke rart du ikke har fått det med deg :ler: Er bare Miso og LilleEkorn som viste det fra før :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende! :hoppe: Hvordan føler du deg? Stod jubelen i taket? Hva sier Ælen? Når tok du test? Tatt mange? Når er foreløpig termin? Når skal du til legen? Var det forventa eller overraskende? :popcorn:

Masse spørsmål, bare å sette i gang med å svare! :fnise:

Kjempeglad på dine vegne, kjære søte Dinafina! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Jeg testet positivt første gang 10.10... så testet jeg to ganger positiv til 13.10 :Nikke:

Ælen gleder seg, men er litt bekymret for meg pga diabetesen :rolleyes: Men han er søt da :rødme:

Jubelen sto ikke i taket for min del nei... jeg har jo sagt at skjer det så skjer det, og da må jeg jo stå for det ;) Men vi hadde ikke regnet med det skulle skje så fort så det ble mer sjokk enn glede... men det har lagt seg litt nå :Nikke: De første dagene mer eller mindre gråt jeg hvis jeg ikke hadde noe å holde på med som fikk tankene mine unna... masse bekymringer og tanker om det nye livet vårt... :sjenert: Men som sagt er det gått mer eller mindre over og jeg har vent meg bedre på tanken :Nikke:

Foreløpig termin er ca midt i juni, meeeen så slå diabetikeren til igjen :roll: Siden kroppen min ikke klarer å ta ordentlig vare på sukkeret så vil mye legge seg på ungen slik at den vokser seg en del større enn det som er forsvarlig å føde på vanlig vis... Så de fleste diabetikere blir satt i gang flere uker før termin... s for alt jeg vet kan det være månedskiftet mai-juni :)

Jeg skal på sykehuset til diabetesteamet på onsdag :Nikke: Så skal de ha en første kontroll på meg.. Så skal jeg til vanlig lege den 27. okt... så må jeg ringe jordmoren å få time der etter onsdag en gang :Nikke: Man blir heldigvis fulgt veeeeldig nøye opp :jepp:

Men det passer egentlig dårlig å få ut huleboeren midt i eksamens tiden :snurt:

Men takk søte MazziBazzi :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var koselige nyheter :strix:

Det var jo det jeg alltid har sagt, før jul hadde du en bolle i ovnen, og jammen fikk jeg ikke rett :nigo:

:hoppe::klemmer::strix:

Gratulerer så mye

:klemmer:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min facebookmunn er ihvertfall lukket med sju segl! :Nikke:

Hvordan har du klart å holde det hemmelig her inne så lenge? Wow.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var koselige nyheter :strix:

Det var jo det jeg alltid har sagt, før jul hadde du en bolle i ovnen, og jammen fikk jeg ikke rett :nigo:

:hoppe::klemmer::strix:

Gratulerer så mye

:klemmer:

Ja du sa jo det :ler:

Og rett var det også ;) Får bare håpe huleboeren blir værende i hulen sin :Nikke:

Tusen takk :klemmer:

Min facebookmunn er ihvertfall lukket med sju segl! :Nikke:

Hvordan har du klart å holde det hemmelig her inne så lenge? Wow.. ;)

Ene tanten til huleboeren er moderator :lur: Så jeg måtte vente til etter vi hadde fortalt henne og mannen det :Nikke:

Oi! Gratulerer!! :strix:

Tusen takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

:strix: Gratulerer så masse dinedama!!! :strix:

Selv om det skal sies at mine synske evner har tenkt dette helt siden du lagde sjokksmiley og absolutt MÅTTE snakke med Miso! :fnise: Var ikke så mye å lure på liksom... :ler:

Så koselig! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var vel kansje ikke så vanskelig å skjønne :ler: :ler:

Jeg måtte bare få utløp for min frustrasjon der og da :fnise:

Tusen takk :klemmer:

Nå skal jeg endelig få plage folk med ekle historier om bæsj, spy og ekkel puppemelk :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til ekle historier! Og forhåpentligvis noen søte og koselige også! :Nikke: Krysser fingrene for at alt går bra med minidina! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gleder meg til ekle historier! Og forhåpentligvis noen søte og koselige også! :Nikke: Krysser fingrene for at alt går bra med minidina! :)

:klemmer:

Ja får håpe det ikke er bare tyranni fra huleboeren :ler:

Til nå har den vært mest slem... :snurt: Puppene mine har vokst over all evne og jeg fyller nå ut BH'ene som jeg hadde når jeg veide 15kg mer :glare: Jeg liker det egentlig ikke for de er så forbanna ømme at jeg har mest lyst å skjære dem av meg!! Huden min er blitt tørr.. helt plutselig! :snø: Og jeg har konstante "menssmerter"...

Men det er vel for et godt formål :rolleyes:

:klemmer:

Innom å gratulerer her også etter at jeg så du var gravid i tråden jeg startet. Gratulerer :kgbaby:

Tusen takk :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Her var det nyheter!!

Så gøy! :strix: Det var overraskende, dere har jo ikke akkurat stressa det! Skjønner veldig godt at du blir litt skremt, men du skal se at det kommer til å gå bare godt :) Du blir vel også å få en tettere oppfølging enn normlt da?

Stor :klemmer: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei tror kansje det går lettere hvis man ikke stresser og tenker så mye på et.. :vetikke:

De jeg kjenner som virkelig prøver får det ihvertfall ikke til...

Ja jeg får tett oppfølging heldigvis :jepp:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...