Gå til innhold

The Dinedama Show!


DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke noe å stresse for :lur:

Halvparten av julegavene er i boks :hoppe: Takk gud for at vi giftet oss for da kan vi gi bryllupsbilde til halve slekta :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JUUUUUUUUUUUUUUUUUUL!!!!!!!!!!!!!!!

Tror det er mange brudebilder som kommer til å ligge under treet til folk ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med 2mnd :rødme: :strix:

Ooh, liker tickeren din! :nissegutt:

Jeg vurderer å bake jeg ass, og putte på glass som er litt pynta :ler: Jeg har ingen venner som skal ha gaver, så er bare foreldre, svigermor, besteforeldre.. Og jeg kan jo gi til de andre i familien til kjære, om jeg baker! Eller så fikk jeg et supert tips på jobb idag! Kjøpe noen fine glass eller noe og sånn gelelys man lager selv, så kan man lage det og putte på glassene og f.eks putte en liten nisse oppi der og seff veke/veike ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :klemmer: Jeg synes tida har gått kjempefort, men samtidig føles det som jeg har vært gift leeeenge! Enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med 2mnd :rødme: :strix:

Ooh, liker tickeren din! :nissegutt:

Jeg vurderer å bake jeg ass, og putte på glass som er litt pynta :ler: Jeg har ingen venner som skal ha gaver, så er bare foreldre, svigermor, besteforeldre.. Og jeg kan jo gi til de andre i familien til kjære, om jeg baker! Eller så fikk jeg et supert tips på jobb idag! Kjøpe noen fine glass eller noe og sånn gelelys man lager selv, så kan man lage det og putte på glassene og f.eks putte en liten nisse oppi der og seff veke/veike ;)

Det var en kjempegod idè :jepp:

Jeg ville ihvertfall blirr kjempeglad for det! Det er jo noe som ikke blir stuet i et skap for å støve ned :)

Gratulerer! :klemmer: Jeg synes tida har gått kjempefort, men samtidig føles det som jeg har vært gift leeeenge! Enig?

Det kjennes ut som om det er lengre enn det er ja :Nikke:

Men så deilig :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant :jepp: Tror jeg må ta meg en runde på nettet for å finne ut hva jeg kan lage og hvor jeg kan få tak i slik gelelys ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JUUUUUUUUUUUUUUUUUUL!!!!!!!!!!!!!!!

Tror det er mange brudebilder som kommer til å ligge under treet til folk ja ;)

:dåne: Hvorfor tenkte ikke jeg på det til jul i fjor?? :murvegg::fnise:

Hater jula nå egentlig..altså, ikke det som har med familie, stemning, kos osv, men pakker...gaver..ingen ønsker seg noe lenger...og har altfor dårlig råd...

Men bortsett fra det er julestemning det beste som fins!! :strix:

Og Donald-kavalkaden med pappa..:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ikke så mye :) Våknet litt 20 cm ekstra snø i morges :fnise: Nå begynner det å bli omtrent en halvmeter her :ler:

:snø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent :fnise:

Det har snødd i hele dag... men så kom det litt regn å klappet snøen sammen også ble det kaldt og frøs på, så nå er det masse is på veien.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...