Minttu Skrevet 11. oktober 2009 #661 Del Skrevet 11. oktober 2009 Is på veien er teit, jeg holdt på å gå på ræva da jeg gikk til bussen her en dag, den første isen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #662 Del Skrevet 11. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 11. oktober 2009 #663 Del Skrevet 11. oktober 2009 Trodde du hadde fått en positiv test eller noe jeg. Håper du har en koselig inne-søndag. Best å holde seg inne når det bare er is ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #664 Del Skrevet 11. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #665 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Denne uka tror jeg blir kjedelig.. Ælen skal jobbe overtid og jobbe litt svart rundt omkring etter jobb hver dag.. Så da må jeg bare sysselsette meg selv... I dag skal jeg bake brød når jeg kommer hjem.. Så kansje jeg får vasket huset iløpet av uka også Så skal jeg grovtegne utbygget vi vil ha på huset og lete opp tegningene på huset, så hun som skal tegne ordentlig kan få Vi har nemlig planer om å starte utbygging når våren kommer Må bare få søkt om alt i vinter slik at det er klart til start med en gang tæla går ut av marken Bedre å få begynt med det nå som vi ikke har barn, slik at vi slipper å ta så mye hensyn til sovetider når vi skal jobbe Blir lite utbygging hvis vi må passe unger hele dagen og når dem er lagt kan vi ikke gjøre noe alikevel fordi at det bråker Endret 12. oktober 2009 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. oktober 2009 #666 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hva vet dere om at det ikke er småtroll i hus innen sommeren da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #667 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvem vet Men vi må uansett få det gjort Så da har vi bestemt oss for å starte til våren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 12. oktober 2009 #668 Del Skrevet 12. oktober 2009 Spennende med husutbygging da. Kjekt at du har en handyman da. Du får kose deg med alenetiden. Man finner jo alltid noe å gjøre, enten det er nyttig eller bare kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #669 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ble ikke noe jobbing i dag faktisk så han er hjemme Jeg holder på å baker brød alikevel.. Så nå står første ladning i ovnen Tror jeg skal ta meg en tur i dusjen Lukter frityrolje av hele meg Dumme gatekjøkkenet ved siden av frisørsalongen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. oktober 2009 #670 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Så gøy med bygging! Kjekt å gjøre det før noen småtroll kommer Herlig med hjemmelaget brød da Jeg må lage brød en gang jeg også! Endret 12. oktober 2009 av Ida-Kristine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #671 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det er deilig med hjemmelaget ferskt brød Jeg fant ut at det er både billigere og mer mettende med hjemmelaget brød Så nå er det vel 4 gangen jeg baker istedet for å kjøpe Litt mer jobb med det da, men det er jo så godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 12. oktober 2009 #672 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei vennen så spennende med utbygging du må huske å ta bilder av det hele når dere setter igang, vil se vet du flinka som baker brød æsj, frityrolje lukter ikke godt!! du får stå i osen av nybakt brød, det er deilig lukt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #673 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ja det er god lukt Siste ladning står til heving nå Ja jeg skal ta bilder Må jo ha masse bilder av ting man holder på med Liker bilder jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 12. oktober 2009 #674 Del Skrevet 12. oktober 2009 jeg liker også å ta bilder syns det er utrolig moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #675 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ekstra moro er det med Ælen sitt nye kamera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 12. oktober 2009 #676 Del Skrevet 12. oktober 2009 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. oktober 2009 #677 Del Skrevet 12. oktober 2009 jeg liker også å ta bilder Har et speilrefleks, canon eos1000D. Supert :happy: Har et vanlig digitalt kamera, men fy fader det er ræva altså Ang.frityr! Svigermor skulle lage pommes frites i frityrgreia.. Det lukta kokt tran i hele huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #678 Del Skrevet 12. oktober 2009 Innom med en jeg liker også å ta bilder Har et speilrefleks, canon eos1000D. Supert :happy: Har et vanlig digitalt kamera, men fy fader det er ræva altså Ang.frityr! Svigermor skulle lage pommes frites i frityrgreia.. Det lukta kokt tran i hele huset Ja det er stor forskjell Nå har vi fått lånt oss en annen linse også så det er kjempegøy Kokt tran... fy flate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. oktober 2009 #679 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ble brødet godt? Kan jeg bli kg-tante når det kommer en minidina..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #680 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ja selvfølgelig skal du få bli det Du må bare smøre deg med tålmodighet da Har ikke fått smakt på brødet enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå