Gå til innhold

The Dinedama Show!


DDuck

Anbefalte innlegg

Men det er jo koselig det :jepp:

Har dere planer om å flytte sammen etterhvert? :)

Nei, egentlig ikke.. Ikke enda i hvert fall :fnise:

Jeg vil jo bo for meg selv, og kan eeeegentlig tenke meg å bo litt alene først :Nikke: Men han har ikke lyst enda uansett, og ikke har vi råd til noe heller :fnise:

Ble det noe fest på deg eller? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mazzi: Jada de kom og nå er det koselig :nigo: Har spist ost og kjeks og drukket koselige drinker :ler:

Cosmo var faktisk godt, men det var nok med en om gangen :Nikke:

I.K.: Det er sikkert smart :Nikke:

Det ble fest på meg gett :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende, jeg vet liksom ikke :ler: Jeg vet ikke hva jeg skal eller vil eller noenting :ler:

Så gøy med en liten fest a! :) Kost deg? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende, jeg vet liksom ikke :ler: Jeg vet ikke hva jeg skal eller vil eller noenting :ler:

Så gøy med en liten fest a! :) Kost deg? :klem:

Håper du koste deg i går!

:klem:

I går var koselig :Nikke:

Endte opp med at vi dro på en annen fest og var ikke hjemme igjen før klokka seks i morges :dåne:

Men jeg sluttet heldigvis å drikke noen timer før, så formen i dag er bedre enn forventet :jepp:

I dag er det avslapping på sofaen med søppel-TV og godis :lol: Jeg irriterer meg litt over at jeg faktisk må ordne meg senere for å dra i bursdagselskap.. :snurt: Jeg har egentli lyst å være litt sjuskete på sofaen i dag.. :sjenert:

:klemmer: til dere begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det avslapping på sofaen med søppel-TV og godis :lol:

Sånn er min søndag også. Og slik skal den fortsette. :nigo:

Det blir sikkert koselig i bursdag da. Bra at du er i fin form hvertfall. Og at gårsdagen var morsom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada det blir sikkert koselig :Nikke: Men jeg er så giddaløs i dag :lol: Også vet jeg av noen venner som skal på kino og se Jenta som lekte med ilden og jeg har mye heller lyst å dra med dem.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag Neffe :klemmer:

I dag er det bizzi bizzi på jobb :jepp: Har fått maaaaasse nye varer som jeg må stable på plass, rydde vekk de gamle varene, få vekk masse rot og ha kunder innimellom :hoppe:

Det er en gøy dag! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fult så mye rot å ta var på i dag ;) Men har masse kunder så dagen kommer nok til å gå fort :jepp:

Gleder meg til helga :hoppe: Da får vi besøk av svigersøster fra fredag til lørdag! :strix: Da blir det god mat og bare kos! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...