Gå til innhold

The Dinedama Show!


DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:sjokk:

Trodde du hadde fått en positiv test eller noe jeg. :ler:

Håper du har en koselig inne-søndag. Best å holde seg inne når det bare er is ute. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka tror jeg blir kjedelig.. :sukk: Ælen skal jobbe overtid og jobbe litt svart rundt omkring etter jobb hver dag.. :sukk:

Så da må jeg bare sysselsette meg selv... I dag skal jeg bake brød når jeg kommer hjem.. :Nikke:

Så kansje jeg får vasket huset iløpet av uka også :jepp:

Så skal jeg grovtegne utbygget vi vil ha på huset og lete opp tegningene på huset, så hun som skal tegne ordentlig kan få :Nikke:

Vi har nemlig planer om å starte utbygging når våren kommer :) Må bare få søkt om alt i vinter slik at det er klart til start med en gang tæla går ut av marken :jepp:

Bedre å få begynt med det nå som vi ikke har barn, slik at vi slipper å ta så mye hensyn til sovetider når vi skal jobbe :Nikke: Blir lite utbygging hvis vi må passe unger hele dagen og når dem er lagt kan vi ikke gjøre noe alikevel fordi at det bråker ;)

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende med husutbygging da. Kjekt at du har en handyman da. :jepp: Du får kose deg med alenetiden. Man finner jo alltid noe å gjøre, enten det er nyttig eller bare kos. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe jobbing i dag faktisk så han er hjemme :Nikke:

Jeg holder på å baker brød alikevel.. :jepp: Så nå står første ladning i ovnen :spise:

Tror jeg skal ta meg en tur i dusjen :Nikke: Lukter frityrolje av hele meg :spy: Dumme gatekjøkkenet ved siden av frisørsalongen min.. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med bygging! Kjekt å gjøre det før noen småtroll kommer :jepp:

Herlig med hjemmelaget brød da :) Jeg må lage brød en gang jeg også! :)

:klem:

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig med hjemmelaget ferskt brød :jepp:

Jeg fant ut at det er både billigere og mer mettende med hjemmelaget brød :Nikke: Så nå er det vel 4 gangen jeg baker istedet for å kjøpe :jepp:

Litt mer jobb med det da, men det er jo så godt ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klemmer:

så spennende med utbygging :jepp: du må huske å ta bilder av det hele når dere setter igang, vil se vet du :jepp:

flinka som baker brød :kose:

æsj, frityrolje lukter ikke godt!! du får stå i osen av nybakt brød, det er deilig lukt det :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er god lukt :jepp:

Siste ladning står til heving nå :Nikke:

Ja jeg skal ta bilder :) Må jo ha masse bilder av ting man holder på med :strix: Liker bilder jeg :foto:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

jeg liker også å ta bilder :jepp: Har et speilrefleks, canon eos1000D. Supert :happy: Har et vanlig digitalt kamera, men fy fader det er ræva altså :lol:

Ang.frityr! Svigermor skulle lage pommes frites i frityrgreia.. Det lukta kokt tran i hele huset :spy::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klem:

:klemmer:

jeg liker også å ta bilder :jepp: Har et speilrefleks, canon eos1000D. Supert :happy: Har et vanlig digitalt kamera, men fy fader det er ræva altså :lol:

Ang.frityr! Svigermor skulle lage pommes frites i frityrgreia.. Det lukta kokt tran i hele huset :spy::fnise:

Ja det er stor forskjell :jepp: Nå har vi fått lånt oss en annen linse også så det er kjempegøy :hoppe:

Kokt tran... fy flate :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvfølgelig skal du få bli det :klemmer: Du må bare smøre deg med tålmodighet da :ler::Nikke:

Har ikke fått smakt på brødet enda.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...