cypress Skrevet 8. oktober 2009 #641 Del Skrevet 8. oktober 2009 Grattis med 2 mnd dagen! Og juleticker a du... ble litt stresset jeg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #642 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ikke noe å stresse for Halvparten av julegavene er i boks Takk gud for at vi giftet oss for da kan vi gi bryllupsbilde til halve slekta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. oktober 2009 #643 Del Skrevet 8. oktober 2009 Gratulerer med 2 månedersdagen! Og fiiiine tickeren! Jeg gleder meg til juuuul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. oktober 2009 #644 Del Skrevet 8. oktober 2009 JUUUUUUUUUUUUUUUUUUL!!!!!!!!!!!!!!! Tror det er mange brudebilder som kommer til å ligge under treet til folk ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. oktober 2009 #645 Del Skrevet 8. oktober 2009 Gratulerer så mye med 2mnd :rødme: Ooh, liker tickeren din! Jeg vurderer å bake jeg ass, og putte på glass som er litt pynta Jeg har ingen venner som skal ha gaver, så er bare foreldre, svigermor, besteforeldre.. Og jeg kan jo gi til de andre i familien til kjære, om jeg baker! Eller så fikk jeg et supert tips på jobb idag! Kjøpe noen fine glass eller noe og sånn gelelys man lager selv, så kan man lage det og putte på glassene og f.eks putte en liten nisse oppi der og seff veke/veike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. oktober 2009 #646 Del Skrevet 8. oktober 2009 Gratulerer! Jeg synes tida har gått kjempefort, men samtidig føles det som jeg har vært gift leeeenge! Enig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #647 Del Skrevet 8. oktober 2009 Gratulerer så mye med 2mnd :rødme: Ooh, liker tickeren din! Jeg vurderer å bake jeg ass, og putte på glass som er litt pynta Jeg har ingen venner som skal ha gaver, så er bare foreldre, svigermor, besteforeldre.. Og jeg kan jo gi til de andre i familien til kjære, om jeg baker! Eller så fikk jeg et supert tips på jobb idag! Kjøpe noen fine glass eller noe og sånn gelelys man lager selv, så kan man lage det og putte på glassene og f.eks putte en liten nisse oppi der og seff veke/veike Det var en kjempegod idè Jeg ville ihvertfall blirr kjempeglad for det! Det er jo noe som ikke blir stuet i et skap for å støve ned Gratulerer! Jeg synes tida har gått kjempefort, men samtidig føles det som jeg har vært gift leeeenge! Enig? Det kjennes ut som om det er lengre enn det er ja Men så deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. oktober 2009 #648 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ja, kjempedeilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. oktober 2009 #649 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ikke sant Tror jeg må ta meg en runde på nettet for å finne ut hva jeg kan lage og hvor jeg kan få tak i slik gelelys ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #650 Del Skrevet 8. oktober 2009 salat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 8. oktober 2009 #651 Del Skrevet 8. oktober 2009 JUUUUUUUUUUUUUUUUUUL!!!!!!!!!!!!!!! Tror det er mange brudebilder som kommer til å ligge under treet til folk ja :dåne: Hvorfor tenkte ikke jeg på det til jul i fjor?? Hater jula nå egentlig..altså, ikke det som har med familie, stemning, kos osv, men pakker...gaver..ingen ønsker seg noe lenger...og har altfor dårlig råd... Men bortsett fra det er julestemning det beste som fins!! Og Donald-kavalkaden med pappa.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #652 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ååååh Donald ja Ingenting er mer jul enn Donald DONALD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. oktober 2009 #653 Del Skrevet 9. oktober 2009 Goooood heeeeeeelg Masse til deg snuppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #654 Del Skrevet 10. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. oktober 2009 #655 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hva? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. oktober 2009 #656 Del Skrevet 10. oktober 2009 Vaschera??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #657 Del Skrevet 10. oktober 2009 Ikke så mye Våknet litt 20 cm ekstra snø i morges Nå begynner det å bli omtrent en halvmeter her :snø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. oktober 2009 #658 Del Skrevet 10. oktober 2009 Ikke snø ned da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. oktober 2009 #659 Del Skrevet 10. oktober 2009 hva skjer snuppa!!?? ..du har vel ikke snødd inne!!!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #660 Del Skrevet 10. oktober 2009 Omtrent Det har snødd i hele dag... men så kom det litt regn å klappet snøen sammen også ble det kaldt og frøs på, så nå er det masse is på veien.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå